Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sjekke på norwegian nå og det koster 1750kr fra fredag til søndag.

flyet går kl 10.55 og 17.15 fragardemoen og drar fra alta kl 18.45.

det er bare å sjekke hver dag men ikke vent for lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekke på norwegian nå og det koster 1750kr fra fredag til søndag.

flyet går kl 10.55 og 17.15 fragardemoen og drar fra alta kl 18.45.

det er bare å sjekke hver dag men ikke vent for lenge.

35929[/snapback]

hvordan ligger det an med mulighet til å sove i Alta? og pris på det? Fant vel egentlig ut i natt at vi skal telte, men er det ett mygghøl tror jeg kanskje hotell er bedre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ikke mygg i Finnmark, så du kan trygt legge igjen myggnetting og myggstift hjemme.

36086[/snapback]

kan alltids ta med noen fra nordmarka, er jo et tjern der som heter myggtjern...

hva med å få med flere i telt, så kan vi lage en mini "camp" med musikk, øl og flagg???

men noen bør varsle ringnes eller hvemdetnåer som bestyrer ølservering der oppe, har følelsen at det kommer en del tørste mennesker!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ikke mygg i Finnmark, så du kan trygt legge igjen myggnetting og myggstift hjemme.

36086[/snapback]

kan alltids ta med noen fra nordmarka, er jo et tjern der som heter myggtjern...

hva med å få med flere i telt, så kan vi lage en mini "camp" med musikk, øl og flagg???

men noen bør varsle ringnes eller hvemdetnåer som bestyrer ølservering der oppe, har følelsen at det kommer en del tørste mennesker!

36089[/snapback]

Mygg: Sjøl om Alta ligger i Finnmark, er det ikke så mye mygg her. Går fint an å ligge i telt/gamme/lavvo... :-) Myggen holder seg for det meste på vidda, her i Alta er det fjordlandskap. Men uansett, så er det jo greit å ha med seg en god myggspray.

Øl: Det er vel Mack og Nordlands det går mest i her... Og ja, utelivsbransjen er nok varsla. I og med at alle hotellrom osv er opptatt av supportere, så skjønner man jo tegninga... ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange av dere som har motat mail fra Norwegian at de har endret tilbakereisen? Jeg og noen andre har mottat beskjed om at flyet er endret tilbake tre kvarter...

36145[/snapback]

Jeg fikk det i går. Fant fort ut at det ikke betyr en dritt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange av dere som har motat mail fra Norwegian at de har endret tilbakereisen? Jeg og noen andre har mottat beskjed om at flyet er endret tilbake tre kvarter...

36145[/snapback]

36146[/snapback]

Jeg har fått også. 45min tidligere tilbake. That all !!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36146[/snapback]

Skal huske på det når du kommer for seint til flyet.

"betyr ikke en dritt..."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36146[/snapback]

Skal huske på det når du kommer for seint til flyet.

"betyr ikke en dritt..."

36152[/snapback]

Nå er det vel du og ikke jeg som vet hvordan det er å misse flyavganger......

Selv med midnattsol og forhåpentligvis et utagerende nachspiel hjemme hos frk. Alta, så skal jeg klare å rekke 1800 flyet

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket klokkeslett spilles kampen?

Eller ka ti spelles kampen?

36160[/snapback]

Mener å huske det var gangske tidlig på dagen kl 1300 eller noe sånt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kampen går kl 18.00 på lørdagen... Regner med at det blir trøkk på utestedene her etter den kampen, da. Særlig siden det stedet som var ganske stort og med tre avdelinger, nettopp har begjært seg konkurs. Blir spennende å se om det startes opp noe anna der. Ellers får vi nøye oss med de fire andre stedene (muligens fem, om studentkroa har åpna opp såpass tidlig)... :-)

Rich: Beklageligvis er det ikke helt midnattssol når dere kommer. Da er det 14 dager siden sola begynte å gå under horisontlinja. Men - det er ikke akkurat mye eller lenge mørkt om natta, da... Nachspiel? Hehe, så gøy da! :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er vi som skal til Alta nå, noen som har oversikt over det? Og hvilket fly er det folk tar oppover? Skal bli gøy å synge litt forsiktig på flyet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har noen oversikt over hvor mange vi blir. Men i og med at SAS og Norwegian har satt opp tilsammen 3 ekstra fly på fredagen blir vi nok ganske mange.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass! dette kommer til å bli litt av en tur med andre ord!

men er det noen muligheter for å opprette ett galleri på $$ siden, der vi kan legge inn bilder fra turene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg har forstått det så er det ikke plass til det så billed galerier på eksterne sider er kanskje eneste løsning.

36415[/snapback]

derfor tok jeg med friheten til å lage en slapp utgave av et galleri, der hvem som helst kan legge ut bilder av hva som helst... bare husk å lage en ny e-mailadresse for hvert 90.ende bilde man laster opp!

galleriet er å finne pågroups.msn.com/Stabæk

enjoy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har noen oversikt over hvor mange vi blir. Men i og med at SAS og Norwegian har satt opp tilsammen 3 ekstra fly på fredagen blir vi nok ganske mange.

36411[/snapback]

Det går vel noen fly på lørdagen også. Flyet mitt drar 12:10, og hos SasBraathens er det nå ledig plass på et fly som går 12:25 (høres ut som et ekstra fly det også), prisen der er nå 2195 t/r.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver og skal kjøpe billett til Alta nå,men lurte på om det var noen her som hadde kjøpt,men alikevell ikke skal oppover...

37379[/snapback]

Vet ikke om Guinn har fått solgt billetten sin. Han har annonsert her tidligere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turen Til Alta.
  • Opprett ny...