knutta 1 879 Del Skrevet 16. Mars Del Skrevet 16. Mars På 14.3.2025 den 17.45 skrev Latmann: Var ikke det konsekvensen av at vi spiller på gamle helt frem til nye er klar? Tror byggingen av langsiden mot gamla kommer i konflikt med spill på gamle Nadderud Korrekt. To kortsider og én langside fra start. Rive gamle trofaste, bygge siste langside. MEN - siste sesong, for andre gang, på gamle Nadderud da! Denne gangen er det vel mer sikkert i og med at gamle rives. Hva slags avslutningsseremoni kjøres i år? Opprykksfest best naturligvis 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 282 Del Skrevet 16. Mars Del Skrevet 16. Mars Tenker man bør komme i dialog med klubben så tidlig som mulig her, avklare muligheten for en større tifo, på flere felt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 080 Del Skrevet 16. Mars Del Skrevet 16. Mars Kjør en gigantisk tifo på siste kamp i svingen mot nye Nadderud der man kombinerer bilde av stadion og fletter inn kreativitet. Alle ned årskort kan få sitt bildet inn på nye bildet. Heng det opp i to kraner. Vil på best tifo ever og ha dimensjon over seg til å bli lagt merke til i Europa. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 892 Del Skrevet 16. Mars Del Skrevet 16. Mars 30 minutter siden skrev Nr14: å bli lagt merke til i Europa. Om det er et mål så hadde det jo vært kult å tenke på hvordan droner kan brukes til nyskapning innen tifokulturen. Det krever dog sikkert enormt med innsats og forberedelser å få det til å sitte 100%. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 594 Del Skrevet 16. Mars Del Skrevet 16. Mars Om det skulle bli aktuelt med noe stort osv så trenger tifogruppen støtte på vipps: 807456, uansett. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 166 Del Skrevet 17. Mars Del Skrevet 17. Mars 17 timer siden skrev Nr14: Kjør en gigantisk tifo på siste kamp i svingen mot nye Nadderud der man kombinerer bilde av stadion og fletter inn kreativitet. Alle ned årskort kan få sitt bildet inn på nye bildet. Heng det opp i to kraner. Vil på best tifo ever og ha dimensjon over seg til å bli lagt merke til i Europa. Den her syntes jeg var drit kul forran tven. Selv om klubben er skit. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 826 Del Skrevet 17. Mars Del Skrevet 17. Mars 2 timer siden skrev Leskur: Den her syntes jeg var drit kul forran tven. Selv om klubben er skit. Ellers har man noe sånt fra IFK Göteborg som de hadde i forbindelse med Gamla Ullevi 100 år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 756 Del Skrevet torsdag kl. 12:04 Del Skrevet torsdag kl. 12:04 På vegne av de av oss som er litt ekstra interessert i detaljene rundt nye nadderud, hvordan blir spiller setene? Blir det en lang rekke eller to rekker? Hvor mange plasser og blir det en «kapsel» eller glasstak? Legges det litt penger i å sy inn STB logoen i setene etc? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 869 Del Skrevet lørdag kl. 14:43 Del Skrevet lørdag kl. 14:43 Gitt at navnet på stadion selges - hvilke navn ønsker vi/hva ville vært akseptabelt? Håper vi får en lokal-ish sponsor, typ DNV https://www.budstikka.no/stabak-vil-selge-navnet-pa-nye-nadderud-stadion/s/5-55-1948637 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 826 Del Skrevet lørdag kl. 14:53 Del Skrevet lørdag kl. 14:53 Kan få på noe våpenspons som Nammo stadion i Raufoss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 667 Del Skrevet lørdag kl. 14:55 Del Skrevet lørdag kl. 14:55 Akkurat nå skrev fexter: Kan få på noe våpenspons som Nammo stadion i Raufoss. Eneste norske alternativet er vel Kongsberg Stadion - det hadde vært litt tungt å svelge… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 540 Del Skrevet lørdag kl. 15:03 Del Skrevet lørdag kl. 15:03 Fire gode forslag: "Victoria Secrets Intime forum" "First price turf" "Diderik Schnitlers arena" "Tesla stadion" Jeg mener.. Må det ha sponsornavn? Kan vi ikke bare la det hete Nye Nadderud? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 826 Del Skrevet lørdag kl. 15:07 Del Skrevet lørdag kl. 15:07 String Stadion er et annet alternativ da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 026 Del Skrevet lørdag kl. 15:12 Del Skrevet lørdag kl. 15:12 Da norske basketklubber skulle bli amerikanske fikk vi Bærums Verk Defenders, men begrenset med muligheter i den bransjen. Hva om Backe utvider samarbeidet? Backerud Stadion? Med tribunenavn som Venstrebacken og høyrebacken? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 080 Del Skrevet lørdag kl. 15:23 Del Skrevet lørdag kl. 15:23 Stemmer for Nye Nadderud Stadion 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 594 Del Skrevet lørdag kl. 15:30 Del Skrevet lørdag kl. 15:30 Noen sponsorer er jo inne allerede i klubben med større sponsoravtaler. Kanskje de vil prøve seg på navnet? Sparebank1 Arena/Stadion? Backe Arena/Stadion? Ustekveikja Arena/Stadion? 😅 Extra flytter inn på stadion, men har allerede navn hos Ranheim. Kanskje Coop Arena/Stadion? Onkel Blaa Arena/Stadion hadde jo vært gøyalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 026 Del Skrevet lørdag kl. 15:31 Del Skrevet lørdag kl. 15:31 5 minutter siden skrev Nr14: Stemmer for Nye Nadderud Stadion Selvfølgelig! Hvis det ikke er penger med i bildet kan jeg ikke tenke meg at noen vil foretrekke andre forslag? (Kanskje med unntak av bare å beholde "Nadderud stadion".) Hva er din pris? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 8 594 Del Skrevet lørdag kl. 15:32 Del Skrevet lørdag kl. 15:32 Akkurat nå skrev odd: Selvfølgelig! Hvis det ikke er penger med i bildet kan jeg ikke tenke meg at noen vil foretrekke andre forslag? (Kanskje med unntak av bare å beholde "Nadderud stadion".) Hva er din pris? Rulle i gang med «magiske ti’ern» igjen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 406 Del Skrevet lørdag kl. 16:47 Del Skrevet lørdag kl. 16:47 Telenor Arena II - utegym edition 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 495 Del Skrevet lørdag kl. 17:12 Del Skrevet lørdag kl. 17:12 Siden vi har samme sponsorinntekter som i 2012 tenker jeg vi skal bruke alle muligheter til å øke inntektene. Selge stadionnavnet er svært lavthengende frukt. Når det gjelder navn stemmer jeg for de som betaler mest. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 926 Del Skrevet lørdag kl. 17:22 Del Skrevet lørdag kl. 17:22 Hvis (når) det blir sponsornavn håper jeg man kan samarbeide om et bedre navn. Moren min kom med forslaget til dersom det blir Backe, at stadionnavnet for eksempel blir «Backe Blaa» i stedet for «Backe Stadion». For meg vil det nok alltid være Nye Nadderud, men kan leve godt med et klingende offisielt navn. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 1 080 Del Skrevet lørdag kl. 18:13 Del Skrevet lørdag kl. 18:13 2 timer siden skrev odd: Selvfølgelig! Hvis det ikke er penger med i bildet kan jeg ikke tenke meg at noen vil foretrekke andre forslag? (Kanskje med unntak av bare å beholde "Nadderud stadion".) Hva er din pris? Prisen bør opp i 50-70 millioner. Hvis det er snakk om under 5 mnok så bør det vurderes kronerulling. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 19 026 Del Skrevet lørdag kl. 19:34 Del Skrevet lørdag kl. 19:34 Hvor mye kan et navn være verdt? Tromsø fikk visstnok 12,5 mill for fem år, men med et navn de sikkert godtok lavere pris enn hva de ville krevd for et kommersielt navn. Sandefjord har nylig byttet, , men ikke funnet pris? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 422 Del Skrevet lørdag kl. 19:43 Del Skrevet lørdag kl. 19:43 Hvis sponsorpengene fra navn betyr penger nok til å rykke opp! Så er det bare å kalle oss for Mc Donalds Stadium Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 636 Del Skrevet lørdag kl. 19:45 Del Skrevet lørdag kl. 19:45 Få med MOT på laget, så blir det MOTBacke 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 892 Del Skrevet lørdag kl. 20:18 Del Skrevet lørdag kl. 20:18 Ses på Backe-stua da dere! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 879 Del Skrevet lørdag kl. 21:07 Del Skrevet lørdag kl. 21:07 Men hva ble enden på visa i kommunestyret - går navneinntekter til kommunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 756 Del Skrevet lørdag kl. 21:14 Del Skrevet lørdag kl. 21:14 6 minutter siden skrev knutta: Men hva ble enden på visa i kommunestyret - går navneinntekter til kommunen? 25% til kommunen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 449 Del Skrevet lørdag kl. 21:20 Del Skrevet lørdag kl. 21:20 Her burde en rik pappa kjenne sin besøkelsestid og la stadion hete nye nadderud 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 563 Del Skrevet lørdag kl. 21:31 Del Skrevet lørdag kl. 21:31 Vi trenger en Eurolotto-milionær hvis det skal bli noen stor sum av dette, tror jeg. Raymond arena Bekkestua. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå