Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 6 timer siden skrev blaasoldat: Men det er flisespikkeri! En får frem poenget godt, selv om tallet ikke er helt rett! Absolutt! Poenget er meget godt. Men jeg måtte jo spikke noen småfliser her, ettersom jeg bor 300 meter unna Jevnaker stadion (og har flere kamper og treninger der). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Og motparten har brukt eksakte og riktige tall i debatten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 12. Mars 2021 Del Skrevet 12. Mars 2021 Totalrenovere et 25-år gammelt bygg for en milliard når det er massevis av ledig kontorkapasitet rundt omkring er greit.. Er til å begynne å grine av.. bygg 2 etg med kjeller under stadion og fyll det med kommunale funksjoner 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mars 2021 I siste Indre Bane (1.07.40) ut i episoden summerer Joakim Jonsson og Asbjørn ganske greit opp! Som Jokke sier: Stabæk er ett luftslott, en stadion under 8000 gjør at de kommer til å slite og bli ett OBOS lag, en stadion som planene har vært frem til det siste, hadde gjort Stabæk til en av de 3 å regne med i toppen, år etter år! (Fritt etter hukommelsen) 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Mars 2021 Einar Schultz, Stabæk-supporter og aksjonær i Stabæk Fotball AS har skrevet innlegg i budstikka Nytt stadion, men når? 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 14. Mars 2021 Del Skrevet 14. Mars 2021 Nikki Schei fra MDG på fotosession utenfor brakka nå. Han er vel godt fornøyd med vendingen i byggesaken, og vil sole seg i glansen. 🤮 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 14. Mars 2021 Del Skrevet 14. Mars 2021 Det må da finnes noe groms på han Nikki Schei? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2021 46 minutter siden skrev nichb: Det må da finnes noe groms på han Nikki Schei? Det ble skumlet om groms da han ombestemte seg og stemte fram høyblokkene i Sandvika. Betong som er verdens verste byggemateriale miljømessig, ble plutselig supert og miljøvennlig i Nikki Skeis øyne og utbyggerne fikk det som de ville med MDG på vektskåla. Jeg pratet med han en tid før kommunestyremøte og han garanterte at han ville stemme i mot, men gikk plutselig varmt inn for betongblokkene. Flere enn jeg lurte på hvordan utbyggerne hadde fått han over på sin side. Arne Hole skrev i Budstikka at Bærums politikere spiller i 4. divisjon - det gjelder ikke Nikki Skei - han er i 8. divisjon ! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 14. Mars 2021 Del Skrevet 14. Mars 2021 7 minutter siden skrev JeanClaude: Det ble skumlet om groms da han ombestemte seg og stemte fram høyblokkene i Sandvika. Betong som er verdens verste byggemateriale miljømessig, ble plutselig supert og miljøvennlig i Nikki Skeis øyne og utbyggerne fikk det som de ville med MDG på vektskåla. Jeg pratet med han en tid før kommunestyremøte og han garanterte at han ville stemme i mot, men gikk plutselig varmt inn for betongblokkene. Flere enn jeg lurte på hvordan utbyggerne hadde fått han over på sin side. Arne Hole skrev i Budstikka at Bærums politikere spiller i 4. divisjon - det gjelder ikke Nikki Skei - han er i 8. divisjon ! Skulle gjerne kjent noen av utbyggerne personlig si. Blir spennende om Schei blir imot at nye nadderud bygges i betong også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 14. Mars 2021 Del Skrevet 14. Mars 2021 Blir kraftig forbannet når jeg tenker hva den mannen har gjort mot klubben min.. først gatelaget nå nadderud 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2021 Jeg har sendt epost til FRP og AP i kommunestyret og oppfordrer flere til å gjøre det samme. Vi bør forklare hvor viktig dette er for oss og ikke minst for Bærum. Det må også være lov å vise seg utålmodig, skuffet og lei seg. Hvorfor utsette dette igjen mm ? Jeg tror spesielt APs Kjell Maartman-Moe kan være påvirkelig. Epostadressen under har jeg fra Bærum Kommunes nettsider og da må det jo være lov å bruke den til kontakt med kommunestyrerepresentanten. Vær saklig og rolig- det er best og ingen utskjellinger - vi skal tross alt ha mer enn 600 millioner ut av disse politikerne !!! kmaartma@online.no 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2021 6 timer siden skrev JeanClaude: Jeg har sendt epost til FRP og AP i kommunestyret og oppfordrer flere til å gjøre det samme. Vi bør forklare hvor viktig dette er for oss og ikke minst for Bærum. Det må også være lov å vise seg utålmodig, skuffet og lei seg. Hvorfor utsette dette igjen mm ? Jeg tror spesielt APs Kjell Maartman-Moe kan være påvirkelig. Epostadressen under har jeg fra Bærum Kommunes nettsider og da må det jo være lov å bruke den til kontakt med kommunestyrerepresentanten. Vær saklig og rolig- det er best og ingen utskjellinger - vi skal tross alt ha mer enn 600 millioner ut av disse politikerne !!! kmaartma@online.no Da har jeg også sendt en saklig, rolig, lang og fyldig e-mail til AP ved kmaartma@online.no og til gruppeleder i kommunestyregruppen for FRP ida_opedersen@hotmail.com 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Trusty 123 Del Skrevet 16. Mars 2021 Del Skrevet 16. Mars 2021 Hadde det vært mulig at noen som var litt flinke med ord kunne kommet med en slags mal eller noe slikt til politiker e-post? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 16. Mars 2021 Del Skrevet 16. Mars 2021 Jeg er ganske sikker på at de vil kjenne igjen en mal. Det er nok mye mer virkningsfullt om folk bare skriver rett ut hva de føler. Det samlede bildet vil fortelle mye. Tilfeldigvis skriver Bærum dette på facebook i dag: 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mars 2021 «Bygg for 8.001 eller ikke i det hele tatt.» Skrevet av Tom Staavi 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 18. Mars 2021 Del Skrevet 18. Mars 2021 2 timer siden skrev gwestlund: «Bygg for 8.001 eller ikke i det hele tatt.» Skrevet av Tom Staavi Kunne ikke vært mer enig. Fantastisk innlegg 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Mars 2021 Herlig at dette kommer fra en fyr som Staavi også. Dette kan rett og slett ikke vris til å bli avfeid som argumenter fra bortskjemte supportere. Dette handler om hva kommunen sitter igjen med for de pengene de velger å investere – og ikke minst alt det de risikerer å miste. Vi får håpe flere i Sandvika skjønner at det kan bli ekstremt dyrt å ikke heve blikket litt i denne saken. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Mars 2021 Kan noen fortelle Nicki Schei at det IKKE er spesielt kult og tøft å dra til Ullevål for å spille europacup? Har han virkelig satt seg så lite inn i dette? – Stabæk har uttalt at de vil ha 8.000 plasser, men kommer Stabæk til Europacupen kan de spille på Ullevål stadion. Det må være kulere å spille for 25.000 tilskuere enn 8.000. For en tosk. 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 24. Mars 2021 Del Skrevet 24. Mars 2021 Kampen om å bli Bærums mest forhatte politiker og parti har en klar leder her.. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 24. Mars 2021 Del Skrevet 24. Mars 2021 Kan noen gi ett referat av dagens mediekrig? https://www.budstikka.no/nadderud-stadion/hevder-hoyre-prover-a-spille-stabaeks-beste-venner/633563!/ https://www.budstikka.no/debatt/hva-som-egentlig-skjedde/633170!/ https://www.budstikka.no/debatt/moljekamp-pa-nadderud/633582!/ https://www.budstikka.no/nadderud-stadion/hevder-et-nedskalert-nadderud-stadion-kunne-statt-ferdig/631796!/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. Mars 2021 Del Skrevet 24. Mars 2021 7 timer siden skrev kuk: Kan noen fortelle Nicki Schei at det IKKE er spesielt kult og tøft å dra til Ullevål for å spille europacup? Har han virkelig satt seg så lite inn i dette? – Stabæk har uttalt at de vil ha 8.000 plasser, men kommer Stabæk til Europacupen kan de spille på Ullevål stadion. Det må være kulere å spille for 25.000 tilskuere enn 8.000. For en tosk. "Fortell meg at du ikke forstår en dritt av hva dette handler om uten å fortelle meg at du ikke forstår en dritt av hva dette handler om". Er det på noen som helst måte mulig å gi minusstemmer ved et valg? Stemme på partiet man vil og stemme ut Nicki Schei i tillegg? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 25. Mars 2021 Del Skrevet 25. Mars 2021 FRPs Ida Ohme Pedersen er under press og prøver å løpe fra fakta i Budstikka i dag. Det var hun og AP som etter at saken egentlig var klar for vedtak ombestemte seg. https://www.budstikka.no/debatt/hva-som-egentlig-skjedde/633170!/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 25. Mars 2021 Del Skrevet 25. Mars 2021 12 timer siden skrev BelgiskBlaa: "Fortell meg at du ikke forstår en dritt av hva dette handler om uten å fortelle meg at du ikke forstår en dritt av hva dette handler om". Er det på noen som helst måte mulig å gi minusstemmer ved et valg? Stemme på partiet man vil og stemme ut Nicki Schei i tillegg? Jeg tror dessverre det er en tapt sak å prøve og få Nicki Schei til å endre oppfatning. Kanskje han til og med vil få litt sympati fra noen som ikke liker at BK skal bruke penger på sportsanlegg hvis vi skriver i Budstikka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. Mars 2021 Del Skrevet 25. Mars 2021 3 timer siden skrev Bolivar: FRPs Ida Ohme Pedersen er under press og prøver å løpe fra fakta i Budstikka i dag. Det var hun og AP som etter at saken egentlig var klar for vedtak ombestemte seg. https://www.budstikka.no/debatt/hva-som-egentlig-skjedde/633170!/ Jeg spør igjen. Finnes det en offentlig tilgjengelig oversikt over hvilke personer som ombestemte seg (og de som alltid har stemt i mot)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 25. Mars 2021 Del Skrevet 25. Mars 2021 5 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Jeg spør igjen. Finnes det en offentlig tilgjengelig oversikt over hvilke personer som ombestemte seg (og de som alltid har stemt i mot)? Det finnes - men hvis er Budstikka abonnent får du det i enklere form fra arkivet. Men her finner du vel: https://www.baerum.kommune.no/politikk-og-samfunn/politikk/kommunestyret-og-formannskapet/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 25. Mars 2021 Del Skrevet 25. Mars 2021 Høyre er de eneste vennene vi har i kommunestyret. FRP og AP må ikke få spenne bein på oss. Rødt kort til FRP og AP i stadionsaken ! https://eavis.budstikka.no/titles/budstikka/2115/publications/23346/articles/1323933/3/2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 26. Mars 2021 Del Skrevet 26. Mars 2021 Kanskje gult kort etter å ha sovet på det. Tror kanskje AP kan endre synspunkt. FRPs Ida Ohme Pedersen har helt siden Telenor Arena saken vist at hun ikke er Stabæk-venn og hun kommer alltid uansett til å prøve å stoppe alle forsøk på å bygge ny stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 26. Mars 2021 Del Skrevet 26. Mars 2021 Ohme Pedersen er hun som ikke kan si L og gikk med Bodø/Glimt effekter på skolen? Det forklarer jo mye 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jon 3 099 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Mars 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Mars 2021 Det er ikke mitt inntrykk. Hun har vært en positiv bidragsyter sammen med representanter fra Høyre og Arbeiderpartiet i referansegruppen som jobbet med Nadderud saken i flere år. Tror egentlig ingen representanter i disse tre partiene jobber mot Stabæk eller Nadderud stadion, men at mange av oss stusser over et par ting i denne prosessen er vel naturlig. Så får vi la politikerne føre sin debatt i lokalavisen før alle igjen må samles for å finne en felles løsning som er til det beste for Bærums stolthet:-). 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 27. Mars 2021 Del Skrevet 27. Mars 2021 14 timer siden skrev Jon: Det er ikke mitt inntrykk. Hun har vært en positiv bidragsyter sammen med representanter fra Høyre og Arbeiderpartiet i referansegruppen som jobbet med Nadderud saken i flere år. Tror egentlig ingen representanter i disse tre partiene jobber mot Stabæk eller Nadderud stadion, men at mange av oss stusser over et par ting i denne prosessen er vel naturlig. Så får vi la politikerne føre sin debatt i lokalavisen før alle igjen må samles for å finne en felles løsning som er til det beste for Bærums stolthet:-). Jeg går utfra at du ikke mener at vi skal få la politikerne føre denne debatten alene i Budstikka ? For det er jo slik at det mest fornuftige som er framkommet i lokalavisa har andre enn politikerne stått for - blant andre Tom Staavi og Arne Hole. I dag i Budstikka bra bakgrunn som setter fokus på politikernes udugelighet: https://eavis.budstikka.no/titles/budstikka/2115/publications/23347/articles/1324675/39/3 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå