Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Skrekkblandet fryd.  Nå går vi inn i den delen av sesongen hvor gresset er bra, så sånn sett er det kjipt.  På den positive siden kan det spilles fotball der i vårsesongen også.  Litt usikker på hva vi skal kalle det vi drev med i vår, men det var ikke fotball slik jeg vil se det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

44 minutter siden skrev Latmann:

Nå går vi inn i den delen av sesongen hvor gresset er bra, så sånn sett er det kjipt. 

Sant nok. Jeg tror kunstgress er den beste løsningen, men kunne man ikke byttet etter sesongen? Pleier å være ok selv sent på høsten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev odd:

Sant nok. Jeg tror kunstgress er den beste løsningen, men kunne man ikke byttet etter sesongen? Pleier å være ok selv sent på høsten?

Var det ikke noe her med temperaturer som gjorde det lite hensiktsmessig, i alle fall før sesongen.  Ellers var de vel lynsjestemningen som fremskyndet dette skiftet til i sommer :)

Det er noe eget ved lukten av kunstgress jeg ikke gleder meg til.  Det lukter sure sokker uansett om det er ute eller inne....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Posse:

Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen.

Har allerede plass klar på plenen 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lyst på en liten rull Nadderud! Skulle tro det var samme banemann som tok vare på både plenen min og Nadderuds. Glir sømløst inn.

Men sånn på ordentlig, er dette mulig å få stablet på beina?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 25.6.2023 den 19.38 skrev Posse:

Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen.

Har vært i en kort dialog med Aalbu om dette og klubben har allerede diskutert det så blir bok en årnings der. 
om ikke så spar jeg bare opp en m2..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev nichb:

Har vært i en kort dialog med Aalbu om dette og klubben har allerede diskutert det så blir bok en årnings der. 
om ikke så spar jeg bare opp en m2..

I de første rundene kunne man spadd opp det meste uten at noen hadde merket forskjell..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

3 timer siden skrev Slum:

Meget uryddig av klubben og svært kjedelig for ev. Tromsø-supportere som hadde bestilt tur etter at tv-kampene for runden var bekreftet.

Klubben kan kanskje punge ut for disse billettene. Når det er sagt, tror jeg også Tromsø hadde en haste-flytting av match da de bytta kunstgressi fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er trist at vi bytter til kunstgress, finnes det ikke baner som er både kunstgress og gress? Men regner at kommunen ikke vil bruke ekstra penger på det eller på en ordentlig banemester som kan holde banen bra som gamle tider. 

Føler at kommunen også utsatte og utsatte den nye stadionen med vilje siden de ikke hadde lyst, var ikke målet at stadionen skulle vært ferdig nå nylig egentlig vis alt hadde gått til planen? 

Og hvor mange seter skulle nye Nadderud ha igjen? Under 8000, sånn at vi fortsatt må låne Bislett eller Intilty Arena vis vi skulle kommer oss til Europa play off i fremtiden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev Jankri99:

Er trist at vi bytter til kunstgress, finnes det ikke baner som er både kunstgress og gress? Men regner at kommunen ikke vil bruke ekstra penger på det eller på en ordentlig banemester som kan holde banen bra som gamle tider. 

Føler at kommunen også utsatte og utsatte den nye stadionen med vilje siden de ikke hadde lyst, var ikke målet at stadionen skulle vært ferdig nå nylig egentlig vis alt hadde gått til planen? 

Og hvor mange seter skulle nye Nadderud ha igjen? Under 8000, sånn at vi fortsatt må låne Bislett eller Intilty Arena vis vi skulle kommer oss til Europa play off i fremtiden?

Dette var da faen til negativt! Vi trenger nye fasiliteter fort som F. Kunstgress eller ikke, banen begge A lag spiller på funker ikke før langt ut i sommerferien. Har du problemer med det kommunale så leser du deg opp på partiene før valget. Nye Nadderud er seff det viktigste! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 minutter siden skrev Leskur:

Dette var da faen til negativt! Vi trenger nye fasiliteter fort som F. Kunstgress eller ikke, banen begge A lag spiller på funker ikke før langt ut i sommerferien. Har du problemer med det kommunale så leser du deg opp på partiene før valget. Nye Nadderud er seff det viktigste! 

For en som sitter kun med et halvt øye på lokalvalget i Bærum grunnet oppslutningen, hvem er solide valg for at Nye Nadderud snart er på plass? ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare løpe til Nadderud søndag for å sikre en bit av gresset. Tenk alle stundene med humpete og hullete bane vi har hatt, men dog veldig vakre stunder på gresset midt på sommeren. Trist mot etter Molde vil vi ikke ha gress lengre. Synd nå skal det bli erstattet med kunstgress. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"I utgangspunktet var planen å skifte dekket og flytte banen cirka 15 meter etter denne sesongen. Ved å gjøre det nå blir det en raskere, billigere og mindre komplisert prosess. Vi slipper samtidig et scenario der banen er skjevt plassert i forhold til tribunene."

Så banen skal ikke flyttes nå? Må man da flytte kunstgresset senere isteden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nadderud
  • Opprett ny...