Tonje 0 Del Skrevet 25. Mai 2005 Del Skrevet 25. Mai 2005 I kveld har vi vel igjen sett hva skikkelig støtte til laget kan gjøre i motgang. Liverpool ble sunget av banen til pause med ekte entusiasme fra supportere på stillingen 0-3. Kommer ut etter pause og kliner inn 3-tre scoringer på få minutter. Holder hodet kaldt, og buret rent resten av kampen pluss to ekstraomganger før de til slutt syker ut Italienerne fullstendig på straffespark. Hele veien stod supportene ved, selv om ingen riktig turte å håpe. Flott insats av spillere og supportere som ga resultat. Heilt sjukt, heilt sjukt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 25. Mai 2005 Del Skrevet 25. Mai 2005 Akkurat nå synger de "Du skal ikkje traska einsam" på tv. Denne gangen på engelsk. Jeg holdt egentlig ikke med noen av dem. Men jeg synes at det var litt kult at de røde vant. Kul keeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Mai 2005 Del Skrevet 25. Mai 2005 Og kva har så dette med Stabæk å gjæra? Eg trur dei har eit forum på VGnett der dykk kan finne åndsfrendar med same hang til tidtrøyte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 25. Mai 2005 Del Skrevet 25. Mai 2005 Kul kamp, men jeg må innrømme at jeg er glad Ålesunds store sønn IKKE scoret det avgjørende målet... Først måtte vi bladd forbi 250 sider med ham i landets tidsskrifter de neste ukene, men i tillegg han hadde vel fått prisen årets idrettsutøver, årets mann, årets spiller, nobels fredspris, spelemannsprisen, Oscar, osv osv det kommende året... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 25. Mai 2005 (endret) Riise ble historisk: - første nordmann som misser en straffe i en CL-finale! Milan var selvsagt best, men LFC skal ha honnør for fighting - "synd" de ikke får være med nest år - jævla pakk Så kampen på Blaa. Fullt hus som ettervært stormende jubel - av LFC gjengen. Hvorav jeg kun har sett en hånsfull på kamp i Norge. Tipper mindre enn 10% av dem noen gang har sett LFC live - bønder Endret 25. Mai 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Kul keeper. 35405[/snapback] John Travolta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Riise ble historisk: - første nordmann som misser en straffe i en CL-finale! Milan var selvsagt best, men LFC skal ha honnør for fighting - "synd" de ikke får være med nest år - jævla pakk Så kampen på Blaa. Fullt hus som ettervært stormende jubel - av LFC gjengen. Hvorav jeg kun har sett en hånsfull på kamp i Norge. Tipper mindre enn 10% av dem noen gang har sett LFC live - bønder 35409[/snapback] Noen er kanskje litt bittre... Og jeg føyer meg til de som hyller supporterne. Fy F#en! Det var 30.000 LFC supportere på en kamp i Tyrkia, og det var mellom 700-800 supportere fra Norge. Det er; uansett lag man heier på, en imponerende bragd av supporterne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Dette handlet vel i utgangspunktet ikke om værken LCF eller Milan, men om de gode supporterene som var på kampen i går. Som sang for sitt lag som lå under 3-0. Poenget gjort og ferdig med det. Kampen kan sikkert diskuteres på VG nett som Alz skriver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Kul kamp, men jeg må innrømme at jeg er glad Ålesunds store sønn IKKE scoret det avgjørende målet... Først måtte vi bladd forbi 250 sider med ham i landets tidsskrifter de neste ukene, men i tillegg han hadde vel fått prisen årets idrettsutøver, årets mann, årets spiller, nobels fredspris, spelemannsprisen, Oscar, osv osv det kommende året... 35408[/snapback] Kanskje de til og med hadde reist en statue av han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 26. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 26. Mai 2005 (endret) Riise ble historisk: - første nordmann som misser en straffe i en CL-finale! Milan var selvsagt best, men LFC skal ha honnør for fighting - "synd" de ikke får være med nest år - jævla pakk Så kampen på Blaa. Fullt hus som ettervært stormende jubel - av LFC gjengen. Hvorav jeg kun har sett en hånsfull på kamp i Norge. Tipper mindre enn 10% av dem noen gang har sett LFC live - bønder 35409[/snapback] Bitterhet og lavmål (?)...Det er heldigvis fortsatt mulig at VINNEREN av CL i år får være med neste år. Man kan faktisk være supporter med sterke følelser for ett lag UTEN og ha sett dem LIVE...Har sikkert noe med geografi å gjøre! (..er i og for seg enig i at denne diskusjonen kan foregå ett annet sted, men det lyste bitterhet av meldingen til Rich, så jeg bare måtte...) OG noen av verdens beste supportere har de også! Endret 26. Mai 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 I pausen ble det hos bookmakeren jeg bruker kjøpt Milan seier til odds 1.01 for 16 mill, tjihihihi, det synes jeg var det morosamaste av alt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 26. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 26. Mai 2005 (endret) Trist at et lag som spiller så dårlig fottis, vinner. Milan består av fotballspillere, Liverpool av sparkere. Ser jo det i ekstraomgangene, Liverpool går for straffer, Milan skaper sjanser. Menmen, sånn er det. Forza Stabæk Endret 26. Mai 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Jeg spør igjen - hva i #¤%&"#! har dette på et Stabækforum å gjøre? Flere innlegg om hvor bra Liverpul og Milano er nå så ber jeg admin om å slette hele tråden. Gult kort til hele gjengen her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. Mai 2005 (endret) Del Skrevet 26. Mai 2005 (endret) Så, så Alz. Det går nok bra skal du se. Hadde skjønt frustrasjonen hvis dette var et dagligdags fenomen. Men det er det dog ikke. En kamp i året tåler man en diskusjon rundt, også på disse sider. Det på tross av at Stabæk ennå har litt vei å gå før vi spiller finale i CL. Endret 26. Mai 2005 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Noen er kanskje litt bittre... Neida, jeg bare kødder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Jeg spør igjen - hva i #¤%&"#! har dette på et Stabækforum å gjøre? Flere innlegg om hvor bra Liverpul og Milano er nå så ber jeg admin om å slette hele tråden. Gult kort til hele gjengen her. 35472[/snapback] Det blir litt KRF-tenkning å nekte noen tilgang til noe bare fordi du selv ikke vil ha noe med det å gjøre! Når du har vært innom denne diskusjonen, funnet ut at den er om noe som ikke interesserer deg - hvorfor kommer du da tilbake? Eller er du misunnelig fordi andre medlemmer diskuterer om noe som ikke interesserer deg? Generelt holder folk seg til Stabæk her inne, men innimellom glir noen diskusjoner over på noe som heter fotball - denne gangen en av de største fotballfinalene i verden... - HVILKEN TRAGEDIE Å DISKUTERE DEN!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Jeg spør igjen - hva i #¤%&"#! har dette på et Stabækforum å gjøre? Flere innlegg om hvor bra Liverpul og Milano er nå så ber jeg admin om å slette hele tråden. Gult kort til hele gjengen her. 35472[/snapback] Det blir litt KRF-tenkning å nekte noen tilgang til noe bare fordi du selv ikke vil ha noe med det å gjøre! Når du har vært innom denne diskusjonen, funnet ut at den er om noe som ikke interesserer deg - hvorfor kommer du da tilbake? Eller er du misunnelig fordi andre medlemmer diskuterer om noe som ikke interesserer deg? Generelt holder folk seg til Stabæk her inne, men innimellom glir noen diskusjoner over på noe som heter fotball - denne gangen en av de største fotballfinalene i verden... - HVILKEN TRAGEDIE Å DISKUTERE DEN!!! 35508[/snapback] Hør hør. Det er blitt veldig politisk korrekt her inne å hate engelsk fotball, men det er allikevel mange av oss om har glede av å følge andre lag en Stabæk. Bare sunt det vet du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Mange av de som så kampen på Onkel Blaa igår, er potensielle Stabæksupporere. Er det noen triks for å få dem med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 26. Mai 2005 Del Skrevet 26. Mai 2005 Mange av de som så kampen på Onkel Blaa igår, er potensielle Stabæksupporere. Er det noen triks for å få dem med? 35513[/snapback] Du kan jo synge for dem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå