Gå til innhold

Anbefalte innlegg

20 minutter siden skrev Petter:

"I utgangspunktet var planen å skifte dekket og flytte banen cirka 15 meter etter denne sesongen. Ved å gjøre det nå blir det en raskere, billigere og mindre komplisert prosess. Vi slipper samtidig et scenario der banen er skjevt plassert i forhold til tribunene."

Så banen skal ikke flyttes nå? Må man da flytte kunstgresset senere isteden?

Eller blir dette da brukt mot å flytte og bygge Nadderud slik som det har vært planlagt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30 minutter siden skrev Petter:

"I utgangspunktet var planen å skifte dekket og flytte banen cirka 15 meter etter denne sesongen. Ved å gjøre det nå blir det en raskere, billigere og mindre komplisert prosess. Vi slipper samtidig et scenario der banen er skjevt plassert i forhold til tribunene."

Så banen skal ikke flyttes nå? Må man da flytte kunstgresset senere isteden?

Står i teksten du referer til at det skal gjøres nå og at den skal flyttes 15 meter. Så alt er som planlagt bortsett fra at det ikke gjøres i vinter men nå. Man trenger derfor ikke flytte kunstgresset senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev tobb:

Står i teksten du referer til at det skal gjøres nå og at den skal flyttes 15 meter. Så alt er som planlagt bortsett fra at det ikke gjøres i vinter men nå. Man trenger derfor ikke flytte kunstgresset senere.

Ja, men jeg synes teksten jeg siterer er litt tvetydig. For hvis den flyttes nå så får vi jo et scenario der banen er skjevt plassert i forhold til tribunene, så da gir ikke siste setning noe mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Nr14:

La oss håpe prisen kommer etter valget så dette ikke blir en valgkampsak.

Jeg ser for meg at dette blir en valgkampsak uansett. 

Det er bare å glede seg til Nikki Schei starter ballet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Slum:

Jeg ser for meg at dette blir en valgkampsak uansett. 

Det er bare å glede seg til Nikki Schei starter ballet. 

Ja er det en person Budstikka pleier å spørre om sin mening er det jo han…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev VestMar97:

Nei. Skal ligge på samme plass

Forstår ikke dette jeg, skal ikke banen flyttes for å få plass til den nye stadion? Eller legges gresset på samme plass som før, som igjen fører til at hele prosessen med ny stadion må starte på nytt? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

34 minutter siden skrev blaasoldat:

Forstår ikke dette jeg, skal ikke banen flyttes for å få plass til den nye stadion? Eller legges gresset på samme plass som før, som igjen fører til at hele prosessen med ny stadion må starte på nytt? 

Skal ikke den nye nadderud stadion ligge langs Drammensveien? Så det kunstgresset som legges nå er vel bare midlertidig uansett. Med mindre jeg hat falt helt ut av planleggingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Luringen:

Å bytte til kunstgress når banen ser ut sånn som den gjør nå må jo være noe av det dummeste på lenge

Så du banen i april og mai??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev Morriz:

Skal ikke den nye nadderud stadion ligge langs Drammensveien? Så det kunstgresset som legges nå er vel bare midlertidig uansett. Med mindre jeg hat falt helt ut av planleggingen.

Hvis jeg husker riktig så skulle banen flyttes nærmere tennisbanene slik at det  er mulig å spille på Nadderud under bygging. Den ene tribuneseksjonen går godt inn i svingen og kanskje litt inn på banen slik den ligger i dag. 
Og denne kunstgressbanen skal erstatte den som ligger langs gml ringeriksvei i dag, slik at vi fortsatt skal ha to kunstgressbaner. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22 minutter siden skrev Luringen:

Å bytte til kunstgress når banen ser ut sånn som den gjør nå må jo være noe av det dummeste på lenge

Når man ikke kan skifte på vinteren så blir det nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 timer siden skrev VestMar97:

Nei. Skal ligge på samme plass

Basert på planen for plassering av nye Nadderud vil ikke dette være mulig.

Så enten betyr det at det ikke blir noen ny stadion eller så betyr det at man åpner opp for enda en ny vurdering av plassering av nye Nadderud, som vil forsinke prosessen med et eller flere år…

Håper at det ikke er noen av alternativene og at kunstgresset som legges nå vil flyttes til vinteren, slik planen har vært hele veien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Jan Fredrik:

Basert på planen for plassering av nye Nadderud vil ikke dette være mulig.

Så enten betyr det at det ikke blir noen ny stadion eller så betyr det at man åpner opp for enda en ny vurdering av plassering av nye Nadderud, som vil forsinke prosessen med et eller flere år…

Håper at det ikke er noen av alternativene og at kunstgresset som legges nå vil flyttes til vinteren, slik planen har vært hele veien.

Siden klubben ikke gir forumet her noen god forklaring får vi sette vår lit til lokalavisen i å kjøre litt undersøkende journalistikk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 29.7.2023 den 19.08 skrev Nr14:

Siden klubben ikke gir forumet her noen god forklaring får vi sette vår lit til lokalavisen i å kjøre litt undersøkende journalistikk. 

Blir ikke overrasket at ikke vi ser en ny stadion før etter 2030. Kanskje på tide å ha en backup plan i tilfellet vi blir på gamle Nadderud i ubestemt tid? 

Bislett? Ullevaal? Telenor Arena?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Stabækfanatics:

Blir ikke overrasket at ikke vi ser en ny stadion før etter 2030. Kanskje på tide å ha en backup plan i tilfellet vi blir på gamle Nadderud i ubestemt tid? 

Bislett? Ullevaal? Telenor Arena?

Backup plan er en nyoppusset Nadderud. De andre alternativene virker ikke attraktive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nadderud
  • Opprett ny...