Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gjort min borgerplikt og gitt klar beskjed om hva jeg mener om at de selger dette Vålerengabrødet i butikkene i Bærum. Gjør deres plikt dere og!!

Fy og fy!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Mitt navn er Markus Bjølgerud og jeg er en ivrig kunde på Kiwi på Stabekk. Rykter sier at Kiwi på Stabekk faktisk har startet salget av et forferdelig Vålerengen brød i min butikk lokalisert i beste Stabæk land.

Hvilke taktiske disposisjoner som er bakgrunnen for dette vet jeg ikke, men hadde jeg vært dere hadde jeg sparket mannen med den lyse ideen øyeblikkelig. Dere er faktisk i fare for nedrykk forbi Rimi på Jar og der er det forferdelig dårlig.

Regner meg at jeg legger igjen mellom 70 og 100.000 på Kiwi på Stabæk årlig, denne summen lover jeg at blir overført til en annen butikk med øyeblikkelig virkning hvis jeg så mye som ser en stabel med østkant brød. Hvor mye dere tjener pr brød er jeg ikke sikker på, men la oss si kr 5,- Dere må selge ca 14000 Enga brød (38 om dagen) før dere går i 0 etter min flukt. Så vidt meg bekjent er det flere Stabæk Supportere som vurderer å gjøre det samme.

Håper virkelig jeg kan fortsette handelen på Bærums beste matbutikk, med Norges hyggeligste betjening.

Mvh

Markus Bjølgerud

1368 Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kiwi
  • Opprett ny...