zuza 541 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 100% KLART: NY NADDERUD STADION SKAL BYGGES 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars https://www.stabak.no/nyheter/historisk-dag-ja-til-nye-nadderud 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Veldig viktig! Nå har vi alle forutsetninger til å lykkes i fremtiden! Ny daglig leder, ny kommersiell leder, sportssjef, The Bradleys, ny stadion og mange unge spillere på lengre kontrakter samt nusa penger i bakhånd. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Gratulerer alle sammen. Dette er en stor dag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Ikke et eneste ord i Budstikka..., enda.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Jeg vet ikke hvem eller hva som skjuler seg bak betegnelsen Kommunedirektøren, men jeg tror jeg elsker hen. Hvis det skal bygges en statue vet jeg om en indisk leverandør av stein til gågater som helt sikkert vil stille med materialer. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Takk til alle som gjorde dette mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Tusen takk til oss alle, for at vi har holdt ut gjennom mye frustrasjon og følelser. Gratulerer med dagen alle sammen. 20.3.2024 er en historisk dag, bare 4 dager etter at klubben fylte 112 år. Stabæk, Alltid. Uansett! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 2 minutter siden skrev Henrik: Jeg vet ikke hvem eller hva som skjuler seg bak betegnelsen Kommunedirektøren, men jeg tror jeg elsker hen. Hvis det skal bygges en statue vet jeg om en indisk leverandør av stein til gågater som helt sikkert vil stille med materialer. Han heter Geir B Aga, og satt helt til høyre på podiet. Han har vært en bauta gjennom hele prosjektet. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 10 minutter siden skrev h1912: Han heter Geir B Aga, og satt helt til høyre på podiet. Han har vært en bauta gjennom hele prosjektet. Slekt med Aga’ene vi har hatt i Akademiet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 9 minutter siden skrev h1912: Han heter Geir B Aga, og satt helt til høyre på podiet. Han har vært en bauta gjennom hele prosjektet. Og han var fotballtrener i Haslum i de viktige første årene for gutter 99. Eneste som er feil med ham er han er (var) Liverpoolsupporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Faen meg på tide!!! Kjøh! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Dette blir jævli bra! Uavhengig av sportslige resultater så får vi et skikkelig hjem til å bygge tilhørighet og felleskap i uoverskuelig fremtid. Dagens Nadderud er triste saker. Gleder meg til å ta med oppvoksende barn, møte venner og andre blaa på Nadderud idrettspark! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Jeg antar at Nadderud idrettspark er navnet på hele området? Hva med selve fotballstadion? Nye Nadderud (inspirert av Camp Nuo) Frem til evt. sponsornavn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 1 minutt siden skrev ErikErik: Jeg antar at Nadderud idrettspark er navnet på hele området? Hva med selve fotballstadion? Nye Nadderud? Frem til evt. sponsornavn? Tror de stemte frem Schei Arena 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 40 minutter siden skrev h1912: Ikke et eneste ord i Budstikka..., enda.. De må engasjere bekymret Bærumspappa (45) først Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
theparanoidandroid 1 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 1 minutt siden skrev Luringen: De må engasjere bekymret Bærumspappa (45) først https://www.budstikka.no/stor-jubel-og-skuffelse-etter-milliardvedtak-om-ny-stadion/s/5-55-1667776 Der, ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 6 minutter siden skrev theparanoidandroid: https://www.budstikka.no/stor-jubel-og-skuffelse-etter-milliardvedtak-om-ny-stadion/s/5-55-1667776 Der, ja! "Den eneste av Høyres 25 representanter som sa nei til nytt anlegg var Toril H. Heggen." Da vet vi hvor det skal strykes, ved neste valg. Jeg trodde partiene hadde mer kontroll på sine representanter enn dette. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars Da sier vi «god bedring» til Schei; «MDG mener Ullevaal stadion kan brukes hvis det er snakk om internasjonale kamper. – Når fotballag som Milan og Inter i Italia kan dele et stadion og i Göteborg er det tre elitelag som deler et stadion, sa Schei» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 5 minutter siden skrev Latmann: "Den eneste av Høyres 25 representanter som sa nei til nytt anlegg var Toril H. Heggen." Da vet vi hvor det skal strykes, ved neste valg. Jeg trodde partiene hadde mer kontroll på sine representanter enn dette. Jeg mener Nye Nadderud er en riktig investering uavhengig av at jeg er Stabæk-supporter. Og jeg støtter at man ikke bygger en halvveis-løsning når man først bygger. Men, jeg har full respekt og forståelse for at det er uenighet om dette politisk og at det går an å se på det på ulike måter. Heggen visste vel samtidig at dette ville gå inn, og hun hadde et innlegg hvor hun forklarte hvorfor hun var i mot. Veldig mye av innleggene handlet om posisjonering og å understreke poenger, og markere ting som kan benyttes i debatt og diskusjon senere i andre saker. Alle «visste» at det ville bli banket igjennom. Men ja, litt pussig å gå i mot et samlet votering, men man kan jo stemme fritt og ta den kampen internt. Viser integritet 😉 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndreaSTB 302 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mars 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars 2 minutter siden skrev AndreaSTB: Må fort slenge med denne på neste stickersbestilling fra Ukraina 😎 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars To spørsmål: Hva kommer en losje til å koste, og hva skal Stabækfanatics skrive om nå som dette er spikret? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 20. Mars Del Skrevet 20. Mars noen likheter er det! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 6 timer siden skrev ErikErik: Jeg antar at Nadderud idrettspark er navnet på hele området? Hva med selve fotballstadion? Nye Nadderud (inspirert av Camp Nuo) Frem til evt. sponsornavn? Fra Høyres krav i 8 punktlisten: - Endring i pkt. 5.2: Konkurranseutsette navn på stadion til sponsorer. 25% av denne bruttoinntekten skal betales direkte til Utleier, og inngår ikke i leien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Fantastisk! Bare å sette opp «byggekameraer» (flertall) med en gang! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars Med så mye treverk i konstruksjonen må den nesten få bruksnavnet «Hytta». 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 35 minutter siden skrev AndersBD: Med så mye treverk i konstruksjonen må den nesten få bruksnavnet «Hytta». Furuhelvete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars Hytten.. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 21. Mars Del Skrevet 21. Mars 33 minutter siden skrev Snæss: Hytten.. Hytten er bergensk, alternativt innflyttede til Bærum som tror at det er sånn man skal prate for å passe inn. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå