Sortebillen 476 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Europacup kan tvinge Stabæk vekk fra Nadderud "– Det er Ullevaal vi anser som mest nærliggende, og forbundet er også interessert i å leie ut. Slik jeg har forstått det, skal Vålerenga neste år spille på Bislett, og da vil vi heller ikke føle at vi tramper i et annet lags rede, dersom vi ender opp der, sier Hjorth." Ble det ikke bestemt at Enga ikke spiller på Bislett neste sesong, men blir på Ullevaal mens nytt stadion bygges? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Ble det ikke bestemt at Enga ikke spiller på Bislett neste sesong, men blir på Ullevaal mens nytt stadion bygges? Det stemmer - Vålerenga vraker Bislett - blir på Ullevaal. Vi får virkelig håpe at det ikke blir spill på Fornebu Arena. Merkelig at Lars Hjorth ikke anser Marienlyst som en aktuell arena. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 10. August 2015 (endret) Del Skrevet 10. August 2015 (endret) Hva med TA? ? Men helt seriøst, kunstgress og innendørshall må da være en fordel i forhold til europeiske lag som hverken spiller på kunstgress eller i haller? Forutsetter dog at treningene legges dit i noen uker i forveien... Men om deg likevel (skal) ligge gress der er det kanskje ikke så dyrt? Endret 10. August 2015 av Håvard 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Hepp, Trodde de hadde revet garderobene der nede også. TA bør uansett være et fullstendig tilbakelagt kapittel i Stabæks historie. Det bør i såfall betales enorme summer til klubben om vi igjen skal kaste glans over betongmausoleumet. @ringo 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Vi har INGENTING på TA å gjøre. Drar heller til Ullevål eller Marienlyst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Er det snakk om TA, Ullevaal eller Marientlyst i èn kamp( eller alle i Europa leauge), eller hele sesongen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Tror det bare er snakk om EL. Selv ønsker jeg meg den arenaen som gir best avkastning for oss. Ullevaal er både nærme og klar til match, men NFF krever vel skyhøy leie for å bruke den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sortebillen 476 Del Skrevet 10. August 2015 (endret) Del Skrevet 10. August 2015 (endret) Tror det bare er snakk om EL. Selv ønsker jeg meg den arenaen som gir best avkastning for oss. Ullevaal er både nærme og klar til match, men NFF krever vel skyhøy leie for å bruke den. Er det snakk om TA, Ullevaal eller Marientlyst i èn kamp( eller alle i Europa leauge), eller hele sesongen? Er også snakk om å spille på et annet stadion en hel sesong, mens Nye Nadderud (forhåpentligvis) bygges. Siterer Hjorth: Men Stabæks daglige leder tenker også lenger frem enn til neste sesong. For hvis Bærums-politikerne ender opp med at det skal bygges ny stadion på Nadderud, må Stabæk ha et alternativ. Også der er Ullevaal høyaktuell. – Det kan tenkes at vi må spille en hel sesong et annet sted enn Nadderud, så jeg har så vidt vært i kontakt med NFF i den forbindelse også, og de virker positive. Endret 10. August 2015 av Sortebillen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Fra Budstikkas Valghjelp: Hva mener du om fotballstadion på Nadderud? 1) Bra som den er. Fotballen får betale for en eventuell utbygging. (Arbeierpartiet, Høyre, FrP, SP, KrF, SV, Venstre, MDG, Rødt, Pensjonistpartiet.) 2) Kommunen bør legge pengene på bordet som trengs for å bygge et nytt, kommunalt anlegg. (Ingen) 3) La privat utbygger få lov til å bygge leiligheter på området mot at de betaler for fotballstadion. (Partiet De Kristne) Får håpe dette kun er den sedvanlige feighet, og at deres virkelige meninger kommer frem i lyset etter valget. Uansett, du verden som denne Folkeaksjonen kan ha ødelagt for oss. Den gjengen irriterer meg voldsomt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Støtter dine vurderinger. Utrolig irriterende at disse folkene skal jobbe for at vi tvinges tilbake til TA. Her må vi bare stå knallhardt på vår linje med Nadderud som ønske og mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Dette er den helt avgjørende, sentrale frågan om Stabæks framtid, og om å utvikle Bekkestua til å bli noe mer enn bare et ålreit sted å bo ... Noen som føler seg kallet til å skrive et engasjert innlegg i Budstikka (om betydningen, om Folkeaksjonen som er alt annet enn en folkeaksjon)? ... Posse? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Støtter Offside og håper noen følger opp forslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Tiden er vel helt perfekt nå å sparke i gang en folkeaksjon for nytt Nadderud. Da får vi klart ta avstand fra den andre og nærmiljøet vil kunne være med å skape engasjement. Få de unge engasjert og la dette være med å ha kick off på ny strategi om mer lokal tilhørighet og bredde inn i de aldersbestemte klassene. Vi har mange ungdomsskoler og videregående i nærområdet som Facebook og Snapchat kunne treffe. Da vil vi raskt kunne gå forbi de 2-3000 som den andre aksjonen har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Haha, saklig at den andre aksjonen har 2-3000. Trodde det bare var 2-3 igjen der nå jeg, pluss kuken Sævareid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Sist jeg sjekket var det ikke mange signaturer igjen på den folkeaksjonen sin side ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. August 2015 (endret) Del Skrevet 17. August 2015 (endret) Synes å husk de var rundt 2000 rett etter de startet og folkemøte på Stabæk Kino. Ingenting er bedre om det har krympet til 2-3 stykker men på folkeaksjonen.com står det navnene på 2275 litt ned på siden Endret 17. August 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Ser at de fremdeles ikke har fjernet meg og flere andre jeg kjenner som har bedt om å bli fjernet fra den listen. Så den kan man ikke ta seriøst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Kan noen fortelle hva som er galt med folkeaksjonen for Telenor Arena? Jeg og de fleste i min familie har signert. Jeg var til og med tilstede ved et par kommunestyremøter. Dreier dette seg om hvorvidt man vil tilbake til Fornebu eller ikke? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 17. August 2015 Del Skrevet 17. August 2015 Kort sagt: Ja. Men i det hele tatt mener jeg og mange andre at det arbeidet de gjør bare forsinker mulighetene våre til å få en ny arena. Og i tillegg har folkene bak kastet ut veldig mange fra Facebook-gruppen uten grunn (blant annet basert på likes) og er på ingen måte interessert i åpen diskusjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 18. August 2015 Del Skrevet 18. August 2015 Frontkjemper Moldestad har et stort hjerte for Stabekk, men ikke for Stabæk Fotball. Aldri sett han på kamp, han er totalt uinteressert i fotball. De er opptatt av demokrati og politikk, og ble som mange andre provosert av spillet rundt arenaen. Enormt engasjement har de i hvert fall, men vanskelig å se eller skjønne hvem de kjemper for nå. Men de er åpenbart i mot Ulrichsen og Bærum Høyre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. August 2015 (endret) Del Skrevet 18. August 2015 (endret) Denne Folkeaksjonen er totalt useriøse. Som JF helt riktig påpeker har de spilt et fint spill for å få flest mulig til å signere dette oppropet sitt, for så i ettertid la være å fjerne folk som er uenige med de. Flere forsøkte å ta diskusjonen med de på Facebook, der det blant annet ble stilt spørsmålstegn ved at de kaller seg en Folkeaksjon når de tilsynelatende snakker på vegne av en liten gruppe mennesker. Det beste alle som er glade i Stabæk kan håpe på, er at kommunen omregulerer arenaen så denne ballen kan legges død en gang for alle. Endret 18. August 2015 av hdaniels 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. August 2015 Del Skrevet 18. August 2015 Den gjengen der er på grensen til psykotiske og de lanserer konspirasjonsteorier på løpende bånd. Disse har ingen rot i virkeligheten. Sånn ståa er akkurat nå gjør de ikke annet enn å stikke kjepper i hjulene for klubben vi alle bryr oss om. Ble selv kastet ut fra denne gruppa deres etter å ha vært uenig med de noen ganger og stilt de kritiske spørsmål rundt hele saken. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2015 (endret) Den gjengen der er på grensen til psykotiske og de lanserer konspirasjonsteorier på løpende bånd. Disse har ingen rot i virkeligheten. Sånn ståa er akkurat nå gjør de ikke annet enn å stikke kjepper i hjulene for klubben vi alle bryr oss om. Ble selv kastet ut fra denne gruppa deres etter å ha vært uenig med de noen ganger og stilt de kritiske spørsmål rundt hele saken. Fuck scHnITLER! Oops, kom visst borti caps lock der. Jaja.... Endret 18. August 2015 av Anders C 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2015 Takk for oppklaringen! Jeg er for å lage mest mulig problemer for dagens eier av Telenor Arena. Eieren burde i det minste betale betale en saftig sum til kommunen for å få omregulert arenaen. Denne summen kan gå til oppgradring av Nadderud og flytting av friidrett. Dagens bruk av arenaen er et rent tyveri av innbyggernes verdier. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. August 2015 Del Skrevet 18. August 2015 Takk for oppklaringen! Jeg er for å lage mest mulig problemer for dagens eier av Telenor Arena. Eieren burde i det minste betale betale en saftig sum til kommunen for å få omregulert arenaen. Denne summen kan gå til oppgradring av Nadderud og flytting av friidrett. Dagens bruk av arenaen er et rent tyveri av innbyggernes verdier. Det høres ut som en strålende løsning! De fikk jo tomten gratis mot å bygge arena for Stabæk, men slik situasjonen er i dag er det bare kommunen som har levert på sin del av den byttehandelen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 18. August 2015 Del Skrevet 18. August 2015 Ganske sjukt at man ikke har krevet verdien på den gaven tilbake. På den tiden var det 50 mill, nå er det omtrent samme kostnad som en ny stadion på Nadderud! Men politikere som gjør ting er vi dessverre ikke velsignet med, verken lokalt eller nasjonalt. Så det blir vel med drømmen om retterdighet... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 25. August 2015 Del Skrevet 25. August 2015 Noen som kan oppdatere meg på hva som skjer angående ny stadion? lenge siden jeg har fulgt med på forum, prøvde å lese meg opp litt men noe uklart hva som skjer. Hvilke prosjekt er mest aktuelt? var vel snakk om Cedro AS sin plan om kliss ny stadion finansiert med salg av boliger? isåfall når bør bygging av ny stadion være aktuelt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 25. August 2015 Del Skrevet 25. August 2015 Fremdrift lik 0 i øyeblikket tror jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. September 2015 Del Skrevet 2. September 2015 Hadde akkurat en Høyredame på døren som lurte på hva min hjertesak var, Svar: Jeg har bare en sak jeg bryr meg om iforhold til dette valget. Få på plass Ny stadio på Nadderud så fort som mulig. Oppfordrer alle som er glade i Stabæk og som skulle komme i prat med en politiker å stresse viktigheten å få på plass en ny stadio på Nadderud nå 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 189 Del Skrevet 2. September 2015 Del Skrevet 2. September 2015 Hadde akkurat en Høyredame på døren som lurte på hva min hjertesak var, Svar: Jeg har bare en sak jeg bryr meg om iforhold til dette valget. Få på plass Ny stadio på Nadderud så fort som mulig. Oppfordrer alle som er glade i Stabæk og som skulle komme i prat med en politiker å stresse viktigheten å få på plass en ny stadio på Nadderud nå Hva svarte henne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå