Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva har vært Stabæks beste spillerkjøp gjennom alle tider, og hva har vært det minst vellykede?

Dårligste: Fjørtoft

Beste: Wilhelmson

36263[/snapback]

Davis er vel det dårligste! Selv om det bare var en leieavtale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Nannskog som nesten på egenhånd kan bringe oss til TL scorer MEGET høyt.

Men hva er kriteriene? Hvem vi har tjent mest/minst på? Hvem som har betydd mest/minst? Hvem som har vært best/dårligst? Mest for penga/minst for pengene (=dyrest pr. kamp)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Nannskog som nesten på egenhånd kan bringe oss til TL scorer MEGET høyt.

Men hva er kriteriene? Hvem vi har tjent mest/minst på? Hvem som har betydd mest/minst? Hvem som har vært best/dårligst? Mest for penga/minst for pengene (=dyrest pr. kamp)

36267[/snapback]

Beste kjøp - Chippen og Andresen (da de hentet ham tilbake fra Wimbledon)

Jeg vil rangere Ackon-kjøpet som ganske dårlig, jeg likte ham ganske godt, men min vurdering er tatt med tanke på at man betalte mye penger på den tiden og trodde at man hadde funnet en ny George Weah nede i jungelen - snakk om å ikke innfri...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det var John Shithead som var agent for "Se Richard a!" også? Ackon var aldri er bra kjøp, men han slo til innemellom. Det samme kan vel ikke sies om Dennis eller Paul.

Beste kjøp? Chippen. Best teknikk, mest fart, størst utvikling i klubb, beste mål, beste finte, beste karriere etter Stabæk, etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Nanne fortsetter som han har gjort er jo han straks oppe på toppen ja. Chippen scorer litt ekstra cred for severdighet og ikke minst pengesummen som kom/kommer inn... Achon hadde sine øyeblikk, men dessverre så altfor sjelden. Virka ikke som stilen vår passa ham noe særlig. Likte også Frode Olsen og Helgi Sigurdsson. Belsvik putta jo mye, men tullet i overgangen ødela mye. Samme med Basma.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signerte vi ikke Bjørn Tore Kvarme, med klausul i avtalen om at en utl.klubb kom på banen, skulle han få gå gratis? 4 dager sener kom Liverpool og snappa han. Må sies å være rimelig mislykka. Dennis Iliohan var jo også rimelig rævva, kåra til Nederlands dårligste proff og greier. Paul Davies innfridde alles forventninger han også. Med Fjørtoft visste man vel hva man gikk for og hentet han mer av pr-grunner.. Jeg stemmer Iliohan/Davies.

Beste: Uten tvil Chippen. Men om ting fortsetter for Daniel, er det en ny nr.1 innen ikke så lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste kjøpet synes jeg er chippen, en fantastisk spiller. dårligste kjøpet synes jeg faktisk er mads jørgensen. han hadde sikkert noe ferdigheter, men fy faen for en utrivelig type. typisk spiller som kan ødelegge miljøet i en hel klubb.

edit: tobbe må kanskje regnes som det beste kjøpet, med tanke på hvor mye spenn vi fikk for han i forhold til hvor mye vi fikk for chippen.

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chippen er definitivt det beste kjøpet. Håper Nannskog vipper han av tronen i løpet en sesong eller to.

Ellers så må jeg nok si at jeg ikke synes Philip Borgen infridde som forventet. Uten å vite hva han kostet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så må jeg nok si at jeg ikke synes Philip Borgen infridde som forventet. Uten å vite hva han kostet.

36291[/snapback]

Philip Borgen kostet ingenting. Han har spilt i Stabæk fra han var 8 år. Kan jo forresten hende at han kostet penger den gangen, selvsagt, for han var jævlig god.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte man noen overganssum da Fredrik Grimstad kom til klubben?

Husker han ble hauset opp som et ganske stort talent, men han slo aldri gjennom i Eliteserien kan man si... men kanskje ikke så rart når han konkurrerte med stjerner som Fredrik Gärdeman og Thomas Frigård om plassen ved siden av Kjell Roar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårligste: FJØRA. Fysj for en type.

Beste: CHIPPEN. Å se ham drible en Bryne-forsvarer rett på ræva kvalifiserer til "Beste Kjøp"-tittelen alene! Robert Holmen på Godset er sikkert også enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36291[/snapback]

Ja, fy faen. Jeg håper ikke Philip Borgen leser på dette forumet, men jeg må si han er den værste Stabækspillern jeg kan huske. Var han ikke sønn av materialforvaltern eller no og kom alltid innpå de siste 10? Så ut som en hippie gjorde han og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36291[/snapback]

Ja, fy faen. Jeg håper ikke Philip Borgen leser på dette forumet, men jeg må si han er den værste Stabækspillern jeg kan huske. Var han ikke sønn av materialforvaltern eller no og kom alltid innpå de siste 10? Så ut som en hippie gjorde han og.

36375[/snapback]

Jeg mener denne karen hører hjemme i Stabæk. Etter de fantatiske knyttnevene han slang ut mot degosene i Sevilla da Martin skulle jule opp hele innbytterbenken, var rett og slett pent å se på. En annen ting som trekker opp, er at mannen kan drikke. Promillenivået hans da jeg traff han på Quart-festivalen for noen år siden, under en Rammstein-konsert, var ganske enkelt imponerende høyt.

Flexiknut... du er i mot borgen som var en spiller som var med på å få stabæk opp i eliteserien fordi han hadde langt hår.. samtidig er du for en annen spiller som også ser ut som en hippie... inkonsistens...

Greit nok at Philip ikke var god nok for eliteserien men han er en av mange helter som har ofret seg for å få stabæk opp i eliteserien... Synes det er respektløst å disse gamle opprykkshelter... Han har dessuten endel aldersbestemte landskamper, så det er ikke bare jeg som synes han var en brukbar spiller...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ta det jeg sier med en klype etellerannet, jeg er ikke helt ulik Borgen på håret selv.

Men.. av gamle helter (som de selvsagt er hele gjengen), må noen være minst gode. Og av disse er det Borgen, og Kaasa selvsagt, som stikker seg ut.

Men selvsagt, sett utifra fotballspillere i hele Norge, er de på Hall of Fame. Og respekt for å ha vært med på å ha fått opp laget.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Beste Og Minst Gode Spillerkjøp
  • Opprett ny...