Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I fjor hadde vi totalt 7 seire.

I år har vi 7 seire før kalenderen viser juni!!

At man spiller en divisjon under driter vi i. Vi vinner, og vinner, og vinner....

AHHHHHH!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok dette året (med forbehold om at dette ender med opprykk) er nøyaktig hva vi trenger for å få opp stemninga litt. Dette er godt for humøret. Vi har bare godt av å få tatt et raskt blikk på baksiden av medaljen, før vi raser opp igjen for å lage ugang.

For å sitere Slayer, som straks kommer til Norge:

"There is no Heaven, without a Hell"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok dette året (med forbehold om at dette ender med opprykk) er nøyaktig hva vi trenger for å få opp stemninga litt. Dette er godt for humøret. Vi har bare godt av å få tatt et raskt blikk på baksiden av medaljen, før vi raser opp igjen for å lage ugang.

For å sitere Slayer, som straks kommer til Norge:

"There is no Heaven, without a Hell"

36012[/snapback]

Skjønner hvorfor nyopprykkede lag får problemer i eliteserien. Nivåforskjell uten like!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner hvorfor nyopprykkede lag får problemer i eliteserien. Nivåforskjell uten like!

36021[/snapback]

Ja, se bare på Start.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å rykke opp. Dette er jo mer moro enn eliteserien...

36055[/snapback]

Poenget nå er at vi må ha det mye kjipt fremover om vi ikke skal rykke opp, og da er jo mye av moroa borte...;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett på tabellen? Det er 3 lag uten tap. Det kommer til å være et rotterace uten like om de 3 øverste plassene og rekkefølgen på de 3. Fortsetter serien slik blir det sykt mange seire på 3. plass = kvalik-laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er mange poeng ned til 4.plassen og det betyr vi er sikret kvalik og med den moralen og lagånden gutta viser nå for tia vil vi mest sannsynlig slå bånnlagene i Tippeligaen.

Jeg vil gjerne rykke opp. Hvis stabæk gjør noen gode kjøp og holder på unggutta for å utvikle dem burde vi overhodet ikke ha noen problemer med å sikre oss den gamle 5.plassen som nærmest var Stabæks plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel egentlig alle vil at Stabæk skal bli Norges nye topplag.. Vinne Champions league å sånn!!;)

36121[/snapback]

Var det 2006 eller 2007 vi skulle spille semi mot Barca på "Blue Dream Arena"? :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel egentlig alle vil at Stabæk skal bli Norges nye topplag.. Vinne Champions league å sånn!!;)

36121[/snapback]

Var det 2006 eller 2007 vi skulle spille semi mot Barca på "Blue Dream Arena"? :P

36132[/snapback]

Må jo være i 2007 siden sation jo ikke er ferdig før da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36132[/snapback]

Må jo være i 2007 siden sation jo ikke er ferdig før da

36147[/snapback]

Er redd vi må utsette det til 2008, da det er tidligst vi kan spille en semifinale i CL. Men da er vi der.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å rykke opp. Dette er jo mer moro enn eliteserien...

36055[/snapback]

Dette er moro....helt klart! Men jeg er ikke sikker på om neste år blir like moro hvis (jeg sier hvis) vi ikke skulle rykke opp! Er redd en del av entusiasmen rundt klubben forsvinner da, sammen med en del tilskuere.

Det er definitivt mer moro å kjempe i toppen i 1. divisjon, framfor å spille seg inn til en sikker plass, midt på tabellen i TL. Men jeg ville byttet en 4. plass i Serie A, med en 8. plass i TL, når som helst. Men dette året skal vi kose oss med å kjempe i toppen, vinne masse kamper, score mange mål, og bli Seriemestere (eller komme på 2. plass, som er ett fett) og rykke opp!!!!

Ingo har illustrert situasjonen veldig bra her:

Så lenge vi rykker opp, er nedrykket noe av det beste som har skjedd oss ! ! ! !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36055[/snapback]

Moro o.k. -

men jeg tror at 1-2-3 gutta blir ikke spille et år lengre 1. Division.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
What E Difference A Year Makes
  • Opprett ny...