Otern 40 Del Skrevet 14. Juni 2023 Del Skrevet 14. Juni 2023 Er det satt dato på når det nye kunstgresset kommer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Juni 2023 Del Skrevet 14. Juni 2023 1 time siden skrev Otern: Er det satt dato på når det nye kunstgresset kommer? Planen er vel start 1. august, og klart til kamp 13. august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 Der var da som faen. Snart er det faktisk takk og farvel til Nadderud-matta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 Huff! Det er trist. Gleder meg ikke til å se plastdekke på Nadderud☹️ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 Skrekkblandet fryd. Nå går vi inn i den delen av sesongen hvor gresset er bra, så sånn sett er det kjipt. På den positive siden kan det spilles fotball der i vårsesongen også. Litt usikker på hva vi skal kalle det vi drev med i vår, men det var ikke fotball slik jeg vil se det... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 44 minutter siden skrev Latmann: Nå går vi inn i den delen av sesongen hvor gresset er bra, så sånn sett er det kjipt. Sant nok. Jeg tror kunstgress er den beste løsningen, men kunne man ikke byttet etter sesongen? Pleier å være ok selv sent på høsten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 Er det noen som vet hva slags kunstgress og dekke de går for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 2 timer siden skrev odd: Sant nok. Jeg tror kunstgress er den beste løsningen, men kunne man ikke byttet etter sesongen? Pleier å være ok selv sent på høsten? Var det ikke noe her med temperaturer som gjorde det lite hensiktsmessig, i alle fall før sesongen. Ellers var de vel lynsjestemningen som fremskyndet dette skiftet til i sommer Det er noe eget ved lukten av kunstgress jeg ikke gleder meg til. Det lukter sure sokker uansett om det er ute eller inne.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 387 Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 Blir flaut å være del av en kunstgressklubb. Problemene kunne vært fikset på mange andre måter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2023 Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Juni 2023 Del Skrevet 25. Juni 2023 5 minutter siden skrev Posse: Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen. Har allerede plass klar på plenen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juni 2023 31 minutter siden skrev Posse: Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen. Da de la nytt gress i 1998 solgte de det gamle for 500m2. Blir ikke overrasket om Gunnar fortsatt har dette gresset. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Juni 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Juni 2023 På 25.6.2023 den 19.38 skrev Posse: Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen. Jeg er klar som et egg! Jeg bor til og med så nærme Nadderud at jeg kan legge gresset slik at det fortsatt får lys fra lyskasterne på stadion. Og så kan jeg klage på den gule kvadraten i plenen hver vår, bare for nostalgien liksom. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Juni 2023 Del Skrevet 27. Juni 2023 Jeg har også lyst på en liten rull Nadderud! Skulle tro det var samme banemann som tok vare på både plenen min og Nadderuds. Glir sømløst inn. Men sånn på ordentlig, er dette mulig å få stablet på beina? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 27. Juni 2023 Del Skrevet 27. Juni 2023 På 25.6.2023 den 19.38 skrev Posse: Jeg håper klubben ser verdien i å selge Nadderudgress i m2 til folk som vil ha en bit historie i hagen eller i balkongkassa. Jeg graver i hvert fall gjerne ned en bit av Nadderud i plenen. Har vært i en kort dialog med Aalbu om dette og klubben har allerede diskutert det så blir bok en årnings der. om ikke så spar jeg bare opp en m2.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 27. Juni 2023 Del Skrevet 27. Juni 2023 Lite stykke Nadderud gul , grønn og humpete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. Juni 2023 Del Skrevet 27. Juni 2023 1 time siden skrev nichb: Har vært i en kort dialog med Aalbu om dette og klubben har allerede diskutert det så blir bok en årnings der. om ikke så spar jeg bare opp en m2.. I de første rundene kunne man spadd opp det meste uten at noen hadde merket forskjell.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 7. Juli 2023 Del Skrevet 7. Juli 2023 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 13. Juli 2023 Del Skrevet 13. Juli 2023 NFF har sammen med NTF og rettighetshaver omberammet Stabæk – Tromsø i runde 18 (13/8) i Eliteserien til 30. september klokken 15.00. Årsaken er at det skiftes til kunstgress på Nadderud. