Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åssiden - Stabæk2 0-0

Hva faen skjer? Se å spark Pål Berg øyeblikkelig! :blink:  :D  :rolleyes:

36122[/snapback]

Faen for en tosk som skrev det - stillingen ble jo 1-1 - avlys krisen!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nedrykket fra elite til 1, er det vel ikke noe tvil om at også 2. laget satser fult på 2 div. spill igjen..?

Vi vinner vel 3 div, men det er MANGE kvalikk runder etter evt. seier.. tror det betyr mye for gutta å spille i 2 div..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vinner vel 3 div, men det er MANGE kvalikk runder etter evt. seier.. tror det betyr mye for gutta å spille i 2 div..!

36178[/snapback]

Nei det er ikke MANGE kvalikkrunder etter eventuell seier. Det er 24 3. divisjonsavdelinger, men det er bare 12 som rykker ned fra 2. divisjon. Det betyr at det er en kvalikkrunde hvor man spiller hjemme/borte mot en av de andre avdelingsvinnerne.

Selv om vi strengt tatt burde ha cruiset gjennom avdelingen, så ser Mjøndalen ut til å være favoritt til avdelingsseieren nu.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

På stabak.no , under referatet fra kampen mot Godset 2. kom Lars/Laks inn for Finsi. Ser ut som at han heter Lars, men faktisk har Laks som "kallenavn".....eller....??? Hvem er dette?

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir helt satt ut jeg når noen bytter avatar'en sin!!

Hva?? Hvem er dette??

36343[/snapback]

He He, Sorry, mente ikke å skremme, men når man har blitt Allah er det på tide å gjøre noen endringer.....

østkantmannen vår...:-)

36343[/snapback]

It´s a dirty job, but.....

Heldigvis har jeg vokst opp under 1 kilometer fra Nadderud, så jeg er godt rustet for å overleve et liv i slummen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir helt satt ut jeg når noen bytter avatar'en sin!!

Hva?? Hvem er dette??

36343[/snapback]

He He, Sorry, mente ikke å skremme, men når man har blitt Allah er det på tide å gjøre noen endringer.....

østkantmannen vår...:-)

36343[/snapback]

It´s a dirty job, but.....

Heldigvis har jeg vokst opp under 1 kilometer fra Nadderud, så jeg er godt rustet for å overleve et liv i slummen.....

36351[/snapback]

Men du kunne finne andre farger enn de samme som Reka brukte på skoa under Drillo?

Endret av sveinjhag
Lenke til innlegg
Del på andre sider

for oss som har hatt sånne sko så unnskylder vi oss med at de heter Stoickow eller noe på de!

36380[/snapback]

Det finnes ingen unskyldning for slik. Fotballsko skal være svarte, med en hvit stripe!

Alle andre sko er stygge, på samme måte som at alle fine drakter er blå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for oss som har hatt sånne sko så unnskylder vi oss med at de heter Stoickow eller noe på de!

36380[/snapback]

Det finnes ingen unskyldning for slik. Fotballsko skal være svarte, med en hvit stripe!

Alle andre sko er stygge, på samme måte som at alle fine drakter er blå!

36381[/snapback]

oooopppsssss

sko.jpg

heter: Hristo Stoitchkov

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du kunne finne andre farger enn de samme som Reka brukte på skoa under Drillo?

36371[/snapback]

Ja ja, jeg ser at fargene "skjærer" litt! Men det er nå engang sånn fargene er på den skiva, og jeg kan jo ikke bare endre dem. (copyright og alt sånn vettu) I´m a Freak Magnet, you know....., så fargene er vel egentlig helt passe.... (og jeg hadde ikke Reka i tankene når jeg valgte Avatar, sant å si så har jeg aldri Reka i tankene mine.....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden vi avga poeng i går, (Djeez så dårlig) blir det enda vanskeligere.. Mjøndarn har jo igjen en del lokaloppgjør de også. så man kan jo håpe...

36266[/snapback]

Få litt hjelp her, en fra hver pulje rykker opp, men det er ingen som havner på kvalik? Og er det noen som har en lenke til tabellen for vår pulje? (Stabæk2)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[Få litt hjelp her, en fra hver pulje rykker opp, men det er ingen som havner på kvalik? Og er det noen som har en lenke til tabellen for vår pulje? (Stabæk2)

36432[/snapback]

Det er nok ikke så enkelt. 3. divisjon har 24 avdelinger. 2. divisjon bare 4. Så vinnere av sin avdeling må videre spille mot andre vinnere for å rykke opp.

Se ellers fotball.no som er NFF sin side. Her bør du kunne finne det meste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få litt hjelp her, en fra hver pulje rykker opp, men det er ingen som havner på kvalik? Og er det noen som har en lenke til tabellen for vår pulje? (Stabæk2)

36432[/snapback]

Legger inn mitt tidligere svar her:

36178[/snapback]

Nei det er ikke MANGE kvalikkrunder etter eventuell seier. Det er 24 3. divisjonsavdelinger, men det er bare 12 som rykker ned fra 2. divisjon. Det betyr at det er en kvalikkrunde hvor man spiller hjemme/borte mot en av de andre avdelingsvinnerne.

36226[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36432[/snapback]

Legger inn mitt tidligere svar her:

36178[/snapback]

36226[/snapback]

36440[/snapback]

Bare en ting å si til gutta: Slutt å avgi poeng, så rykker dere opp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36371[/snapback]

Ja ja, jeg ser at fargene "skjærer" litt! Men det er nå engang sånn fargene er på den skiva, og jeg kan jo ikke bare endre dem. (copyright og alt sånn vettu) I´m a Freak Magnet, you know....., så fargene er vel egentlig helt passe.... (og jeg hadde ikke Reka i tankene når jeg valgte Avatar, sant å si så har jeg aldri Reka i tankene mine.....)

36404[/snapback]

Inverter farger, bruk negativ hva som helst

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Måltørke
  • Opprett ny...