UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 12. November 2014 Del Skrevet 12. November 2014 Jeg husker å ha lest for en god stund tilbake at Stabæk bare fikk midlertidig tillatelse til å spille på Nadderud frem til 2015, og at de måtte gjøre noen oppgraderinger til det. Planen til Styret var jo også å bygge to nye kortsider når vi flyttet fra Hangarskipet, men fikk ikke gjort det pga hun gniene ordføreren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækfanatics 32 Del Skrevet 12. November 2014 Del Skrevet 12. November 2014 Jeg husker å ha lest for en god stund tilbake at Stabæk bare fikk midlertidig tillatelse til å spille på Nadderud frem til 2015, og at de måtte gjøre noen oppgraderinger til det. Planen til Styret var jo også å bygge to nye kortsider når vi flyttet fra Hangarskipet, men fikk ikke gjort det pga hun gniene ordføreren. Såpass. Men hvordan er situasjonen nå da? Får de bygge ut kortsiden? De burde kanskje utbedre hovedtribunen også mens de er i gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Hvordan vil et eventuelt Bærum-opprykk påvirke en Nadderud-oppgradering? Da vil kommunen plutselig romme to TL-lag, samt et av Norges beste damelag, uten TL-standard hjemmebane, men en TL-godkjent dog ubrukt fotballarena. Vil vel tro at dette fort kan bli den varmeste poteten i lokalpoitikken da. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Hvordan vil et eventuelt Bærum-opprykk påvirke en Nadderud-oppgradering? Da vil kommunen plutselig romme to TL-lag, samt et av Norges beste damelag, uten TL-standard hjemmebane, men en TL-godkjent dog ubrukt fotballarena. Vil vel tro at dette fort kan bli den varmeste poteten i lokalpoitikken da. Bærum uten lokal tilhørighet i området rundt Nadderud tror jeg blir en rimelig stor oppoverbakke å få de til å flytte over dit. De vil sikkert heller ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Hvordan vil et eventuelt Bærum-opprykk påvirke en Nadderud-oppgradering? Da vil kommunen plutselig romme to TL-lag, samt et av Norges beste damelag, uten TL-standard hjemmebane, men en TL-godkjent dog ubrukt fotballarena. Vil vel tro at dette fort kan bli den varmeste poteten i lokalpoitikken da. Bærum uten lokal tilhørighet i området rundt Nadderud tror jeg blir en rimelig stor oppoverbakke å få de til å flytte over dit. De vil sikkert heller ikke De klarte det i 1994. (Med nedrykk...) Uansett er det ikke plass på Nadderud så lenge vi har et damelag og andrelag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Hvordan vil et eventuelt Bærum-opprykk påvirke en Nadderud-oppgradering? Da vil kommunen plutselig romme to TL-lag, samt et av Norges beste damelag, uten TL-standard hjemmebane, men en TL-godkjent dog ubrukt fotballarena. Vil vel tro at dette fort kan bli den varmeste poteten i lokalpoitikken da. Bærum uten lokal tilhørighet i området rundt Nadderud tror jeg blir en rimelig stor oppoverbakke å få de til å flytte over dit. De vil sikkert heller ikke De klarte det i 1994. (Med nedrykk...) Uansett er det ikke plass på Nadderud så lenge vi har et damelag og andrelag. Og Bærum har vel vært ganske bastante i sine uttalelser i Budstikka at de ikke skal til Nadderud, ei heller ha stadion med Stabæk. Desverre, for jeg synes Stabæk med (Asker og Bærum som sammarbeidsklubber) hadde vært fantastisk. kanskje bytte ut asker med Holmen If :-D 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Jeg mente ikke at det skulle være noen automatikk i at Bærum skulle komme til Nadderud for å spille, men jeg tenker på det helhetlige bildet. Hvis noen skal få arenahjelp må begge få det osv. Politikerne må ta en stilling til om de vil være med å legge til rette for alle disse lagene som kjemper i toppen samtidig. Det finnes ikke godkjente arenaer, unntatt den ene som ikke brukes til ment formål. Politikerne blir nok stilt litt opp i et hjørne, og må velge rettferdig mellom klubbene, men samtidig kommunalpolitisk forsvarlig ovenfor innbyggerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2014 Hepp, Jeg tror det beste for alle innvolverte parter er at Bærum ikke rykker opp! @ringo 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. November 2014 Del Skrevet 13. November 2014 Eller kanskje kan nettopp et opprykk sette fart på sakene..? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 14. November 2014 Del Skrevet 14. November 2014 Tror også vi er tjent med at BSK blir i Adecco når det gjelder arenadiskusjoner, men det hadde nesten vært morsomt om BSK rykker opp. Tenk dere politikernes diskusjoner om Nadderud, Kadda og ikke minst Telenor Arena. Kan bli ganske morsomt å følge og vil skape masse engasjement og følelser. Og det helt fantastiske er jo at den eneste godkjente arenaen blir brukt til konserter og hesteshow, mens to elitelag og ett toppserielag ikke har noe sted å spille. Polikerne og vi velgere vil få som fortjent, men dustepolitikken vil bli satt skikkelig i gapestokk. Tipper forslag om nytt anlegg på Rud/Hauger vil dukke opp ganske raskt. Det er heller ikke krise for oss, men jeg vil aller helst bli på Nadderud/Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 14. November 2014 (endret) Del Skrevet 14. November 2014 (endret) Tror også vi er tjent med at BSK blir i Adecco når det gjelder arenadiskusjoner, men det hadde nesten vært morsomt om BSK rykker opp. Tenk dere politikernes diskusjoner om Nadderud, Kadda og ikke minst Telenor Arena. Kan bli ganske morsomt å følge og vil skape masse engasjement og følelser. Og det helt fantastiske er jo at den eneste godkjente arenaen blir brukt til konserter og hesteshow, mens to elitelag og ett toppserielag ikke har noe sted å spille. Polikerne og vi velgere vil få som fortjent, men dustepolitikken vil bli satt skikkelig i gapestokk. Tipper forslag om nytt anlegg på Rud/Hauger vil dukke opp ganske raskt. Det er heller ikke krise for oss, men jeg vil aller helst bli på Nadderud/Bekkestua. Håper sterkt Bærum blir nede, men ja, enig i at det hadde vært et morsomt scenario. Angående å flytte STB til Rud/Hauger er jeg derimot uenig med deg. Det hadde vært fullstendig krise.. Endret 14. November 2014 av Hr. Smith 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. November 2014 Del Skrevet 14. November 2014 Et nytt anlegg på Rud/Hauger bør i så fall være for friidretten, slik at Nadderud kan "reserveres" for fotball, slik det har vært diskutert tidligere her. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 14. November 2014 Del Skrevet 14. November 2014 Tror også vi er tjent med at BSK blir i Adecco når det gjelder arenadiskusjoner, men det hadde nesten vært morsomt om BSK rykker opp. Tenk dere politikernes diskusjoner om Nadderud, Kadda og ikke minst Telenor Arena. Kan bli ganske morsomt å følge og vil skape masse engasjement og følelser. Og det helt fantastiske er jo at den eneste godkjente arenaen blir brukt til konserter og hesteshow, mens to elitelag og ett toppserielag ikke har noe sted å spille. Polikerne og vi velgere vil få som fortjent, men dustepolitikken vil bli satt skikkelig i gapestokk. Tipper forslag om nytt anlegg på Rud/Hauger vil dukke opp ganske raskt. Det er heller ikke krise for oss, men jeg vil aller helst bli på Nadderud/Bekkestua. Håper sterkt Bærum blir nede, men ja, enig i at det hadde vært et morsomt scenario. Angående å flytte STB til Rud/Hauger er jeg derimot uenig med deg. Det hadde vært fullstendig krise.. Stb på Rud bør skrinlegges før det tanken engang dukker opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 15. November 2014 Del Skrevet 15. November 2014 Tror også vi er tjent med at BSK blir i Adecco når det gjelder arenadiskusjoner, men det hadde nesten vært morsomt om BSK rykker opp. Tenk dere politikernes diskusjoner om Nadderud, Kadda og ikke minst Telenor Arena. Kan bli ganske morsomt å følge og vil skape masse engasjement og følelser. Og det helt fantastiske er jo at den eneste godkjente arenaen blir brukt til konserter og hesteshow, mens to elitelag og ett toppserielag ikke har noe sted å spille. Polikerne og vi velgere vil få som fortjent, men dustepolitikken vil bli satt skikkelig i gapestokk. Tipper forslag om nytt anlegg på Rud/Hauger vil dukke opp ganske raskt. Det er heller ikke krise for oss, men jeg vil aller helst bli på Nadderud/Bekkestua. Håper sterkt Bærum blir nede, men ja, enig i at det hadde vært et morsomt scenario. Angående å flytte STB til Rud/Hauger er jeg derimot uenig med deg. Det hadde vært fullstendig krise.. Stb på Rud bør skrinlegges før det tanken engang dukker opp. Jeg bor på rud/hauger, og dette hadde ikke vært ett egnet sted for fotballstue. Her er det allerede andre sports anlegg, butikker og skoler som tar opp mye plass, og jeg ser få, om ingen, lure løsninger på fotball fasilitetene STB trenger her. flytt heller friidretten hit, og gjør nadderud til ren fotball stadion. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. November 2014 Del Skrevet 18. November 2014 Det er det som er planen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 forslag 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 forslag Dette ser ut som gode nyheter. Nå gjelder det for styret i Stabæk Support å være på ballen fra dag 1 med tanke på tribuneplassering, så ikke vi nok en gang blir skrudd av klubben. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 Kortside, rett bak mål! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 pesagen! i bur! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Desember 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Desember 2014 (endret) forslag Dette ser ut som gode nyheter. Nå gjelder det for styret i Stabæk Support å være på ballen fra dag 1 med tanke på tribuneplassering, så ikke vi nok en gang blir skrudd av klubben har vært med fra dag 1. Jeg har vært involvert som supporter (og arkitekt) siden august, og jeg kjenner godt til Stabæk Supports krav i forhold til tilrettelegging for god tribunekultur. I denne fasen er det først og fremst masterplanen som må få gjennomslag. Arenaen dere ser i perspektivene er langt fra ferdigprosjektert. Per i dag er den tegnet med en nedre- og øvre tribune. Dette er for å få plass til mer bruksareale under tribunen uten å måtte utvide omkretsen av arenaen. Svingen mot Nadderudhallen er nok den som er best egnet for en sammenhengende tribune for SS. Men, vi må passe på at vi i Blaatt ikke krever for mye i den fasen vi er i nå. Det er mange der ute som mener Stabæk allerede har fått mer enn nok fra kommunen, ref. Fornebu. Ved å rope "mye vil ha mer" nå gir vi en stikkpasning til dem som jobber mot oss, som følgelig kan bidra til å velte hele prosjektet. Endret 4. Desember 2014 av Robinho 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Desember 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Desember 2014 "Vi gleder oss til å være med på å tilrettelegge den nye arenaen for alle som er glade i lokalmiljøet", sier vi da. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 Må bare si at jeg digger utseendet i forslaget, det er noe annet enn den døde og gråtriste følelsen man fikk på Fornebu: 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 Jadaaa! Nadderud Park<33 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 Fantastisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 337 Del Skrevet 4. Desember 2014 Del Skrevet 4. Desember 2014 Må bare si at jeg digger utseendet i forslaget, det er noe annet enn den døde og gråtriste følelsen man fikk på Fornebu: 100% enig. Her i Tyskland har jo nesten hvert eneste klubb i 1. Bundesliga et nytt stadion som ikke er eldre enn 5-10 år. Men mange av dem ser ganske likt ut og derfor finner du sjelden et "unikt" stadion her lenger. Men det er helt annerledes med forslaget for Nye Nadderud i mine øyner. Jeg liker også utseendet. Det er knallbra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 5. Desember 2014 Del Skrevet 5. Desember 2014 Skal vi ha den treveggen bak der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Desember 2014 Del Skrevet 5. Desember 2014 Nydelig stadion. Men jeg håper i grunn ikke kommunen går på dette forslaget. Man kan jo få inntrykk av at kommunen eller Stabæk får en gratis stadion. Men i virkeligheten gir man jo fra seg noen av landets viktigste kvadratmetere til private. Et av de mest attraktive tomtene i Norges mest populære kommune og rett ved hjemmebanen til Nord-Europas kanskje mest sjarmerende fotballag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 5. Desember 2014 Del Skrevet 5. Desember 2014 Nydelig stadion. Men jeg håper i grunn ikke kommunen går på dette forslaget. Man kan jo få inntrykk av at kommunen eller Stabæk får en gratis stadion. Men i virkeligheten gir man jo fra seg noen av landets viktigste kvadratmetere til private. Et av de mest attraktive tomtene i Norges mest populære kommune og rett ved hjemmebanen til Nord-Europas kanskje mest sjarmerende fotballag. Nettopp! Og der kan du, jeg og mange andre blaa mennesker bo! Ække det flott? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Desember 2014 Skal vi ha den treveggen bak der? Personlig er jeg svak for tanken på en "grønn" arena som ligger godt integrert i parkdraget langs den gjenåpnede Nadderudbekken. Naturlige materialer i fasaden med klatrebusker vil skape en myk overgang mellom park og arena. Solcellepaneler i takskjegget har også vært nevnt i miljødiskusjonen. Stabæk - med en grønn arm for miljøet! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 5. Desember 2014 Del Skrevet 5. Desember 2014 Er det en DeLorean avbildet nederst til venstre i bildet? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå