tobb 1 690 Del Skrevet 7. Desember 2022 Del Skrevet 7. Desember 2022 En ide hadde jo vært å få Kiwi inn i nye freste lokaler på nadderud. Da blir det ikke flere matbutikker enn det allerede er og det blir en upgrade for lokale som handler der og Stabæk og kommunen har en langsiktig leier av lokalene 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Desember 2022 Del Skrevet 7. Desember 2022 19 minutter siden skrev tobb: En ide hadde jo vært å få Kiwi inn i nye freste lokaler på nadderud. Da blir det ikke flere matbutikker enn det allerede er og det blir en upgrade for lokale som handler der og Stabæk og kommunen har en langsiktig leier av lokalene Tror det er større sannsynlighet at Spar som tok over de gamle Kiwi lokalene kan være interessert så de får samme størrelse på butikken som de hadde i Sandvika. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. Desember 2022 Del Skrevet 7. Desember 2022 32 minutter siden skrev odd: "Kiwien" (som nå er Spar, men i mine øyne alltid vil være Kiwi) er sikkert happy med at kommunen tar aktivt grep for å få en liten matbutikk i nabobygget.. Rimi i mine øyne 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Zemzemi 236 Del Skrevet 7. Desember 2022 Del Skrevet 7. Desember 2022 2 minutter siden skrev Hanse: Rimi i mine øyne Spar 800 😏 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 710 Del Skrevet 7. Desember 2022 Del Skrevet 7. Desember 2022 39 minutes ago, Zemzemi said: Spar 800 😏 Dette vekket gamle minner. Furubakken Kolonial. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 7. Desember 2022 Del Skrevet 7. Desember 2022 3 timer siden skrev Mortimer: Tror det er større sannsynlighet at Spar som tok over de gamle Kiwi lokalene kan være interessert så de får samme størrelse på butikken som de hadde i Sandvika. Mente Spar, har ikke vært der siden det var kiwi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 20. Desember 2022 Del Skrevet 20. Desember 2022 Erik er nok et par år om ikke 10år for sent ute med dette forslaget. https://www.budstikka.no/nytt-fotballstadion-i-sandvika/o/5-55-1336240 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 394 Del Skrevet 22. Desember 2022 Del Skrevet 22. Desember 2022 På 20.12.2022 den 13.42 skrev Morriz: Erik er nok et par år om ikke 10år for sent ute med dette forslaget. https://www.budstikka.no/nytt-fotballstadion-i-sandvika/o/5-55-1336240 Askers a-lagskamper ja. Ha ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 3. Januar 2023 Del Skrevet 3. Januar 2023 Da var et eventuelt sponsornavn i boks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 294 Del Skrevet 3. Januar 2023 Del Skrevet 3. Januar 2023 51 minutter siden skrev BelgiskBlaa: Da var et eventuelt sponsornavn i boks? Nei ellers takk! Vi har Tobbebanen allerede. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 3. Januar 2023 Del Skrevet 3. Januar 2023 Nå tror jeg Guardian har misforstått? De ønsket vel at minst én stadion i hvert land skal kalles opp etter Infantino? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Januar 2023 Del Skrevet 3. Januar 2023 Liten funfact. Pele spilte aldri på Wembley men på vårt kjære Ullevaal spilte han i 1975. Det gjorde uslettelig inntrykk på en 12 åring som var i overkant fotballinteressert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 3. Januar 2023 Del Skrevet 3. Januar 2023 6 timer siden skrev Kaizer Alphonse: Nei ellers takk! Vi har Tobbebanen allerede. Om det skulle være noen tvil, så mente jeg det ironisk, og jeg synes det er et av de villeste utsagnene jeg har hørt fra Infantino (og det sier ikke lite). For å spore på det jeg sporet av: Har det skjedd noen fremskritt i det siste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 294 Del Skrevet 4. Januar 2023 Del Skrevet 4. Januar 2023 14 timer siden skrev BelgiskBlaa: Om det skulle være noen tvil, så mente jeg det ironisk, og jeg synes det er et av de villeste utsagnene jeg har hørt fra Infantino (og det sier ikke lite). For å spore på det jeg sporet av: Har det skjedd noen fremskritt i det siste? Ironien kom tydelig frem den. Infantilo blir bare verre og verre for hver gang han uttaler seg i media. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækfanatics 32 Del Skrevet 7. Februar 2023 Del Skrevet 7. Februar 2023 Kan Stabæk få dispensasjon til å spille på gamle Nadderud frem til 2027 når det planlagte nye stadion trolig blir ferdig? Er ikke det urettferdig ovenfor andre lag som har rykket opp til eliteserien og må bygge ut stadion deres for å få spille? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 10. Februar 2023 Del Skrevet 10. Februar 2023 Plan A er vel å få disp mener jeg Det prosjekteres @BelgiskBlaa, men det er no news untill there is news. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 10. Februar 2023 Del Skrevet 10. Februar 2023 På 7.2.2023 den 20.46 skrev Stabækfanatics: Kan Stabæk få dispensasjon til å spille på gamle Nadderud frem til 2027 når det planlagte nye stadion trolig blir ferdig? Er ikke det urettferdig ovenfor andre lag som har rykket opp til eliteserien og må bygge ut stadion deres for å få spille? Jeg trodde vi bare holdt rolig kjeft om at vi spiller på dispensasjon frem til ny stadion? Har i hvert fall ikke tenkt å rope høyt om at RBK får spille i Europa på dispensasjon før vi har vårt eget på stell... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 779 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Lars Bohinen med en update på gressmatten: 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 7 minutter siden skrev rykkinn: Lars Bohinen med en update på gressmatten: Traff ikke akkurat blink med den tweeten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 10 minutter siden skrev StabækJR: Traff ikke akkurat blink med den tweeten. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 41 minutter siden skrev sexxes: ? Bare å se kommentarfeltet det. Og jeg ønsker gjerne en grunn til at vår bane er såpass mye dårligere enn banen på Åråsen, som allerede er grønn. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Money rules.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 35 minutter siden skrev StabækJR: Bare å se kommentarfeltet det. Og jeg ønsker gjerne en grunn til at vår bane er såpass mye dårligere enn banen på Åråsen, som allerede er grønn. Slengbemerkningen til Kobberrød du tenker på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 13 minutter siden skrev sexxes: Slengbemerkningen til Kobberrød du tenker på? Se heller bildet fra grønne Åråsen også fra idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 28. Mars 2023 Del Skrevet 28. Mars 2023 Dette er jo fine norske tradisjoner. Brun matte, vårstemning og sesongstart i Eliteserien. Akkurat slik det skal være. Nei til kunstgress. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 Er vi for gniene på bruk av undervarme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 9 timer siden skrev Nr14: Er vi for gniene på bruk av undervarme Tipper årsaken er strømsprisene…..men nå klarer andre det da.(usikker på om Åråsen har hybrid) Tipper det er en prioriteringssak for klubbene. Vi prioriterte det ikke. MEN den blir malt grønn da hvertfall og vi får krysse det som kan krysses at det ikke blir noe Rusike 2.0 skade.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 På 28.3.2023 den 19.27 skrev StabækJR: Traff ikke akkurat blink med den tweeten. Hva er problemet med denne tweeten. Lær heller av andre klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 På 28.3.2023 den 19.27 skrev StabækJR: Traff ikke akkurat blink med den tweeten. Hva er problemet? Ærlighet varer lengst. Ingebrigt sier alltid «du får som fortjent». Skal vi leke «keiserens nye klær»? Sannheten er at grønt gress koster penger, samma pokker hvor flinke folk vi har. Klubber med begrenset økonomi har ikke råd til prefekt gress, derfor går de for kunstgress. Reinspikka kost nytte. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækfanatics 32 Del Skrevet 29. Mars 2023 Del Skrevet 29. Mars 2023 Er det noe poeng med å oppgradere Nadderud? For eksempel bygge et provisorisk tak over Fornebulandet og skifte til en nytt gressmatte? Vi er åresvis unna nye Nadderud og det er ikke garantert at vi har ny stadion i 2027. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå