Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi trøkker Stabæk i det meste av spillet. Og kommer til sjansene. Men det er bittert å ikke få seieren i dag

Det er han som har gult kort fra før

Vi har full kontroll på Stabæk

Underskuddslaget Stabæk spilte MK helt ut, og gudan kom ikke med i spillet

Gudan - det var ingen guder i grønt på Nadderud... Makan til møkkamenn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hva slags dop avisgjengen der nede går på. Skal ikke en avis ha et visst minstemål av sannferdig beskrivelse av de faktiske forhold?

Jeg har i hvertfall fått min egen nedrykksfavoritt.

HEVN i Mandal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stabæk!

Måtte bare innom å gratulere for seieren over spy-fluene fra Mandal. I Start og Kristiansand nyter vi vår plass (på ubestemt tid) på toppen av tippeligaen (hvem faen hadde trodd det?). Når dere slår MK på denne måten, kan jeg ikke annet enn å gni meg i hendene og le rått av de patetiske skuespillerne fra Mandal. Dessverre har MK blitt nevnt som en lokal-konkurrent til Start og vi har dessverre slitt med akkurat det samme som dere så i går - porselensdukker når de blir taklet og reine rabbies-utbruddet når de selv takler - i noen sesonger. Det kommer heldigvis aldri til å skje igjen at MK og Start spiller i samme divisjon. Svin Hansen - ''treneren'' - er en person som ødelegger for fotballen og nesten daglig uttrykker sin misunnelse overfor Start og har lagt Start for hat. Han har ødelagt alle former for samarbeid.

INGENTING kunne gjort meg i bedre humør enn gladnyheten da jeg i går så at dere ikke bare slo dem 2-1, men at de endelig fikk straff for uthaling av tiden og at de fikk en (to) på trynet mot slutten hvor sikkert skuffelsen er størst. Ufattelig deilig - lykke til videre!

39353[/snapback]

Hepp,

Dere startet hardkjøret 2 måneder før de andre lagene, at dere leder er ingen overraskelse! Utfordringen blir å holde formen inn! Så Start VIF på ullevåll, dere spiller flott fotball!

Det var avsindig deilig å slå MK!

Men det ble for hard feiring....

@ringo

Sliten på jobb....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppen av lavmål er å aldri spise en dritt på Jonny B på strosenteret ! Der er jeg!

39377[/snapback]

Apropos det.

Den pizzaresauranten på Storsenteret. Er det peppes nå? Uansett; den het Jonas B. Gundersen, men så måtte den skifte navn til Johnny B. Goodman pga av noe navnegreier... Og igjen uansett; drit i det. Dette ble totalt uinteressant :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens høydare: Se troppens eneste Sandefjord supporter stå og diskutere med troppens eneste Bryne supporter og høre han si i frustrasjon: Og så scora de TO mål på TO minutter!

39386[/snapback]

Enda mer høydare enn faktisk å se disse målene....?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var gårsdagens høydare ;)

Hørerte også rykter om at Sandefjord supporteren spanderte trøstepils på en MK supporter. Regner med MK supportern må kjøpe trøstepils til han om et par dager.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens høydare: Se troppens eneste Sandefjord supporter stå og diskutere med troppens eneste Bryne supporter og høre han si i frustrasjon: Og så scora de TO mål på TO minutter!

39386[/snapback]

Enda mer høydare enn faktisk å se disse målene....?

39387[/snapback]

De ble vel strengt tatt scoret i går?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil Myrvold må stå over, etter det røde kortet i går. Men resten av mannskapet, bortsett fra Pål Kristian Økland, skal være klart, til tross for noen harde dueller mot sterke Stabæk-spillere.

39388[/snapback]

haha... harde dueller ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada, jada....

Husket ikke at pjokken var i forshen jeg vel, derav "troppen"...

39390[/snapback]

Jeg mente selvsagt troppen til MK. Midtstopperne deres er respektivt Bryne og Sandefjord supportere ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tar det av der nede...

Hvem var det som spilte fotball i første omgang??? Var lite i blått, varfall.. herregud å patetiske blærum gutta er... bringer sporten i vannry..

Jeg elsker folks mangelfulle fantasi, bærum blærum, stort!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de lappe et sykkeldekk?

Faen, de vet min eneste svakhet!

39421[/snapback]

Regner med han snakker om å lappe slangen i dekket. Å lappe et dekk høres merkelig ut.

Uansett, så har heller aldri jeg fått til det der. Snakk om å treffe spiker'n på hodet. Jeg ender alltid med å kjøpe ny slange, jeg. Kanskje de kan ha et lite Makrellkurs i lapping?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med han snakker om å lappe slangen i dekket. Å lappe et dekk høres merkelig ut.

Uansett, så har heller aldri jeg fått til det der. Snakk om å treffe spiker'n på hodet. Jeg ender alltid med å kjøpe ny slange, jeg. Kanskje de kan ha et lite Makrellkurs i lapping?

39423[/snapback]

Bra de har noe å lære bort der nede - når fotballferdighetene uteblir mener jeg.

Nå gidder ikke jeg pilke mer på MK forumet - de får surmule seg imellom.

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de lappe et sykkeldekk?

Faen, de vet min eneste svakhet!

39421[/snapback]

39423[/snapback]

Når du returnerer vinkelslipperen min kan jeg ta et lynkurs.

Noe som dog er verdt å legge merke til ved lapping av ting er at f.eks sykkelslanger, barnevognslanger og opplåsbare gummibåter er at man ikke kan bruke samme type lappesett. Sykkelslanger og de fleste typer gummibåter (kjøpt på leketøysbutikk,) er nemlig laget av forskjellig type gummi. Limet til sykkelslanger kan i noen tilfeller ødelegge en gummibåt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du returnerer vinkelslipperen min kan jeg ta et lynkurs.

39425[/snapback]

Den vinkelsliper'n ser du aldri igjen!

39426[/snapback]

Kjekkas! - bare vent til jeg punkterer dekkene dine så kan du angre på din MK-oppførsel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-mk
  • Opprett ny...