Totto 1 498 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Sandnes-Ulf har også planer om nytt stadion. http://www.sandnesulf.no/latest-news/article/1f4liphnq89bl1qbgkxgararng/title/infomote-naboer-sandnes-idrettspark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2014 Det blir nok feteste arenaen i Adecco... 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Det blir nok feteste arenaen i Adecco... Flott innlegg, Geirti! Konstruktivt og saklig; bidrar til å heve kvaliteten på diskusjonen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Det blir nok feteste arenaen i Adecco... Flott innlegg, Geirti! Konstruktivt og saklig; bidrar til å heve kvaliteten på diskusjonen. Han kommer jo med et godt poeng: Spesielt av Sandnes Ulf å bygge så heftig arena når de er på vei ned i Adecco. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Det blir nok feteste arenaen i Adecco... Flott innlegg, Geirti! Konstruktivt og saklig; bidrar til å heve kvaliteten på diskusjonen. Han kommer jo med et godt poeng: Spesielt av Sandnes Ulf å bygge så heftig arena når de er på vei ned i Adecco. Øh. Vi snakket om ny stadion i 2012. Jeg regner med at Sandnes Ulf ikke har planer om å gjøre oppholdet i Adecco særlig langt, så det er ikke så rart at de tenker på å bygge en heftig stadion for å etablere seg som toppklubb. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Klubben postet ikke så heftige drømmetanker. Og det er de færreste klubbene som rykker rett opp igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2014 Synes Geirtis kommentar var helt på sin plass jeg, faktisk litt morsom. Hvis alle meldingene her inne skulle være "konstruktive og saklige" skulle vel ca 95% av alle innlegg aldri vært postet. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 geirti sin kommentar var jo helt usakelig. Det blir langt fra det feteste stadionet i førstedivisjon. Synes det ser ut som den blir ualminnelig grisestygg, iallfall utvendig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Jeg beklager, jeg skal aldri mer være usaklig på våre motstanderes bekostning. Innskild. Dette forumet blir jo trangere for hver dag som går... Endret 31. August 2014 av geirti 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Og jeg sier unnskyld for å ha vært litt mer irritabel enn jeg burde etter et skuffende resultat. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Jeg har firetusen usaklige innlegg. Innskild x4000. Edit: Nesten 4400 Endret 31. August 2014 av enda en jævla islending 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Og jeg sier unnskyld for å ha vært litt i overkant bastant. Hvem oppretter "Den store unnskyld-tråden"? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 246 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Faen, nå så jeg at jeg har flest innlegg av alle på forumet. JEG må være irriterende ass! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Stemmer. :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Noen må gå.... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 2. September 2014 Del Skrevet 2. September 2014 Noen må gå.... Ser ut som det må bli meg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 5. September 2014 Del Skrevet 5. September 2014 Heftig konsept! Men dette kan vell vi bare drømme om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 5. September 2014 Del Skrevet 5. September 2014 Heftig konsept! Men dette kan vell vi bare drømme om. Fare for at det bare blir drømmer ja.. Vis ikke er vi tilbake der hvor det brukes penger man ikke har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 5. September 2014 Del Skrevet 5. September 2014 Var d ikke snakk om tak som kunne åpnes på TA, men pga kostnad på 200 mill ble det sløyfet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. September 2014 Del Skrevet 5. September 2014 Heftig konsept! Men dette kan vell vi bare drømme om. Hvem er det som bygger dette monsteret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. September 2014 Del Skrevet 6. September 2014 Hvem er det som bygger dette monsteret? Atlanta Falcons (NFL). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. September 2014 Del Skrevet 6. September 2014 Jeg er veldig svak for Robinhos løsning hvor man graver seg nedover inntil man treffer selve gressmatten. Stadion vil ikke ruve, men blir ganske imponerende når man kommer inn. Overskuddsmasse fra utgravingen kan tilbys deponert på naboenes svært skrånende tomter mot at de planeres ut. På den måten vil de få flotte luftige tomter og ikke føle at de stenges inne bak et ruvende stadionanlegg. Konstruksjonene over dagens bakkenivå kan i hovedsak bestå av sport/kontor-, vip- og næringsarealer. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 6. September 2014 Del Skrevet 6. September 2014 Jeg er veldig svak for Robinhos løsning hvor man graver seg nedover inntil man treffer selve gressmatten. Stadion vil ikke ruve, men blir ganske imponerende når man kommer inn. Overskuddsmasse fra utgravingen kan tilbys deponert på naboenes svært skrånende tomter mot at de planeres ut. På den måten vil de få flotte luftige tomter og ikke føle at de stenges inne bak et ruvende stadionanlegg. Konstruksjonene over dagens bakkenivå kan i hovedsak bestå av sport/kontor-, vip- og næringsarealer. Og VIP-/ møteromsarealer kan sambrukes med nærliggende skolers behov for undervisningslokaler. Nye bygg i tettbygde strøk bør anlegges med parkering under bakken. P-plassene må også kunne sambrukes, feks utnyttes som pendlerparkering for kollektivreisende mot avgift. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 6. September 2014 Del Skrevet 6. September 2014 Vi må passe på så vi ikke graver til kina da. Utlendingskvoten er full. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 16. September 2014 Del Skrevet 16. September 2014 – Ingen vits i å ha et anlegg som drar produktet ned http://www.budstikka.no/sport/ingen-vits-i-a-ha-et-anlegg-som-drar-produktet-ned-1.8585258 – Skal fotball være for folket eller fiffen? http://www.budstikka.no/sport/skal-fotball-vere-for-folket-eller-fiffen-1.8585253 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Intet nytt her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Var det ikke snakk om å bygge litt på hver kortside etter denne sesongen for å klare lisenskravene ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Del Skrevet 17. Oktober 2014 Var det ikke snakk om å bygge litt på hver kortside etter denne sesongen for å klare lisenskravene ? Har jeg ikke hørt, utdyp gjerne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 20. Oktober 2014 Del Skrevet 20. Oktober 2014 Intet nytt her? Intet nytt er godt nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækfanatics 32 Del Skrevet 12. November 2014 (endret) Del Skrevet 12. November 2014 (endret) Var det ikke snakk om å bygge litt på hver kortside etter denne sesongen for å klare lisenskravene ? Hvor har du hørt det fra? Nadderud må vel utbedres litt til 2015 sesongen uansett. De har fått dispensjon til å bruke Nadderud i år, men gjelder det også til neste år? Endret 12. November 2014 av Stabækfanatics Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå