Bjersk 552 Del Skrevet 28. Februar 2020 Del Skrevet 28. Februar 2020 På 27.2.2020 den 10.11 skrev Buss1 Marius: Ølsalg før kamper på Nadderud er vel en viktig og betydelig inntektskilde for Onkel Blaa. Dersom vi heller samles i "Ølteltet" rett utenfor stadion, håper jeg det ikke fører til Onkel Blaa's død. Jeg har vanskeligheter for å se hvor inne, etter inngangskontrollen at Ølsalget skal finne sted, vi har ikke plass. Skal det skje i f.eks Fansone teltet så må alle sjekkes i ingangen og det kommer til å skje rett før kamp, da vil det bli enda mer kø en det allerede er. Jeg synes egentlig det fungerer godt med Onkel Blaa og enkelte har veldig godt av å ikke få i seg alkohol på 2 timer. Av og til slippes det inn folk som kanskje er litt for mye beruset, men for det første har vi ikke skjenke bevilling, som kan ryke og så vet vi att de vil bli mer edru/mindre fulle etter hvert og at det er bedre å ha dem inne på området der vi har kontroll på dem, enn å la dem rave rundt i nabolaget og bedrive hærværk. (Det siste gjelder spesielt bortesupportere). De var kjedelig for de som tjente penger på hest og slede da bilen kom også. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 28. Februar 2020 Del Skrevet 28. Februar 2020 37 minutter siden skrev Bjersk: De var kjedelig for de som tjente penger på hest og slede da bilen kom også. Men det vil være en rimelig korka idé å kannibalisere bort sin egen supporterpub. Nå tror jeg Onkel Blaa har stødige nok ben å stå på til at det skal gå fint, det er tross alt ikke så mange andre alternativer på Bekkestua hvis du ikke vil sitte og pimpe på Egon eller kinarestauranten. Samtidig er det ikke en så vanvittig tanke at man behøver å vitse det bort. Jeg vil da tro kampdager står for en god andel av omsetningen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
redbulltore 55 Del Skrevet 28. Februar 2020 Del Skrevet 28. Februar 2020 5 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Men det vil være en rimelig korka idé å kannibalisere bort sin egen supporterpub. Nå tror jeg Onkel Blaa har stødige nok ben å stå på til at det skal gå fint, det er tross alt ikke så mange andre alternativer på Bekkestua hvis du ikke vil sitte og pimpe på Egon eller kinarestauranten. Samtidig er det ikke en så vanvittig tanke at man behøver å vitse det bort. Jeg vil da tro kampdager står for en god andel av omsetningen? 1. juledag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Februar 2020 2 timer siden skrev BelgiskBlaa: Nå tror jeg Onkel Blaa har stødige nok ben å stå på til at det skal gå fint Det er nok det stikk motsatte av stødige ben som gjør at onkel blaa går fint 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Februar 2020 Skjenking på Nadderud utgjør ingen trussel for Onkel Blaas omsetning såvidt jeg kan forstå ... snarere tror jeg synergieffekten av flere på tribunen, som har fått smaken på øl under kampen/Stabæks knusende seier, vil fort føre til langt flere på Blaa etter kampen. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 28. Februar 2020 Del Skrevet 28. Februar 2020 Tror mer miljø rundt Stabæk bare vil gi Blaa en løft. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 28. Februar 2020 Del Skrevet 28. Februar 2020 Men hadde vel vært en ide om samarbeid med Stabæk og onkel blaa angående salg av øl? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 29. Februar 2020 Del Skrevet 29. Februar 2020 All ære til Onkel Blaa, men det er da bedre at inntektene fra ølsalg på kampdag (som potensielt kan utgjøre en god slump penger) tilfaller klubben og ikke bareiere og eiendomsfolk? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 29. Februar 2020 Del Skrevet 29. Februar 2020 31 minutter siden skrev Flexi Knut: All ære til Onkel Blaa, men det er da bedre at inntektene fra ølsalg på kampdag (som potensielt kan utgjøre en god slump penger) tilfaller klubben og ikke bareiere og eiendomsfolk? Denne bareieren har også gitt en del av omsetningen til Stabæk 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 29. Februar 2020 Del Skrevet 29. Februar 2020 Angående fasiliteter, burde ikke Stabæk ha interesse av å kunne trene i gjønneshallen på vinteren fremover? Da må isåfall gjønneshallen utvides. Men er ikke dette gjort fordi kommunen ikke har vært interessert? Ser bare at flere andre lag har en slik hall 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Februar 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Februar 2020 1 time siden skrev SAU: Denne bareieren har også gitt en del av omsetningen til Stabæk Den beste løsningen for alle parter her er vel at vi begynner å drikke mer øl. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 485 Del Skrevet 29. Februar 2020 Del Skrevet 29. Februar 2020 2 timer siden skrev Flexi Knut: Den beste løsningen for alle parter her er vel at vi begynner å drikke mer øl. Enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars 2020 Tror folk fikk litt akutt tunnelsyn med tanke på situasjonen til Onkel Blaa og dagens fasiliteter på Nadderud. Det som er fantastisk gull er at dette kommer FØR vi i det hele tatt er i gang med planlegging og prosjektering av ny stadion! Det betyr at man kan ta dette premisset med seg inn i planleggingen og, forhånetligvis, få til gode løsninger på flere nivå og inkoorporere mat, øl og fotballopplevelse på forskjellige nivå på stadion. I norsk fotball vil vi bli de første, og kanskje eneste på lang tid, som lager et helhetlig konsept og ikke må hive inn en ølservering under en tribune eller et tappetårn fra en pølsekiosk i etterkant. Oilers fikk det til så det holder på hockey; kanskje vi får det til også. Det hadde vært noe! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 5. Mars 2020 Del Skrevet 5. Mars 2020 34 minutter siden skrev knutta: I norsk fotball vil vi bli de første, og kanskje eneste på lang tid, som lager et helhetlig konsept og ikke må hive inn en ølservering under en tribune eller et tappetårn fra en pølsekiosk i etterkant. Oilers fikk det til så det holder på hockey; kanskje vi får det til også. Det hadde vært noe! For min del kan man vente med øl-servering før ny stadion er på plass, da det funker å være på Blaa før kamp. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mars 2020 Tar gjerne en øl i pausen jeg 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 Det stinker tomme tribuner mot Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 45 minutter siden skrev Hushovd: Det stinker tomme tribuner mot Odd. Og jeg som hadde gledet meg til øl og pyro på tribunen nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 5 minutter siden skrev fexter: Og jeg som hadde gledet meg til øl og pyro på tribunen nå. Nå blir det uansett ikke tillatt med øl på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 548 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 54 minutter siden skrev Hushovd: Det stinker tomme tribuner mot Odd. Får vel teste ut hvordan det er å være en av snikene som står i porten mot tennisbanen og ser på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 Klubben kan sette storskjermen på utsiden (eller bra vri den) , så lager vi et helvetes leven på utsiden så gutta i det minste hører oss! 3-400 hundre kan møte opp uten at det bryter med noe FHI har sagt... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mars 2020 2 minutter siden skrev nichb: Klubben kan sette storskjermen på utsiden (eller bra vri den) , så lager vi et helvetes leven på utsiden så gutta i det minste hører oss! 3-400 hundre kan møte opp uten at det bryter med noe FHI har sagt... Sånn generelt: Er en grunn til at FHI tar de forhåndsreglene! Alle som har/eller kjenner noen som har/har hatt kreft, immunsvikt, går på hjertemedisiner eller liknende forstår viktigheten av det! Selv om Rundt 80% kommer fint forbi det, så er det viktig å tenke på alle de andre, ikke bare seg selv! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 Vis respekt og bli hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 Dette er dessverre en no brainer. Vi skal selvfølgelig følge retningslinjer og opptre deretter. Det blir vel ingen flere signeringer så vi får skalke alle luker og lage et mere aktivt forum enn noen gang å støtte gutta våre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 499 gale, hoppende fans lager en del liv! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 10. Mars 2020 Del Skrevet 10. Mars 2020 Hvis kamper skal gå uten publikum, bør Eurosport betale mer til klubbene fordi flere ser matchene på TV/Stream. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mars 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mars 2020 Eller utsette seriestarten en måneds tid.... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Mars 2020 Del Skrevet 21. Mars 2020 Er selv lenker til hjemmekontor, hjemmebarnehage og snart hjemmebarselsavdeling, så jeg skal ikke insistere for mye på noe jeg ikke kan bidra til selv, men er det åpning for at de som er rastløse får male litt blått og mørkeblått på Nadderud om de gjør det i god avstand til hverandre? Eller andre småting som gjør Nadderud fetere? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 21. Mars 2020 Del Skrevet 21. Mars 2020 Tipper på bedre gressmatte til sesongstart enn på lange tider. Aldri så galt osv.... Litt maling hadde gjort seg ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 21. Mars 2020 Del Skrevet 21. Mars 2020 1 time siden skrev enda en jævla islending: Er selv lenker til hjemmekontor, hjemmebarnehage og snart hjemmebarselsavdeling, så jeg skal ikke insistere for mye på noe jeg ikke kan bidra til selv, men er det åpning for at de som er rastløse får male litt blått og mørkeblått på Nadderud om de gjør det i god avstand til hverandre? Eller andre småting som gjør Nadderud fetere? Helt med. Noe oss rastløse kan gjøre fremover @Jon og @ingo ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Del Skrevet 21. Mars 2020 Del Skrevet 21. Mars 2020 3 timer siden skrev StabækJR: Helt med. Noe oss rastløse kan gjøre fremover @Jon og @ingo ? Hvorfor ikke la oss bruke tiden frem mot seriestart til å shine opp Nadderud med litt maling. Så lenge vi holder litt avstand bør jo det være innafor. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå