Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 11. April Del Skrevet 11. April 2 minutter siden skrev Nr14: Hvem blir første mann eller kvinne som tar en rute med et stjernetreff 🌟 Vi må rett og slett begynne å treffe mål! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 12. April Del Skrevet 12. April Og der er alle kampene, til bredden, fra mai og utover flyttet til tobbebanen. Nå begynner det! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 14. April Del Skrevet 14. April På 11.4.2024 den 21.10 skrev Nr14: Hvem blir første mann eller kvinne som tar en rute med et stjernetreff 🌟 Tipper det blir Vinge. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. April 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 4 timer siden skrev Posse: Stairway to Heaven. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 1 time siden skrev Thomas: Stairway to Heaven. Eller nærmere Ibrox-ulykken i 1971. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April Ny dugnad! Bølgebryterne blir trolig satt opp på fredag. Da blir det mulig å sette i gang med bygging av mellomtrinn lørdag/søndag. Send meg gjerne en melding om du kan/vil bidra. Hvis bølgebryterne ikke kommer opp på fredag blir dugnaden flyttet til neste uke. Oppdaterer her når jeg vet mer 😊 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 1 minutt siden skrev marbor: Ny dugnad! Bølgebryterne blir trolig satt opp på fredag. Da blir det mulig å sette i gang med bygging av mellomtrinn lørdag/søndag. Send meg gjerne en melding om du kan/vil bidra. Hvis bølgebryterne ikke kommer opp på fredag blir dugnaden flyttet til neste uke. Oppdaterer her når jeg vet mer 😊 Blir materialer kjøpt inn så det bare er å møte opp å bygge? Greit å få med mennesker med ordentlig verktøy. Det er halve jobben👌🏻 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 15. April Del Skrevet 15. April 9 minutter siden skrev fyR: Blir materialer kjøpt inn så det bare er å møte opp å bygge? Greit å få med mennesker med ordentlig verktøy. Det er halve jobben👌🏻 Jepp! Klubben ordner materialene 😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 16. April Del Skrevet 16. April Dugnad for bygging av mellomtrinn blir flyttet til neste uke fordi oppsett av bølgebryterne blir først på tirsdag 23/4. Oppdaterer når jeg har nye datoer klart 😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 17. April Del Skrevet 17. April Nye datoer for bygging av mellomtrinn er mandag 29 og tirsdag 30 april Satser på kl. 16:30-20:00 mandag, så ser vi hva som gjenstår og blir enige om tidspunkt for tirsdagen. Det blir servert mat begge dager. Send meg gjerne en melding om du kan bidra. Vi har behov for en del verktøy, men bli gjerne med selv om du ikke har det: Kapp og gjærsag Sirkelsag Drill (gjerne slagskrutrekker) Slagdrill 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 18. April Del Skrevet 18. April Ingen skal si at vi ikke er nøkterne på Nye Nadderud stadion 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 18. April Del Skrevet 18. April I overkant nøkterne. Den rikeste kommunen i verdens rikeste land krangler om knapper og glansbilder når det skal bygges. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 4 timer siden skrev hoffisking: I overkant nøkterne. Den rikeste kommunen i verdens rikeste land krangler om knapper og glansbilder når det skal bygges. Slutt nå! Kommunen bygger en ny flott stadion til oss, vi kan virkelig ikke klage over bruken av skattebetalernes penger når det gjelder nye Nadderud! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April Klager ikke over det som bygges men veien frem til avgjørelse. Diskusjon om bruk av skattepenger får vi ta et annet sted, men at det brukes noe til å erstatte falleferdige idresttsannlegg er definitivt på den rette siden 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April https://www.budstikka.no/gi-folket-brod-og-sirkus-eller-bare-sirkus/o/5-55-1688026 feilinformasjon og negativ vinkling via budstikka fortsetter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. April 28 minutter siden skrev blaasoldat: feilinformasjon og negativ vinkling via budstikka fortsetter! Dette er et leserinnlegg, ikke en Budstikka-artikkel. Vi må tåle at det er stemmer som er kritiske til stadionsaken. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 8 timer siden skrev blaasoldat: https://www.budstikka.no/gi-folket-brod-og-sirkus-eller-bare-sirkus/o/5-55-1688026 feilinformasjon og negativ vinkling via budstikka fortsetter! Irrelevant å sette alle disse utfordringene opp mot prislappen på stadion, men poenget hans om Telenor arena er jo riktig. Det er jo helt sjukt og en unnlatelsessynd at kommunen har latt det som har skjedd skje med Telenor arena. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 3 timer siden skrev M-A-N: Irrelevant å sette alle disse utfordringene opp mot prislappen på stadion, men poenget hans om Telenor arena er jo riktig. Det er jo helt sjukt og en unnlatelsessynd at kommunen har latt det som har skjedd skje med Telenor arena. Jeg synes ikke det er irrelevant. Pengene til stadion kunne selvfølgelig ha vært brukt på noe helt annet, hvis man hadde sørget for at TA primært ble brukt til fotball. Men, nå er det ingen vei tilbake. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April På 15.4.2024 den 12.21 skrev Slum: Eller nærmere Ibrox-ulykken i 1971. Glasgows Romeo og Julie var litt mer brutal enn den fra Verona… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April På 19.4.2024 den 21.36 skrev Ace: Dette er et leserinnlegg, ikke en Budstikka-artikkel. Vi må tåle at det er stemmer som er kritiske til stadionsaken. Nei, men de trenger jo ikke publisere alt heller. De har jo redaktøransvar eller hva det heter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April 20 minutter siden skrev Styrmann: Nei, men de trenger jo ikke publisere alt heller. De har jo redaktøransvar eller hva det heter. Putin hilser og sier han er stolt over forståelsen av hvordan et redaktøransvar skal forvaltes. Neida, jeg bare tuller. Eller, gjør jeg egentlig det? Nei, jeg gjør ikke det! Kvaliteten på egne meninger og argumenter vurderes best ved å lytte til hva andre har å komme med. Det er fint når moren din sier at du er verdens søteste, men det er ingen garanti for å få pult. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April https://www.budstikka.no/dette-treet-og-arten-er-sterkt-truet-i-norge-na-far-det-nadderud-stadion-som-narmeste-nabo/s/5-55-1686957 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 418 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April 47 minutter siden skrev Totto: https://www.budstikka.no/dette-treet-og-arten-er-sterkt-truet-i-norge-na-far-det-nadderud-stadion-som-narmeste-nabo/s/5-55-1686957 For og oppsummere slik at du slipper å lese denne lange ikke-saken. - Utbygger har redegjort for at de faktisk kommer til å ta vare på treet, og slik sett er saken ferdig fra min side, sier Karsten Nordal Hauken, naturforvalter i Bærum kommune. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April Tidens lengste ikke-sak fra budstikka? Dybdeintervjuet med Cooper var jo kortere lesestoff 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April 1 time siden skrev Totto: https://www.budstikka.no/dette-treet-og-arten-er-sterkt-truet-i-norge-na-far-det-nadderud-stadion-som-narmeste-nabo/s/5-55-1686957 Hyggelig for det treet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. April 5 minutter siden skrev Luringen: Hyggelig for det treet For mange er nok dette bare et tre. Men hvis man ikke hadde tatt slike vurderinger ville man endt opp med et dødt og grått Bekkestua, liker at Budstikka skriver om dette også! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 24. April Del Skrevet 24. April På 21.4.2024 den 19.44 skrev mbh: Putin hilser og sier han er stolt over forståelsen av hvordan et redaktøransvar skal forvaltes. Neida, jeg bare tuller. Eller, gjør jeg egentlig det? Nei, jeg gjør ikke det! Kvaliteten på egne meninger og argumenter vurderes best ved å lytte til hva andre har å komme med. Det er fint når moren din sier at du er verdens søteste, men det er ingen garanti for å få pult. Den er greeeij. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April Lyn lånte Nadderud igjen idag. I juli i 1998 måtte vi låne Bislett da det ble byttet gress på Nadderud. Noen kjente fjes på bildet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 28. April Del Skrevet 28. April Kjenner ikke igjen noen andre enn Eirik Bakke, men husker matchen godt! De gangene på Bislett var noen artige kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå