Latmann 4 422 Del Skrevet 23. November 2019 Del Skrevet 23. November 2019 6 minutter siden skrev jensemann: Du kan si hva du vil om kiosken på Nadderud, men wienerne er faen meg Norges beste! Når de har klart å varme den ... Ikke wienereb det er noe galt med, det er størrelsen på gryten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 23. November 2019 Del Skrevet 23. November 2019 4 timer siden skrev Latmann: Når de har klart å varme den ... Ikke wienereb det er noe galt med, det er størrelsen på gryten. Eller varmen i gryten! Har opplevd altfor mange ganger at pølsene i kioskene IKKE er varme nok. De kan ikke holde mer en maks 50-60 grader, mens riktig temp er ca 80 grader. Så få for faen opp dampen i gryta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 767 Del Skrevet 27. November 2019 Del Skrevet 27. November 2019 Hvis/når Stabæk support blir flyttet til bak av et av målene på nye Nadderud så håper jeg vi kommer på den kortsiden nærmest Bekkestua! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 27. November 2019 Del Skrevet 27. November 2019 53 minutter siden skrev rykkinn: Hvis/når Stabæk support blir flyttet til bak av et av målene på nye Nadderud så håper jeg vi kommer på den kortsiden nærmest Bekkestua! Kortest vei til Onkel Blaa, si. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 27. November 2019 Del Skrevet 27. November 2019 2 timer siden skrev Mr. Diamond: Kortest vei til Onkel Blaa, si. Deilig kveldssol i ansiktet, si ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. November 2019 Del Skrevet 27. November 2019 Rekker en øl i pausen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 28. November 2019 Del Skrevet 28. November 2019 Nå skal man aldri klage på sol, men som fast hovisgjenger må jeg si at sol i øynene når man prøver å se på kamp er oppskrytt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. November 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. November 2019 2 timer siden skrev BelgiskBlaa: Nå skal man aldri klage på sol, men som fast hovisgjenger må jeg si at sol i øynene når man prøver å se på kamp er oppskrytt. helt uenig, er så digg! Må bare å huske caps/solbriller ? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 28. November 2019 Del Skrevet 28. November 2019 Solbriller, cap og shorts. Det er fotballen sin på sommeren. Boblebukse, lue og votteklapping er norsk fotball på høsten i flomlys. Alle varianter duger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 28. November 2019 Del Skrevet 28. November 2019 26 minutter siden skrev Nr14: Solbriller, cap og shorts. Det er fotballen sin på sommeren. Boblebukse, lue og votteklapping er norsk fotball på høsten i flomlys. Alle varianter duger. Enig, det er noe av sjarmen tenker jeg, skulle jeg klage på det burde jeg heller ha ligget hjemme på sofaen og sett kampen på Tv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 28. November 2019 Del Skrevet 28. November 2019 Noe som jeg kjenner er ganske irriterende er når en stadion setter bortesupportere vekk fra kamera slik som feks det er på Intility. Det må da se mye fullere ut på kamera når man også viser bortesup? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 28. November 2019 Del Skrevet 28. November 2019 14 timer siden skrev Morriz: helt uenig, er så digg! Må bare å huske caps/solbriller ? Stiller selvsagt i caps/solbriller, og jeg klager jo ikke på solen, bare at jeg får den i øynene Kanskje jeg bare har blitt gammel og bitter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 29. November 2019 Del Skrevet 29. November 2019 7 timer siden skrev BelgiskBlaa: Stiller selvsagt i caps/solbriller, og jeg klager jo ikke på solen, bare at jeg får den i øynene Kanskje jeg bare har blitt gammel og bitter ja det var det der da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 2020 Her er et uavhengig mulighetsstudie som viser en arena med «8.001» sitteplasser. Arenaen er symmetrisk med 12 sammenhengende rader omkring hele banen. Med ståplasser på hver kortside kan man gange opp publikumskapasiteten med 1,3-1,5 per opptatt seteplass. Feltet midt på kortsiden har eksempelvis plass til 400 seter eller 400*1,5=600 ståplasser. Tribunene burde ha færrest mulig inn- og utganger som deler opp publikumsmassene. Dette for å konsentrere publikum og legge forholdene tilrette for best mulig stemning. Kortsidene er vist uten slike "tribunehull" i animasjonen. Inn- og utganger med større dimensjoner må da ligge ute ved cornerflaggene. Dette er en prinsippløsning som de har på eksempelvis Fredrikstad Stadion. Bakvegg og tak over tribunene bør ha form, vinkel og materialitet som reflekterer lyd og dermed gir en boost til publikumsstemningen. Optimale lydforhold for publikumsstemning er sjelden vare på fotballarenaer fordi de ofte har tilleggsfunksjoner som konsertarenaer e.l, som krever et helt annet lydbilde. Akustikkoptimalisering for publikumsstemning trenger ikke nødvendigvis å være kostnadsdrivende når grepene ligger inne i prosjektet fra første stund. Tenk om vi kunne fått til å skape Skandinavias beste arena optimalisert for publikumsstemning! Dette som innspill til den videre prosessen. Synspunkter? 69 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Gøy å se. Hvilken side ligger VIP bokser på og spillertunnel ift Gamle ringeriksvei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Jeg kommer på den. Når er den ferdig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Wow Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Er vel verdt å nevne at det er bestemt at siden mot Gamle Ringeriksvei skal være høyere enn resten av tribunene, men ellers nydelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Kan da umulig være noe å tenke mer på. Hvem leier gravemaskin og starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 2020 Veldig inspirerende animasjon og tekst, Robin! Jeg har sagt det før og sier det igjen; det er utrolig å se bredden, mangfoldet og ikke minst kompetansen som finnes i Stabæk Support. Akkurat nå viser det seg at vi også har en av landets ypperste arena-arkitekter i våre rekker! Se bare her - vakkert: 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 @knutta jobber dere også med noe håndfast? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Flere enn meg som får litt problemer med plassen foran i buksa av det her? Godt å ha deg med på laget, @Robinho! Så får bare klubben kjenne sin besøkelsestid, og sørge for at du blir involvert MASSE i det som skjer framover. Vi i styret skal i alle fall gjøre det vi kan for at det skjer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Sinnsykt rått. Jeg fikk frysninger umiddelbart. Gleder meg til ny stadion er klar?. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Ligna jammen på IAO ved cornerflagget? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
WilliamStabæk4eva 537 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Helt e9 at det flott at det er så mange flinke folk som heier på Stabæk! Jeg synes Robinho's forslag er kult nok, men kanskje litt vanilla? Stabæk er tross alt annerledesklubben. Sleng opp et klokketårn i et hjørne eller noe for å skille se litt ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. Januar 2020 Del Skrevet 10. Januar 2020 Veldig stilsikkert og fint forslag Robinho! Og håper tankene dine om akustikk og innganger blir tatt på alvor. Jeg er også veldig fan av at det ikke skal være åpne hjørner. Jeg ville kanskje heller sett striper av blått og mørkeblått på tribunesetene enn forslaget i videoen. Og enig med William over her, at det savnes litt særpreg. Synes den nye stadion til Sandefjord er et skrekkeksempel på hvordan det ikke bør gjøres, mens Fredrikstad sin nye stadion er et herlig eksempel på hvordan man kan være kreativ. Og for all del, vær så snill og ikke etterfølg den nye arkitekttrenden i Oslo for tiden hvor alle nye bygg ser ut som grå stener. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Januar 2020 Med tanke på konfliktene som allerede er med naboer, vil jeg tro det er et mål å bygge lavest mulig? Da ryker fort klokketårn og annet som øker omfanget. Hvordan er det med spillertunnel. Neppe krav fra UEFA at den må være på midten? Greit nok at det er gøy for Hovis å se dem gå forbi inn og ut, men det tar også vekk noen av de dyreste setene. Kunne det vært lagt til et hjørne der ingen uansett vil sitte? Og gjerne tilknyttet den kortsiden der $$ står og kan møte spillerne med mest mulig lyd på vei inn til kamp. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå