geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2018 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2018 (endret) Ramla innom "en skaal på blaa" på budstikka nå, innspilt for et par uker siden, hvor Tunold sier at de er i en prosess med kommunen for å prøve å få snudd stadion 90 grader, slik at den blir liggende som kunstgressbanen blir i dag, og at dette vil kunne medføre at man kan spille på nåværende stadion i anleggsperioden, altså slippe alt dette maset med å velge mellom Insanity Arena, Kadda eller what-not. Det er jo utrolig bra hvis de får til! Endret 13. November 2018 av geirti 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 13. November 2018 Del Skrevet 13. November 2018 2 minutter siden, geirti skrev: Ramla innom "en skaal på blaa" på budstikka nå, innspilt for et par uker siden, hvor Tunold sier at de er i en prosess med kommunen for å prøve å få snudd stadion 90 grader, slik at den blir liggende som kunstgressbanen blir i dag, og at dette vil kunne medføre at man kan spille på nåværende stadion i anleggsperioden, altså slippe alt dette maset med å velge mellom Insanity Arena, Kadda eller what-not. Det er jo utrolig bra hvis de får til! Nydelig om vi får spilt der mens vi bygger, men som noen tidligere påpekte: Vil ikke det bety at laget som spiller mot Haslum får noe inn i granskauen mye sol i trynet? Livet på hovis med caps og solbriller er ikke en luksus midtforsvaret vårt får. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. November 2018 Del Skrevet 13. November 2018 12 minutter siden, BelgiskBlaa skrev: Nydelig om vi får spilt der mens vi bygger, men som noen tidligere påpekte: Vil ikke det bety at laget som spiller mot Haslum får noe inn i granskauen mye sol i trynet? Livet på hovis med caps og solbriller er ikke en luksus midtforsvaret vårt får. Dette problemet med å snu stadion bør vi kunne leve godt med. Det er utendørsidrett vi driver med, alternativt kan vi flytte inn i gymsalen igjen. Må ærlig talt si at der savnet jeg sola og regnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 13. November 2018 Del Skrevet 13. November 2018 Snart spilles jo halve sesongen når sola står så lavt at en litt høy hekk kan løse problemet. Om stadion ligger der ute ved veien, åpner det for spennende bruk av arealet innafor. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 13. November 2018 Del Skrevet 13. November 2018 Det må vel være mulig for noen smarte arkitekter og ingeniører å gjøre noe med lav sol? Få taket på sol-enden til å bue på en spesiell måte for eks. Kan være en praktisk og fin visuell løsning som gir særpreg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 1. Desember 2018 Del Skrevet 1. Desember 2018 Er det avgjordt om det blir natura eller plastikk gress på matta ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Desember 2018 Del Skrevet 1. Desember 2018 Blir vist kunstgress dessverre. Hørtes ut på Moe (på Blaa før LSK kampen) at det er det eneste fornuftige økonomisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 1. Desember 2018 Del Skrevet 1. Desember 2018 Men altså, hva skal Ingebrigtsen klage på neste gang da? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Desember 2018 Del Skrevet 1. Desember 2018 1 minutt siden, BelgiskBlaa skrev: Men altså, hva skal Ingebrigtsen klage på neste gang da? Manglende kyr på sidelinja. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 1. Desember 2018 Del Skrevet 1. Desember 2018 Fikk vi noe dato på når en beslutning om plassering på stadion kommer? Sånn ca tid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 642 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 Kan man ordne varmekabler på SS feltet på ny stadion?:) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 12 minutter siden, rykkinn skrev: Kan man ordne varmekabler på SS feltet på ny stadion?:) Holder med stråleovner i taket. Da spiller vi hele året. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 5. Desember 2018 Del Skrevet 5. Desember 2018 På 1.12.2018 den 21.13, BelgiskBlaa skrev: Men altså, hva skal Ingebrigtsen klage på neste gang da? tja si det. Er vel uansett lenge til vi ser han på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 Så lenge stammen i laget vårt er oppvokst i ballbinger og på diverse kunstgressbaner rundt om, er det kanskje det eneste fornuftige rent sportslig og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 21 timer siden, rykkinn skrev: Kan man ordne varmekabler på SS feltet på ny stadion?:) Jeg tenkte vi kunne ha utlufting fra parkeringshus under feltet vårt, da blir det både store mengder god og varm bris OG lukten av ny bil. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 15 minutter siden, Posse skrev: Jeg tenkte vi kunne ha utlufting fra parkeringshus under feltet vårt, da blir det både store mengder god og varm bris OG lukten av ny bil. Hva skal du gjøre når det bare er elbiler i parkeringshuset? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 Tenk om vi kunne fått en stadion med tak... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 Har det bli nevnt hvor SS kan bli plassert på ny stadion, kort side, langside, osv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 Jeg stemmer for der det er best akustikk! Nå er jeg hoviskonvertitt for lengst da, så jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt. Kortsiden funket jo kanon i TA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 1 time siden, dirtyharry skrev: Har det bli nevnt hvor SS kan bli plassert på ny stadion, kort side, langside, osv? Kortside med tak er nok best for akustikk og for klubben (de tjener mer på et ekstra felt på langsiden, og vi får litt avstand fra trenerbenker og bortesupport). Og så er det jo sykt kult å høre ballen treffe nettmaskene og få utladningen på nært hold da. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 6. Desember 2018 Del Skrevet 6. Desember 2018 Men vi får jo mye mindre eksponering i media når det ikke blir 1-2 runder med "Buhu, Stabæk Support roper fæle ting til meg(aka det samme som alle andre supportergrupper men de er lenger unna så jeg hører dem ikke)" i året 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Januar 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Januar 2019 Skal bare legge igjen dette bildet fra Celtic Park. Sånn i tilfelle setefritt felt blir umulig. Takk for meg. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 4. Januar 2019 Del Skrevet 4. Januar 2019 Samme løsning som feks Marienlyst ser det ut som? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 4. Januar 2019 Del Skrevet 4. Januar 2019 Jepp, samme løsning og det må sies å være en god løsning all den tid setefritt ikke er mulig. Da oppfyller vi ikke kravene til EL osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. Januar 2019 Del Skrevet 8. Januar 2019 Kjente plutselig på et nostalgisk savn, og måtte finne fram Saabye Christensens Gutta; snøen som falt ifjor er ikke lenger hva den var juletrærne når ikke til taket og alle pakkene er bløte det er tredje dag og alle kakene er allerede tørre jeg rydder i korker og papir og jeg spør meg selv for det er ingen andre å spørre: når var det det slutta når var det egentlig det slutta hvor er det blitt av alle gutta hvor er Pål som stod i gål og redda på streken hvor er Nils som drakk pils med sugerør og hadde teken hvor er Jonny som sang money med hockeykølla som mikk hvor er Joker som spilte poker og alltid tok siste stikk hvor er Tobben som fikk jobben som sjokoladetrekk på Ringen hvor er Kaj som sjekka Mai og hoppa av i svingen når var det egentlig at båndene ble kutta hvor er det blitt av alle gutta som ga høyrearmen til miljøet? Kanskje en ide for den nye stadioen? https://www.dagbladet.no/nyheter/neste-sesong-vil-norges-mest-miljovennlige-fotballbane-drives-av-solenergi/70602104 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Januar 2019 Del Skrevet 9. Januar 2019 Men kommer det skjermer i seteryggene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 9. Januar 2019 Del Skrevet 9. Januar 2019 Så klart.. og champagne kjøler og massasje innstillinger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 Litt cheesy video, men her er første titt på Frisk Askers nye arena som vi prosjekterer i disse dager 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 ikke tilgjengelig sier det her.... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 31. Januar 2019 Del Skrevet 31. Januar 2019 3 timer siden skrev knutta: Tatt ned... Ja videoen ble tatt ned tydligvis. vet ikke hvordan jeg editerer forrige innlegg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå