AndersBD 1 000 Del Skrevet 31. Mai 2005 Del Skrevet 31. Mai 2005 Que Sera Sera.... og vi hater Vål'enga! Melodi: Hermes House Band - Que Sera Sera 36268[/snapback] Haha, fet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Juni 2005 Del Skrevet 1. Juni 2005 Ehhhh.... Jeg har alltid sunget Barber Ann. Lite ikke dust i grunn a. Men jeg innser at jeg muligens har spart litt tid på å forkorte testen fra Barbara til Barber. Mulig vinningen går opp i spinningen ved å bruke masse tid på å skrive dette innlegget her. 36259[/snapback] Du burde i grunnen lese Thomas Hylland Eriksen`s "Øyeblikkets tyranni". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Juni 2005 Del Skrevet 1. Juni 2005 Det er den boken om å legge bort pcen og alle gadgets... Fikk den av kona og begynte å lese den. Etter 2 sider fant jeg ut at jeg nå skulle bruke 3 dager på å lese om ikke å trykke på pc'n - tenk på alle pc trykkingen man kan gjøre på de 3 dagene da. La den bort jeg! - Gikk jeg glipp av noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2005 (endret) Det er den boken om å legge bort pcen og alle gadgets... Fikk den av kona og begynte å lese den. Etter 2 sider fant jeg ut at jeg nå skulle bruke 3 dager på å lese om ikke å trykke på pc'n - tenk på alle pc trykkingen man kan gjøre på de 3 dagene da. La den bort jeg! - Gikk jeg glipp av noe? 36286[/snapback] Det som er komisk, er at boken er skrevet av en person som er konstant super-bizzi. Rykter går om at Thomas Hylland, selv på julaften, sitter på PCen og jobber på nye hasteprosjekter. Men han har jo erfaring med "tidsklemma" da, ihvertfall. Endret 1. Juni 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Juni 2005 Del Skrevet 1. Juni 2005 Men han har jo erfaring med "tidsklemma" da, ihvertfall. 36296[/snapback] Men det nyeste begrepet nå er jo ikke "tidsklemma", men "fritidsklemma". Og til Markus. Ja, jeg synes du har gått glipp av noe ved å legge boken på hylla etter 2 sider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 17. August 2009 (endret) Del Skrevet 17. August 2009 (endret) Que Sera Sera.... og vi hater Vål'enga! Melodi: Hermes House Band - Que Sera Sera Quoter ett fire år gammelt innlegg. Her føler jeg KFL har rappa i gårsdagens kamp: Endret 17. August 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LeeChapman 0 Del Skrevet 20. November 2009 (endret) Del Skrevet 20. November 2009 (endret) Forslag til ny sang. Syntes vi kan gi gutta litt gåsehud med denne (basert på Vangelis sin "qonquest of paradise" ) Tekst Hmmmmmmmm Hmmmmm Hmmmmmmmm Hmmmmm Alltid elske Stabæk Alltid være Blå Alltid støtte Heltene Alltid står vi På Uansett elske Stabæk Uansett være Blå Uansett støtte Heltene Uansett står vi På Lalalala lala lalala(eller Stabæk) Lalalala lalala Lalalala lala lalala(eller Stabæk) Lalalala lalala Første verset med hmm'er brukes til å samle koret så alle kommer med, Deretter stabæk teksten på alle Kan synges i flere runder og er såpass enkel at alle kan. Endret 20. November 2009 av LeeChapman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. November 2009 (endret) Del Skrevet 20. November 2009 (endret) Forslag til ny sang.Syntes vi kan gi gutta litt gåsehud med denne (basert på Vangelis sin "qonquest of paradise" ) Tekst Hmmmmmmmm Hmmmmm Hmmmmmmmm Hmmmmm Alltid elske Stabæk Alltid være Blå Alltid støtte Heltene Alltid står vi På Uansett elske Stabæk Uansett være Blå Uansett støtte Heltene Uansett står vi På Lalalala lala lalala(eller Stabæk) Lalalala lalala Lalalala lala lalala(eller Stabæk) Lalalala lalala Første verset med hmm'er brukes til å samle koret så alle kommer med, Deretter stabæk teksten på alle Kan synges i flere runder og er såpass enkel at alle kan. Den dagen vi skal begrave klubben kan vi kanskje ta fram denne Endret 20. November 2009 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 20. November 2009 Del Skrevet 20. November 2009 Kan noen prøve å komme med en tekst til "This is hoe it feels" - Inspiral Carpets?? Den funker dritbra på tribunen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå