Posse 21 235 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai Jeg snakka med @Robinho om dette for en tid tilbake. Uten å legge ord i munnen på ham mener jeg det ble begrunnet med at det er noen utfordringer med bygningsmassen bak der utgangene ikke kan være på toppen av tribunen, og isteden må komme ut midt på og dermed dele opp feltene slik. Det er mulig trappene kan tettes noe slik @AndreaSTB skisserer, det avhenger vel av om det er noen spes regler for at trappeløpet skal være en viss bredde osv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai På 29.5.2024 den 23.24 skrev Posse: Jeg snakka med @Robinho om dette for en tid tilbake. Uten å legge ord i munnen på ham mener jeg det ble begrunnet med at det er noen utfordringer med bygningsmassen bak der utgangene ikke kan være på toppen av tribunen, og isteden må komme ut midt på og dermed dele opp feltene slik. Det er mulig trappene kan tettes noe slik @AndreaSTB skisserer, det avhenger vel av om det er noen spes regler for at trappeløpet skal være en viss bredde osv. Det stemmer at vi jobber for mest mulig sammenhengende tribunefelter, som vil si færrest mulige trappeløp. Det er flere øvrige hensyn som må tas, og krav som skal oppfylles, men vi har det samme ønskemålet som AndreSTB skisserer. Flott med forslag og engasjement! 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juni Link til masse informasjon om nye nadderud og oppdateringer underveis det kommer også et webkamera http://Stabak.no/Nyenadderud 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni Noen som vet hva som finnes under tribunene på gamle SS feltet? Er det garderober her? Hva er planen for disse rommene når ny stadion er ferdig? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni Garderobebygg. G19 bruker rett bak oss idag, vet ikke hva som er nede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juni 1 time siden skrev Torres: Garderobebygg. G19 bruker rett bak oss idag, vet ikke hva som er nede. Rester av pisset til han Lillestrømtreneren 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 708 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni 2 hours ago, tobb said: Noen som vet hva som finnes under tribunene på gamle SS feltet? Er det garderober her? Hva er planen for disse rommene når ny stadion er ferdig? Planen er å lage garderober, sosial sone, kiosk osv til Bredde i bygget på vestsiden av banen. Såvidt jeg vet er det hele fortsatt på tegnebrettet, eller mulighetsstudie som det heter på fagspråket 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Juni Det er montert byggeplasskameraer som dokumenterer driften på byggeplassen. Bildene oppdateres hvert 10. minutt. https://nni.backe.no/byggeplass 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. Juni Del Skrevet 14. Juni 13 minutter siden skrev rykkinn: Det er montert byggeplasskameraer som dokumenterer driften på byggeplassen. Bildene oppdateres hvert 10. minutt. https://nni.backe.no/byggeplass Eller følg meg på Snap 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. Juni Del Skrevet 15. Juni 16 timer siden skrev Slum: Eller følg meg på Snap Hvilken snap? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni På 14.6.2024 den 20.05 skrev Slum: Eller følg meg på Snap Walstad 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 397 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni Vil vel ikke ha noe konsekvenser for byggingen av Nadderud dette her? https://www.budstikka.no/ma-kutte-1-milliard-kroner-blir-enda-mer-krevende/s/5-55-1739199 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 2 timer siden skrev fexter: Vil vel ikke ha noe konsekvenser for byggingen av Nadderud dette her? https://www.budstikka.no/ma-kutte-1-milliard-kroner-blir-enda-mer-krevende/s/5-55-1739199 Sannsynligvis ikke, men vi skal være glade for at besluttningen allerede er tatt. I artikkelen kommer Thilde Marie Børsum, gruppeleder i Bærum Ap med følgende "Det hadde vært interessant å se utfallet av milliardinvesteringen Nadderud hvis vi skulle tatt den beslutningen nå" 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Del Skrevet 27. Juni Del Skrevet 27. Juni Fy fader så heldige vi var med timingen av godkjennelse av stadion nå som dette idiotiske tullet fra regjeringen dukket opp… ikke sjans i havet Nadderud hadde blitt bygget nå.. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. Juni Del Skrevet 27. Juni 17 timer siden skrev guttensindet: ...I artikkelen kommer Thilde Marie Børsum, gruppeleder i Bærum Ap med følgende "Det hadde vært interessant å se utfallet av milliardinvesteringen Nadderud hvis vi skulle tatt den beslutningen nå" Hun får snakke med sine kumpaner i Regjeringen om den endringen de plutselig kom med og hvor fornufting den er. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juni Er jo litt stas at noen valgte gode gamle Nadderud for disse reklamebildene som brukes internasjonalt (formoder jeg). Her fra gårsdagens D2. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juni Ja, folk lurer nok på hvor i verden det er mulig å sitte så flott. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni På 27.6.2024 den 10.23 skrev boie: Hun får snakke med sine kumpaner i Regjeringen om den endringen de plutselig kom med og hvor fornufting den er. Det har hun vel allerede gjort iflg Budstikka. Men den gjengen som sitter i regjeringen både kan mest og vet best selv, så det er nok totalt fånyttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni 57 minutter siden skrev mbh: Ja, folk lurer nok på hvor i verden det er mulig å sitte så flott. «Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i Breitling»? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni 8 timer siden skrev mbh: Ja, folk lurer nok på hvor i verden det er mulig å sitte så flott. De må nesten lete etter klistremerker med Peter Sand og No Smoking 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 397 Del Skrevet 2. Juli Del Skrevet 2. Juli Om denne ikke er postet. https://www.vg.no/sport/i/Oo8oxO/stabaek-satser-groent-nadderud-faar-norges-foerste-moderne-tretribune?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0hIJQ450G7yirYrnnjDSzmfK4jfg_knhgOaxGBJ2xZAXbDkpXKYxhAJaw_aem_7WgnNW99u59OueO9RLw0-w#Echobox=1719836238 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 11. Juli Del Skrevet 11. Juli Bli med å male det nye feltet vårt blått og mørkeblått? Fredag 19 juli kl. 16 skal vi male det nye feltet vårt. Send meg en melding om du kan bli med 😊 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Juli På 11.7.2024 den 21.42 skrev marbor: Bli med å male det nye feltet vårt blått og mørkeblått? Fredag 19 juli kl. 16 skal vi male det nye feltet vårt. Send meg en melding om du kan bli med 😊 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli Mens vi er inne på farger og striper, ser at på den nye stadion så er det foreslått med seter i blått og mørkeblått, men litt «random» plassert. Er det en grunn til dette eller er det kun estetisk? Hadde i så tilfelle foretrukket seter i blå og mørkeblå striper, litt tilsvarende som stålfeltet på Nadderud nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli Kan tenke meg at "random" seter vil visuelt se bedre ut når stadion ikke er full? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 20. Juli Del Skrevet 20. Juli 3 timer siden skrev StabækMykle: Mens vi er inne på farger og striper, ser at på den nye stadion så er det foreslått med seter i blått og mørkeblått, men litt «random» plassert. Er det en grunn til dette eller er det kun estetisk? Hadde i så tilfelle foretrukket seter i blå og mørkeblå striper, litt tilsvarende som stålfeltet på Nadderud nå. Hvis det ikke skal være «system» kunne de hvertfall ha vært plassert, slik at det sto STB/Stabæk/Nadderud eller noe annet fornuftig. Virker teit å bare ha det helt random 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August Begynner å skje ting! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Del Skrevet 16. August Del Skrevet 16. August On 7/20/2024 at 5:35 PM, boie said: Hvis det ikke skal være «system» kunne de hvertfall ha vært plassert, slik at det sto STB/Stabæk/Nadderud eller noe annet fornuftig. Virker teit å bare ha det helt random Lurer på om vi har plass til alle delområdene på stadion slik som det er i bildet er vel mellom 20-30 av dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 18. August Del Skrevet 18. August På 16.8.2024 den 2.01 skrev Stian1359: Lurer på om vi har plass til alle delområdene på stadion slik som det er i bildet er vel mellom 20-30 av dem En gang i tiden slo vi sammen Øvrevoll/Hosle, og så Bærums Verk og Helset. Vi skal nok få det til 🙂 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 18. August Del Skrevet 18. August 26 minutter siden skrev Posse: Bærums Verk og Helset For å pirke: Bærums Verk slo seg sammen med Hauger og ble BVH. Helset tror jeg har slått seg sammen med Lommedalen. Regner med at dette har stor betydning for konklusjonen din. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå