Rich 599 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Hadde ikke kampen blitt utsatt så måtte vi stilt følgende lag da (tror det kunne gått bra) Super Jon IAO - Pettersen - Kjølø - Holmvik Stenvoll - Janson - Stenersen - Sund Nannskog - Markegård. Innbyttere er luksus. 35415[/snapback] Det laget der er jo fortsatt klart bedre enn de andre lagene i serie a. 35437[/snapback] Inbyttere: Isaksen, Skogseid, Holter, Finnstad, Alex, Brandal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Hadde ikke kampen blitt utsatt så måtte vi stilt følgende lag da (tror det kunne gått bra) Super Jon IAO - Pettersen - Kjølø - Holmvik Stenvoll - Janson - Stenersen - Sund Nannskog - Markegård. Innbyttere er luksus. 35415[/snapback] Det laget der er jo fortsatt klart bedre enn de andre lagene i serie a. 35437[/snapback] Inbyttere: Isaksen, Skogseid, Holter, Finnstad, Alex, Brandal 35499[/snapback] ........ikke glem Torbjørn. Han må med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 27. Mai 2005 Del Skrevet 27. Mai 2005 Hallvar Thoresen er imponert over Stabæk Kommende stjerner! Stabæk er helt i toppen av 1. divisjon, og er et lag som er vel så bra som noen av de dårligste lagene i eliteserien. Det er det ingen tvil om, sier Thoresen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mai 2005 Del Skrevet 29. Mai 2005 Med litt flaks og en Pors seier mot Sandefjord er det en rett så fortreffelig situasjon å ha en hengekamp tilgode etter neste kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mai 2005 Del Skrevet 29. Mai 2005 Med litt flaks og en Pors seier mot Sandefjord er det en rett så fortreffelig situasjon å ha en hengekamp tilgode etter neste kamp! 35899[/snapback] Hengekamper er aldri positivt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Mai 2005 Del Skrevet 29. Mai 2005 Vel, sett at vi ligger a-poeng med en kamp mindre spilt så ser jeg ikke akkurat det som noen psykologisk ulempe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. Mai 2005 Del Skrevet 29. Mai 2005 Vel, sett at vi ligger a-poeng med en kamp mindre spilt så ser jeg ikke akkurat det som noen psykologisk ulempe... 35904[/snapback] Enig med du Markus, i verstefall risikerer man å gå forbi det andre laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 29. Mai 2005 Del Skrevet 29. Mai 2005 Vel, sett at vi ligger a-poeng med en kamp mindre spilt så ser jeg ikke akkurat det som noen psykologisk ulempe... 35904[/snapback] Enig med du Markus, i verstefall risikerer man å gå forbi det andre laget... 35912[/snapback] Det er vell litt mye å håpe på at både Sandefjord og Bryne taper neste runde... Hvis en av de vinner vil den ligge på topp uansett, da hjelper det lite med en hengekamp... Vi får håpe at hengekampen blir den 22 juni, slik at det ikke er for lenge vi ligger etter med en kamp mindre spilt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 Vi får håpe at hengekampen blir den 22 juni, slik at det ikke er for lenge vi ligger etter med en kamp mindre spilt... 35913[/snapback] Kampen går torsdag 23. juni, kl. 18:00. Fersk fra: stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 På selveste St. Hans-aften! Det blir litt av et TIFO-bål. Jeg har en haug med planker og kvist. Nå vet jeg hvor det skal leveres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 Et sånn som dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 På selveste St. Hans-aften! Det blir litt av et TIFO-bål. Jeg har en haug med planker og kvist. Nå vet jeg hvor det skal leveres 36047[/snapback] Liker ikke at det er så kort tid mellom MK og Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 Et sånn som dette? 36071[/snapback] He he, har du tenkt å svi av hele den populære kikkersvingen eller? Evnt så er det en haug med plank og faenskap mellom Nadderud Stadion og Gml Ringeriksvei, formaly known av Nadderud Skole, som kunne gjort seg som ypperlig St.Hans-bål-tiffo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 På selveste St. Hans-aften! Det blir litt av et TIFO-bål. Jeg har en haug med planker og kvist. Nå vet jeg hvor det skal leveres 36047[/snapback] Tar ikke hekktrimmerne dine med seg slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 30. Mai 2005 Del Skrevet 30. Mai 2005 Liker ikke at det er så kort tid mellom MK og Sandefjord. 36073[/snapback] Veldig tøft program i tiden før vi møter Sandefjord. Bare gutta kan holde seg skadefrie og ikke filmer (ja særlig) seg til gule kort som Tom i går. Synes alle skal sette, av og gjøre 26. juni hellig, allerede. ( Den siste setningen var sikkert unødvendig. Alle har vel gjort det allerede.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Kampen skulle gått nå - huff abstinenser... for bare følge med å satse på en Pors, Skeid og Moss seier... Dig leder allerede både Bryne og Sandefjord etter 4minutter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Kampen skulle gått nå - huff abstinenser... for bare følge med å satse på en Pors, Skeid og Moss seier... Dig leder allerede både Bryne og Sandefjord etter 4minutter! 36743[/snapback] He he, Moss leder mot Sogndal... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 5. Juni 2005 (endret) Syntes Pors har mange poeng jeg... er det kanskje greit at Sandefjord sørger for at de ikke kommer nærmere? Sogndal sliter med å komme over midtbanen. og ligger til pause under 2-0 mot Moss Endret 5. Juni 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 5. Juni 2005 (endret) Syntes Pors har mange poeng jeg... er det kanskje greit at Sandefjord sørger for at de ikke kommer nærmere? Sogndal sliter med å komme over midtbanen. og ligger til pause under 2-0 mot Moss 36745[/snapback] Odd tredje sist i eliten, Pors på tredjeplass i Adecco?? Haha, fint scenario. Endret 5. Juni 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Og Pors henta inn til uavgjort i sluttminuttene... Vi ligger med andre ord bare ett poeng bak 1. plass med en kamp mindre spilt. Excellent! (med sånn derre Mr. Burns uttrykk og fingrspisser som leker mot hverandre....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 5. Juni 2005 (endret) Sandefjord - Bryne i neste kamp, vi møter Kongsvinger, lovende dette gutta... Sogndal - Moss 2-2, Sogndal på 8 plass, 10 poeng bak, 13 med seier i hengekamp. Endret 5. Juni 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Forsåvidt greit at det er tre lag som skiller seg ut. Det skjerper forhåpentligvis gutta før hver kamp - å vite at et annet lag kan dra ifra hvis de ikke gir alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 På tide med en storseier snart.. Brynes målforskjell er imponerende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Og Sogndals første uavgjort gjør at bare 17 poeng er tapt sålangt i sesongen. Kan altså fortsatt få 73 poeng tilslutt, men det vil jo være en nedtur når målet er 90! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 5. Juni 2005 Del Skrevet 5. Juni 2005 Tok turen til Marienlyst og Godset - Tønsberg.. Hvis vi ikke slår ut Godset av cupen, må det være noe seriøst galt.. Dårligere lag må du ned i 4. div for å finne.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Dette skal nok gå bra vi slår MK 23juni (bursdagen min) og Sandefjord spiller uavgjort mot Bryne til helgen samtidig som vi slår Kongsvinger... Tabelltopp alene med en kamp mindre spilt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Legger inn denne her jeg... Hvorfor spiller vi mot Skeid på mandag? Alle de andre lagene spiller på søndag og i et relativt tett kamp program gir dette en litt uheldig tetthet... onsdag, mandag, torsdag, søndag - burde vel ha vært: onsdag. søndag, onsdag, søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Legger inn denne her jeg... Hvorfor spiller vi mot Skeid på mandag? Alle de andre lagene spiller på søndag og i et relativt tett kamp program gir dette en litt uheldig tetthet...onsdag, mandag, torsdag, søndag - burde vel ha vært: onsdag. søndag, onsdag, søndag... 37663[/snapback] Nadderud er opptatt - tyrvingdagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Juni 2005 Del Skrevet 13. Juni 2005 Legger inn denne her jeg... Hvorfor spiller vi mot Skeid på mandag? Alle de andre lagene spiller på søndag og i et relativt tett kamp program gir dette en litt uheldig tetthet...onsdag, mandag, torsdag, søndag - burde vel ha vært: onsdag. søndag, onsdag, søndag... 37663[/snapback] Nadderud er opptatt - tyrvingdagen 37666[/snapback] Har de flere murvegger å rive? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 20. Juni 2005 Del Skrevet 20. Juni 2005 På tide å få denne tråden opp på førstesiden igjen. Ser ikke ut til at laget ble nevneverdig svekket av to tidlige bytter i dag. Lover godt mot MK. Regner med at storspillet jeg hørte rykter om fortsetter og at vi begynner å vinne med "Bryne-sifre". Trenger å pynte litt mer på måforskjellen vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå