Squawker 11 Del Skrevet 21. Juni 2005 Del Skrevet 21. Juni 2005 På tide å få denne tråden opp på førstesiden igjen. Ser ikke ut til at laget ble nevneverdig svekket av to tidlige bytter i dag. Lover godt mot MK. Regner med at storspillet jeg hørte rykter om fortsetter og at vi begynner å vinne med "Bryne-sifre". Trenger å pynte litt mer på måforskjellen vår. 38797[/snapback] Vi går for 7-0 seier og tabelltopp på torsdag - alle mann til Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 21. Juni 2005 Del Skrevet 21. Juni 2005 På tide å få denne tråden opp på førstesiden igjen. Ser ikke ut til at laget ble nevneverdig svekket av to tidlige bytter i dag. Lover godt mot MK. Regner med at storspillet jeg hørte rykter om fortsetter og at vi begynner å vinne med "Bryne-sifre". Trenger å pynte litt mer på måforskjellen vår. 38797[/snapback] Vi går for 7-0 seier og tabelltopp på torsdag - alle mann til Nadderud! 38824[/snapback] Ja dette MÅ bare bli seier. Jeg satser på at Mandalittene sutrer over at de må sparke ball på St.Hansaften istedenfor å spise skaldyr og brenne bål på Sjøsanden... Hatrick til Nannskog! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 21. Juni 2005 Del Skrevet 21. Juni 2005 Sakset fra forhåndsomtalen: "Nøkkelspillere Den lynraske flankespilleren/spissen Brian Walltrip (12) kan skape mye uro i forsvaret og er farlig på kontringer. Han er også relativt målfarlig med 4 scoringer så langt i sesongen. Ellers er Andre Herfindal (7) nestor i laget og sammen med Tor Olve Fagnastøl (5) utgjør han et godt stopperpar. Offensivt har de brukbare spillere som Henrik Nyhus (9) og Eivind Karlsbakk (14). Men Leif Gunnar Smerud etterlot seg et hull på midtbanen når han gikk til Lyn. Et hull MK har hatt problemer med å fylle og som kanskje er mye av årsaken til at laget sliter på bunnen av tabellen." Overraskende unge spillere på dette laget da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 21. Juni 2005 (endret) Draktnummer? emm.. ironi? Endret 21. Juni 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2005 (endret) Ny kamp i morra! Anders ønsker å se: Jon Morten - Kevlar - Mike - Bjørnar Brani - Henning - Stenez - Sund Nanne - Palli Hvis ikke Brani er klar, tar Tom plassen. IA og Jeppe sparer vi til bortekampen til helgen. Resultat: 6-0. Hattrick av Nanne (to på hodet, ett skudd), langskudd fra Palli, frispark fra Stenez og skudd fra Sund. 4452 på tribunen jubler gutta fram under en fest av en fotballkamp. Endret 22. Juni 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2005 Del Skrevet 22. Juni 2005 Ny kamp i morra! Anders ønsker å se: Jon Morten - Kevlar - Mike - Bjørnar Brani - Henning - Stenez - Sund Nanne - Palli Hvis ikke Brani er klar, tar Tom plassen. IA og Jeppe sparer vi til bortekampen til helgen. Resultat: 6-0. Hattrick av Nanne (to på hodet, ett skudd), langskudd fra Palli, frispark fra Stenez og skudd fra Sund. 4452 på tribunen jubler gutta fram under en fest av en fotballkamp. 39073[/snapback] Bortsett fra at jeg ikke vet hvem Kevlar er tror jeg akkuratt det samme som deg både når det gjelder lag, resultat og målscorere. Ganske logisk tror jeg egentlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 22. Juni 2005 Del Skrevet 22. Juni 2005 Markus da... Kevlar-Holter!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2005 (endret) Jeg syntes det var alt for lenge siden vi brukte det navnet Var det forresten en motvekt til Panzer Hagen? Endret 22. Juni 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Juni 2005 Del Skrevet 22. Juni 2005 Jeg syntes Tom bør starte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Enig Tonje, Tom var god mot Skeid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Mitt valg før kampen i dag: Jon Morten - Mike - IA/Holter - Bjørnar Branimir - Henning - Tommy - Tom Nanne - Veigar - Spennede å se hva JJ gjør når han først må gjøre endringer i første 11'ern som tross alt, med kun få rokkeringer på venstre kant, har vært særdeles stabil. 3 poeng i dag er en nødvendighet, og jeg håper virkelig at vi klarer det! Håper å håper, jeg vet vel at vi klarer det - selvfølgelig klarer vi det! 3 poeng, 7 pluss mål og tabelltopp ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Håper det, men ManKam er nok endel sterkere enn Skeid! Hvem takler varmen ikveld best? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Mitt valg før kampen i dag: IA/Holter 39187[/snapback] Det var vel ikke noe valg - eller er en av gutta omdøpt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Mitt valg før kampen i dag: IA/Holter 39187[/snapback] Det var vel ikke noe valg - eller er en av gutta omdøpt? 39189[/snapback] IA har vært skadet, usikker på om han er tilbake - heltst IA - deretter Holter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Branimir spiller ikke i følge stikka, men er trolig på benken. Tom inn på hans plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Jeg er så jævlig klar for kamp! Tror dette blir en feiende flott kveld, grilling, masse folk, sol og seiersrus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Jeg er så jævlig klar for kamp! Tror dette blir en feiende flott kveld, grilling, masse folk, sol og seiersrus! 39212[/snapback] 7 1/2 time igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Jeg er så jævlig klar for kamp! Tror dette blir en feiende flott kveld, grilling, masse folk, sol og seiersrus! 39212[/snapback] For de stakkarene som er på ferie i Australia eller Vimmerby eller andre eksotiske plasser, så skryter mk.no at de overfører kampen på web-radio. Et greit alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Ferie? Hva er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Ferie? Hva er det? 39218[/snapback] Ferie er for barn, det er noe unger maser etter når de kjeder seg fordi skolen er slutt for denne gang. Anbefales ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Høres masete ut. Uansett, snart kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Siste nytt fra kameratene i Mandal. Som ventet er de mest bekymret for problemene med arrangeringen av st.hans feiringen. Løsningen med å fyre opp engangsgriller på bussen var jo helt genial. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Ferie? Hva er det? 39218[/snapback] Ferie er når det er lite trafikk til jobben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2005 (endret) Veldig lite info å oppdrive utfra den artikkelen gitt. Jeg tror vi klarer dette. Et tidlig mål tvinger MK til å gå i angrep, som igjen gir rom og mange sjanser. Tror likevel MK ikke vil sprekke som mot Moss sist. Mitt tips 2-0 (Veigar og Daniel) Endret 23. Juni 2005 av d*u*b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Etter å ha lest den artikkelen ble jeg litt skeptisk til overskriftene i morgen: "Skuffet trener satte fyr på buss med engangsgrill" "Tap førte til tårer og svidd treverk" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Quinn 0 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Eller denne: Skuffet JJ fikk engangsgrill i trøstepremie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2005 (endret) Psssssh Endret 23. Juni 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Dommer i kveldens kamp er Pål Jakobsen. Han dømte også forrige gang de spilte på nadderud i 2003 og vant 1-0 mot Bærum. Han tillot hjemmelaget å bytte inn sin reservekeeper mot en utespiller som sitt fjerde bytte etter at keeper Knut Dørum Lillebakk var blitt utvist, noe som er i strid med reglene. MK vant kampen og slapp dermed å levere inn protest. Kilde: http://www.mk.no/start.asp?sel=2&p=2&nid=1565 http://www.n3sport.no/03/result.asp?WCI=wi...lts&WCU=1987128 Håper dommer'n har satt seg litt bedre inn i reglene denne gangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Kilde: http://www.mk.no/start.asp?sel=2&p=2&nid=1565http://www.n3sport.no/03/result.asp?WCI=wi...lts&WCU=1987128 39285[/snapback] Har de ikke fått internett ennå i Mandal?: Mandalkameratenes Forum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juni 2005 Del Skrevet 23. Juni 2005 Deilig måte å vinne på.. Nytt hatlag - MK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå