Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Dessuten har omsetningen økt i vår fillial på Lillestrøm, slik den har gjort i alle våre andre utsalgssteder etter at vi lanserte brødet. Vålerengabrødet har blitt vår bestselger, kunne kjedesjefen fortelle."

Haha, kjipern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Dessuten har omsetningen økt i vår fillial på Lillestrøm."

36051[/snapback]

Og det er helt sikkert brødets skyld.

Banna bein.

36054[/snapback]

"Uansett er det ingen stor sak, verken om vi selger eller ikke selger 6-7 Vålerenga-brød i Lillestrøm."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækLars og markus og alle dere andre er en foregangsfigur når det gjelder ikke-voldelige men effektive aksjonsformer. Andre burde av dere!

36056[/snapback]

Det er jeg også - hadde vært ufattelig kjipt å stått frem på den måten jeg har gjort hvis alt hadde blitt så tragisk. Alle jeg snakker med bare ler av hele greia, tror og håper de ikke gjør det på Lillestrøm.

Tonjes: "av alle uviktige ting her i verden, er fotball fortsatt det viktigste" er utrolig viktig. Den og våre smil redder å latterligjør hele saken!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækLars og markus og alle dere andre er en foregangsfigur når det gjelder ikke-voldelige men effektive aksjonsformer. Andre burde av dere!

36056[/snapback]

Det er jeg også - hadde vært ufattelig kjipt å stått frem på den måten jeg har gjort hvis alt hadde blitt så tragisk. Alle jeg snakker med bare ler av hele greia, tror og håper de ikke gjør det på Lillestrøm.

Tonjes: "av alle uviktige ting her i verden, er fotball fortsatt det viktigste" er utrolig viktig. Den og våre smil redder å latterligjør hele saken!

36069[/snapback]

Dette er en flott trend som sprer seg videre rundt omkring i landet (ikke at personer blir truet for det blir galt, men at brødet blir stoppet) etterhvert som det støge brødet havner rundt i div daglivarehandeler.

Franskmennene slåss mot EU - Nordmenn sloss mot noe enda verre - ENGA!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gutten i stikka:

Jeg ser at Stabæk-supporterne stanset brød salg. VIF-klanen syntes formodentlig at de burde roe seg en smule?

- hahahahahahahahhahahahahahaha

syk mann

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, også er det en stoooooor forskjell mellom å true folk og å sette ned foten også da!

Men Siem da... Ja, vi visste han var sneversynt og naiv. Ja, litt dum faktisk. Men å tro at noe sånt skulle gå igjennom uten protester.... Er det noe poeng å poengtere dette ovenfor ham i det heletatt?

Jeg var forresten en tur på Kiwi Nesøya i går, og oppdaget så dette svineriet i hyllene. Satte pent tilbake alt i kurven (man er jo dannet må vite), tok med bleiene til kassen, gjorde opp bleieavtalen (inkludert den ene gratispakka) og dro. Skulle ikke dette være ute av butikkene nå da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brødet finnes fortsatt i KIWI-butikken på Slependen. Mail sendt KIWI i går.

36168[/snapback]

Nesøya er ikke Bærum - så der forsvinner det nok ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Men Frisk-fansen (Asker) er vel ikke spesielt glade i Vif de heller. Men det er vel ikke like aktuelt tenker jeg, i og med at det dreier seg om vintersport.

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Men Frisk-fansen (Asker) er vel ikke spesielt glade i Vif de heller. Men det er vel ikke like aktuelt tenker jeg, i og med at det dreier seg om vintersport.

36172[/snapback]

Vinteridrettsfolk er vel som andre idrettsfolk flest - de spiser vondt brød til frokost de også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan egentlig ikke skjønne hvorfor både vif og lsk har kommet med egne brød... Julius-brødet har vel vært på markedet i mange år nå. Det passer vel både til klanen og kanarifulgene.

36176[/snapback]

HAHAHAHAHA!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan egentlig ikke skjønne hvorfor både vif og lsk har kommet med egne brød... Julius-brødet har vel vært på markedet i mange år nå. Det passer vel både til klanen og kanarifulgene.

36176[/snapback]

Også kan jo vi kose oss med Kaptein Sabeltann-brød, ikke sant Markus?

Selv synes jeg PellePolitibilbrødet er ganske godt, men skulle det komme en Stabæk-foccatia på CoopMega kommer jeg nok til å prøve den også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk må jo skylde IQ hvis dem selger vif-brød midt i lillestrøm. Og så bli overraska over at det kommer noen og ber dem dra til helvete og tilbyr skyss. Ærlig talt, de som driver Martin Nordby AS har vel nå satt en ny standard for Norsk Dusteforbund, som gjør at det blir vanskeligere å bli medlem.

Hvis kiwi på slependen igjen har apebrød på menyen, må det aksjoneres.

Fatter heller ikke hva brødet har i Asker å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk må jo skylde IQ hvis dem selger vif-brød midt i lillestrøm. Og så bli overraska over at det kommer noen og ber dem dra til helvete og tilbyr skyss. Ærlig talt, de som driver Martin Nordby AS har vel nå satt en ny standard for Norsk Dusteforbund, som gjør at det blir vanskeligere å bli medlem.

Hvis kiwi på slependen igjen har apebrød på menyen, må det aksjoneres.

Fatter heller ikke hva brødet har i Asker å gjøre.

36269[/snapback]

Mulig Muri trenger frokost!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Brød Og Sirkus
  • Opprett ny...