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2023 1 time siden skrev Tom Bruaset: NFF har sammen med NTF og rettighetshaver omberammet Stabæk – Tromsø i runde 18 (13/8) i Eliteserien til 30. september klokken 15.00. Årsaken er at det skiftes til kunstgress på Nadderud. Meget uryddig av klubben og svært kjedelig for ev. Tromsø-supportere som hadde bestilt tur etter at tv-kampene for runden var bekreftet. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 387 Del Skrevet 13. Juli 2023 Del Skrevet 13. Juli 2023 3 timer siden skrev Slum: Meget uryddig av klubben og svært kjedelig for ev. Tromsø-supportere som hadde bestilt tur etter at tv-kampene for runden var bekreftet. Klubben kan kanskje punge ut for disse billettene. Når det er sagt, tror jeg også Tromsø hadde en haste-flytting av match da de bytta kunstgressi fjor 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jankri99 317 Del Skrevet 14. Juli 2023 Del Skrevet 14. Juli 2023 Er trist at vi bytter til kunstgress, finnes det ikke baner som er både kunstgress og gress? Men regner at kommunen ikke vil bruke ekstra penger på det eller på en ordentlig banemester som kan holde banen bra som gamle tider. Føler at kommunen også utsatte og utsatte den nye stadionen med vilje siden de ikke hadde lyst, var ikke målet at stadionen skulle vært ferdig nå nylig egentlig vis alt hadde gått til planen? Og hvor mange seter skulle nye Nadderud ha igjen? Under 8000, sånn at vi fortsatt må låne Bislett eller Intilty Arena vis vi skulle kommer oss til Europa play off i fremtiden? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 14. Juli 2023 Del Skrevet 14. Juli 2023 4 timer siden skrev Jankri99: Er trist at vi bytter til kunstgress, finnes det ikke baner som er både kunstgress og gress? Men regner at kommunen ikke vil bruke ekstra penger på det eller på en ordentlig banemester som kan holde banen bra som gamle tider. Føler at kommunen også utsatte og utsatte den nye stadionen med vilje siden de ikke hadde lyst, var ikke målet at stadionen skulle vært ferdig nå nylig egentlig vis alt hadde gått til planen? Og hvor mange seter skulle nye Nadderud ha igjen? Under 8000, sånn at vi fortsatt må låne Bislett eller Intilty Arena vis vi skulle kommer oss til Europa play off i fremtiden? Dette var da faen til negativt! Vi trenger nye fasiliteter fort som F. Kunstgress eller ikke, banen begge A lag spiller på funker ikke før langt ut i sommerferien. Har du problemer med det kommunale så leser du deg opp på partiene før valget. Nye Nadderud er seff det viktigste! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Juli 2023 Del Skrevet 14. Juli 2023 50 minutter siden skrev Leskur: Dette var da faen til negativt! Vi trenger nye fasiliteter fort som F. Kunstgress eller ikke, banen begge A lag spiller på funker ikke før langt ut i sommerferien. Har du problemer med det kommunale så leser du deg opp på partiene før valget. Nye Nadderud er seff det viktigste! For en som sitter kun med et halvt øye på lokalvalget i Bærum grunnet oppslutningen, hvem er solide valg for at Nye Nadderud snart er på plass? ;-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 20. Juli 2023 Del Skrevet 20. Juli 2023 Noen som vet noe mer om nye nadderud eller når vi evt kan vente oss å få vite noe? Trenger noe snacks å se frem mot Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. Juli 2023 Del Skrevet 20. Juli 2023 Noen hørt noe mer om det vil blir mulig å kjøpe 1m2 Naddisgress? eller må man bare hoppe over gjerde med spade natta før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Juli 2023 Del Skrevet 24. Juli 2023 Når starter gravemaskinene å fjerne løpebane og gresset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 26. Juli 2023 Del Skrevet 26. Juli 2023 Info om gresset her: https://www.stabak.no/nyheter/nytt-dekke-pa-nadderud--du-kan-sikre-deg-en-del-av-gressmatta?utm_campaign=Molde+på+lørdag+-+Nytt+dekke+på+Nadderud&utm_medium=email&utm_source=Lime+Newsletter 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 27. Juli 2023 Del Skrevet 27. Juli 2023 Bare løpe til Nadderud søndag for å sikre en bit av gresset. Tenk alle stundene med humpete og hullete bane vi har hatt, men dog veldig vakre stunder på gresset midt på sommeren. Trist mot etter Molde vil vi ikke ha gress lengre. Synd nå skal det bli erstattet med kunstgress. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 27. Juli 2023 Del Skrevet 27. Juli 2023 "I utgangspunktet var planen å skifte dekket og flytte banen cirka 15 meter etter denne sesongen. Ved å gjøre det nå blir det en raskere, billigere og mindre komplisert prosess. Vi slipper samtidig et scenario der banen er skjevt plassert i forhold til tribunene." Så banen skal ikke flyttes nå? Må man da flytte kunstgresset senere isteden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå