Gå til innhold

Nadderud


Gjest gladlaks
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg vet ikke hvem eller hva som skjuler seg bak betegnelsen Kommunedirektøren, men jeg tror jeg elsker hen. Hvis det skal bygges en statue vet jeg om en indisk leverandør av stein til gågater som helt sikkert vil stille med materialer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tusen takk til oss alle, for at vi har holdt ut gjennom mye frustrasjon og følelser. Gratulerer med dagen alle sammen.
20.3.2024 er en historisk dag, bare 4 dager etter at klubben fylte 112 år. Stabæk, Alltid. Uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev h1912:

Han heter Geir B Aga, og satt helt til høyre på podiet. Han har vært en bauta gjennom hele prosjektet.

Slekt med Aga’ene vi har hatt i Akademiet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden skrev h1912:

Han heter Geir B Aga, og satt helt til høyre på podiet. Han har vært en bauta gjennom hele prosjektet.

Og han var fotballtrener i Haslum i de viktige første årene for gutter 99. Eneste som er feil med ham er han er (var) Liverpoolsupporter. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir jævli bra! Uavhengig av sportslige resultater så får vi et skikkelig hjem til å bygge tilhørighet og felleskap i uoverskuelig fremtid. 

Dagens Nadderud er triste saker. Gleder meg til å ta med oppvoksende barn, møte venner og andre blaa på Nadderud idrettspark! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg antar at Nadderud idrettspark er navnet på hele området? Hva med selve fotballstadion? Nye Nadderud (inspirert av Camp Nuo)

Frem til evt. sponsornavn? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 minutt siden skrev ErikErik:

Jeg antar at Nadderud idrettspark er navnet på hele området? Hva med selve fotballstadion? Nye Nadderud? Frem til evt. sponsornavn? 

Tror de stemte frem Schei Arena 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 minutter siden skrev theparanoidandroid:

"Den eneste av Høyres 25 representanter som sa nei til nytt anlegg var Toril H. Heggen."

Da vet vi hvor det skal strykes, ved neste valg.  Jeg trodde partiene hadde mer kontroll på sine representanter enn dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da sier vi «god bedring» til Schei;

«MDG mener Ullevaal stadion kan brukes hvis det er snakk om internasjonale kamper.

– Når fotballag som Milan og Inter i Italia kan dele et stadion og i Göteborg er det tre elitelag som deler et stadion, sa Schei»

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev Latmann:

"Den eneste av Høyres 25 representanter som sa nei til nytt anlegg var Toril H. Heggen."

Da vet vi hvor det skal strykes, ved neste valg.  Jeg trodde partiene hadde mer kontroll på sine representanter enn dette.

Jeg mener Nye Nadderud er en riktig investering uavhengig av at jeg er Stabæk-supporter. Og jeg støtter at man ikke bygger en halvveis-løsning når man først bygger.

Men, jeg har full respekt og forståelse for at det er uenighet om dette politisk og at det går an å se på det på ulike måter. Heggen visste vel samtidig at dette ville gå inn, og hun hadde et innlegg hvor hun forklarte hvorfor hun var i mot. Veldig mye av innleggene handlet om posisjonering og å understreke poenger, og markere ting som kan benyttes i debatt og diskusjon senere i andre saker. Alle «visste» at det ville bli banket igjennom. 

Men ja, litt pussig å gå i mot et samlet votering, men man kan jo stemme fritt og ta den kampen internt. Viser integritet 😉

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev ErikErik:

Jeg antar at Nadderud idrettspark er navnet på hele området? Hva med selve fotballstadion? Nye Nadderud (inspirert av Camp Nuo)

Frem til evt. sponsornavn? 

Fra Høyres krav i 8 punktlisten:
- Endring i pkt. 5.2: Konkurranseutsette navn på stadion til sponsorer. 25% av denne bruttoinntekten skal betales direkte til Utleier, og inngår ikke i leien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


35 minutter siden skrev AndersBD:

Med så mye treverk i konstruksjonen må den nesten få bruksnavnet «Hytta». 

Furuhelvete

Lenke til innlegg
Del på andre sider


33 minutter siden skrev Snæss:

Hytten..

Hytten er bergensk, alternativt innflyttede til Bærum som tror at det er sånn man skal prate for å passe inn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud
×
×
  • Opprett ny...