Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Apropos innflyttere: Hva om vi kaller stadionet for "Sveitservillaen" for å appellere til dem som er spesielt glade i å flytte på seg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev Nøfyse:

Apropos innflyttere: Hva om vi kaller stadionet for "Sveitservillaen" for å appellere til dem som er spesielt glade i å flytte på seg?

Hva med å kalle den Bekkestuen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 1.3.2024 den 20.22 skrev L 57:

Tja... Vel... jeg tror jeg forstår hva du føler, h1912. Og jeg er ikke uenig i sak. Men det er neppe den riktige reaksjonen ovenfor journalister. De har alltid sin egen agenda, og du kan aldri "true" dem til taushet, ved å anklage dem for å ha hatefulle ytringer. De lever av uenighet, og de lever av at folk skriver og mener og ytrer seg. År etter år etter år... Du kommer aldri til å vinne den kampen. Aldri. Jeg tror vi heller skal være glade for at Budstikka har publisert flere meningsytringer. (Samt flere artikler om Stabæk-spillere både inn og ut av klubben.) Og flere av dem er tross alt meninger om at Nye Nadderud Stadion både bør og skal komme. Nytt stadion kommer til slutt, bare etter en god del humper i veien, som jeg har hevdet tidligere. Derfor er det veldig bra at Posse og Gjermund S. og andre har saklige og reflekterte og intelligente innlegg i Budstikka. Det er det som til syvende og sist vil gå i vår favør! Senk skuldrene. Pust med magen - så kommer Nye Nadderud Stadion før du fyller 40 år! Alltid. Uansett  

Hø hø hø... Med fare for å gjenta meg selv - men Nye Nadderud stadion kommer - bare etter en god del humper i veien. Og nå er de (hælvetes) humpene passert. Og hvis Gud vil, og det vil Han, kommer Nye Nadderud stadion til å stå ferdig til sesongstart 2026. Livet er herlig! Og vi alle vil vel leve til sesongen 2026. Ingen akter å dø på veien? Det vil i så fall være fullstendig bortkastet. "Stabæk Fotball til jeg dør..." Jeg tror jeg tar meg en aquavit! Livets vann! Og sesongkort til 2026 er selvsagt satt av i eget budsjett. Hø, hø, hø... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev L 57:

Hø hø hø... Med fare for å gjenta meg selv - men Nye Nadderud stadion kommer - bare etter en god del humper i veien. Og nå er de (hælvetes) humpene passert. Og hvis Gud vil, og det vil Han, kommer Nye Nadderud stadion til å stå ferdig til sesongstart 2026. Livet er herlig! Og vi alle vil vel leve til sesongen 2026. Ingen akter å dø på veien? Det vil i så fall være fullstendig bortkastet. "Stabæk Fotball til jeg dør..." Jeg tror jeg tar meg en aquavit! Livets vann! Og sesongkort til 2026 er selvsagt satt av i eget budsjett. Hø, hø, hø... 

Skjønner ikke hvorfor du drar opp det sitatet som er et svar for noe jeg postet for nærmere 4 uker siden. Tror ikke du leste svaret mitt. Jeg har da hele tiden vært positiv til at stadion kommer til å bli bygd, og at jeg puster med magen, som nå er i ferd med å forsvinne ;), gjør jeg uavhengig av hva som skjer i framtiden. Unner deg virkelig den akevitten, og så håper jeg at vi begge får mange gode opplevelser på Nye Nadderud.

Om noen av oss skulle falle fra før Nye Nadderud åpner, så er det viktig å ha sin sak med Gud i orden. ALLTID. UANSETT!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev h1912:

Skjønner ikke hvorfor du drar opp det sitatet som er et svar for noe jeg postet for nærmere 4 uker siden. Tror ikke du leste svaret mitt. Jeg har da hele tiden vært positiv til at stadion kommer til å bli bygd, og at jeg puster med magen, som nå er i ferd med å forsvinne ;), gjør jeg uavhengig av hva som skjer i framtiden. Unner deg virkelig den akevitten, og så håper jeg at vi begge får mange gode opplevelser på Nye Nadderud.

Om noen av oss skulle falle fra før Nye Nadderud åpner, så er det viktig å ha sin sak med Gud i orden. ALLTID. UANSETT!

Tiltredes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 timer siden skrev tobb:

Noen som kan reposte linken til plantegningene for stadion? Finner det ikke lenger bak i arkivet

Tenker du for selve bygget, eller stadionområdet? Hvilket arkiv henviser du til?
Jeg har jobbet litt med å finne dette, men trenger litt mer kjøtt på beinet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

53 minutter siden skrev blaasoldat:

@knutta er det noen sjans i havet at en stadion blir ferdig til sesongstart -26?

Tja. Telenor tok ca 2 år å bygge. Bør vel klare nye Nadderud på under 2

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 timer siden skrev tobb:

Noen som kan reposte linken til plantegningene for stadion? Finner det ikke lenger bak i arkivet

På 10.1.2024 den 14.45 skrev Einar2:

Usikker på om denne er linket til tidligere. Men nå ligger byggesaken på saksinnsyn hos kommunen. Mye tegninger mm. 

https://tjenester.baerum.kommune.no/innsyn/byggesak/wfinnsyn.ashx?response=arkivsak_detaljer&arkivsakid=2020102468& 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Snæss:

Nye Nadderud utsatt pga dårlig økonomi i kommunen! https://www.budstikka.no/det-er-lov-a-vare-skuffet-naa.

Bærum kommune har kommet til enighet med Ursus, og vi flytter istedenfor tilbake til Telenor Arena https://www.budstikka.no/sjokkomvending-hemmelige-forhandlinger-med-nye-telenor-arena-eiere

Hva faen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 minutter siden skrev BelgiskBlaa:

Bare av ren nysgjerrighet: Noen som vet hva som er til hinder 20. april som ikke er til hinder noen av de andre datoene det er hjemmekamp?

Jeg vil tippe at det er fordi det må gjøres endringer på eksisterende stadion når anleggsområdet etableres, som f.eks. å flytte Support over til hovis, etablere nye innganger osv. Så med byggestart nå så vil ikke stadion være klar til å ta imot folk den 20. april, derfor blir denne flyttet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nadderud
  • Opprett ny...