Potter 2 494 Del Skrevet 14. Mai 2007 Del Skrevet 14. Mai 2007 Hvis det er et såkalt smokingskjerf var det plutselig ikke så aktuelt for meg. Typisk vare folk har liggende på hattehyllen i bilen, hengende på veggen på do o.l. Håper inderlig at dette er et nytt skjerf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 14. Mai 2007 Del Skrevet 14. Mai 2007 Hvis det er et såkalt smokingskjerf var det plutselig ikke så aktuelt for meg. Typisk vare folk har liggende på hattehyllen i bilen, hengende på veggen på do o.l. Håper inderlig at dette er et nytt skjerf. Det er visstnok silkeaktig stoff... Da blir det heller ikke nytt skjerf på meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Mai 2007 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2007 (endret) Da kom det en herlig sms fra butikken: Drakten din er ferdig! Det blir så smud. Tror Rickard Ackon hadde fått tårer i øynene hvis han hadde sett meg. JESS! Endret 16. Mai 2007 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. Mai 2007 Del Skrevet 16. Mai 2007 Da kom det en herlig sms fra butikken: Drakten din er ferdig! Det blir så smud. Tror Rickard Ackon hadde fått tårer i øynene hvis han hadde sett meg. JESS! Kult! Får håpe det ikke er blindeforbundet som har festet bokstavene denne gangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 1. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2007 (endret) Endret 1. Juni 2007 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 1. Juni 2007 Del Skrevet 1. Juni 2007 Fett belte, det MÅÅÅ jeg bare ha.. Uten tvil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 1. Juni 2007 Del Skrevet 1. Juni 2007 Jeg var inne på beltespenner.no men fant ikke det beltet. Jeg søkte på Stabæk også, men kom ikke noe frem. Noen som vet noe om det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 1. Juni 2007 Del Skrevet 1. Juni 2007 Jeg var inne på beltespenner.no men fant ikke det beltet. Jeg søkte på Stabæk også, men kom ikke noe frem. Noen som vet noe om det? Inne på menyen på den norske versjonen av Beltespenner.com går det ann å velge "Fotballklubb belter" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 1. Juni 2007 Del Skrevet 1. Juni 2007 Bestilt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 1. Juni 2007 (endret) Hvorfor har liin, molde og odd kun logoen som spenne, mens vi har den påmontert en firkant? ser jo unektelig mye bedre ut uten den firkanten... Hadde muligens vært finere med den logoen med gult? Endret 1. Juni 2007 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 2. Juni 2007 Del Skrevet 2. Juni 2007 Har bestilt belte jeg, så blir spennende å se Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Juni 2007 Del Skrevet 2. Juni 2007 Bestilte selv, men tror det hadde vært enda penere meb kun logoen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Juni 2007 Del Skrevet 2. Juni 2007 de selges snart i Stabækbutikken også. Grunnen til bakgrunnen er bredde/høyde formatet. Lyn logoen er f.eks ganske mye bredere enn oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 2. Juni 2007 Del Skrevet 2. Juni 2007 hmm, ok, logisk nok egentlig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 3. Juni 2007 Del Skrevet 3. Juni 2007 Dersom det bare hadde vært logoen, hadde det vært vondt inntil huden... Har flere sånne belter hvor det er taggete spenner, det er ikke digg når man bøyer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. Juni 2007 Del Skrevet 3. Juni 2007 de selges snart i Stabækbutikken også. Grunnen til bakgrunnen er bredde/høyde formatet. Lyn logoen er f.eks ganske mye bredere enn oss! Vet du når? og i alle farger og størrelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Kommer det inn noe mer enn kun belter? Synes utvalget er litt dårlig om dagen.. På tide med noe nytt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Som mange sikkert har registrert så er det ny mann i butikken. Han er butikksjef, han jobber med flere nye produkter, men må også få orden på organisering og finansiering. Dere har sikekrt også sett at STabæk nå går bort fra logoen med det gule i og tilbake til den orginale i blått og hvitt. Den er plasert på blå bakgrunn og med undertekst Stabæk Fotball. Dette er slik jeg oppfatter det en del av ny design og helhet i Stabæk og det er vel dette som vil prege nye produkter. Det ventes vel ikke inn storinnrykk av nye produkter nå, men utover høsten kommer det nok noe. Har foresten hørt om noen nye t-skjorter. Tror de blir tøffe, men i noe utradisjonelle farger. Antagelig i salg før Viking kampen. Beltene har forsinket leveranse og ankommer trolig ikke før i slutten av neste uke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Som mange sikkert har registrert så er det ny mann i butikken. Han er butikksjef, han jobber med flere nye produkter, men må også få orden på organisering og finansiering. Dere har sikekrt også sett at STabæk nå går bort fra logoen med det gule i og tilbake til den orginale i blått og hvitt. Den er plasert på blå bakgrunn og med undertekst Stabæk Fotball. Dette er slik jeg oppfatter det en del av ny design og helhet i Stabæk og det er vel dette som vil prege nye produkter. Det ventes vel ikke inn storinnrykk av nye produkter nå, men utover høsten kommer det nok noe. Har foresten hørt om noen nye t-skjorter. Tror de blir tøffe, men i noe utradisjonelle farger. Antagelig i salg før Viking kampen. Beltene har forsinket leveranse og ankommer trolig ikke før i slutten av neste uke. Ok.. Har naturlig nok ikke sett denne mannen, men får satse på at det er en kompetent kar. Takk for kjapt svar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Som mange sikkert har registrert så er det ny mann i butikken. Han er butikksjef, han jobber med flere nye produkter, men må også få orden på organisering og finansiering. Dere har sikekrt også sett at STabæk nå går bort fra logoen med det gule i og tilbake til den orginale i blått og hvitt. Den er plasert på blå bakgrunn og med undertekst Stabæk Fotball. Dette er slik jeg oppfatter det en del av ny design og helhet i Stabæk og det er vel dette som vil prege nye produkter. Det ventes vel ikke inn storinnrykk av nye produkter nå, men utover høsten kommer det nok noe. Har foresten hørt om noen nye t-skjorter. Tror de blir tøffe, men i noe utradisjonelle farger. Antagelig i salg før Viking kampen. Beltene har forsinket leveranse og ankommer trolig ikke før i slutten av neste uke. Ok.. Har naturlig nok ikke sett denne mannen, men får satse på at det er en kompetent kar. Takk for kjapt svar! Jeg har sett ham; en hyggelig kar. Han har forøvrig en dialekt du vil nikke gjenkjennede til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Dere har sikekrt også sett at STabæk nå går bort fra logoen med det gule i og tilbake til den orginale i blått og hvitt. Har vi ett eksempel på dette eller? legge ut en fil eller noe? Så vidt jeg vet så er den orginale stabæk logo'n en kombo av gull og gul sammen med den nydelige blå på hvit bakgrunn... Tror den hvite og blå vi ser mye i dag kom når man skulle kutte kostnader på trykk og søm vet å bare kjøre en farge utenom hvit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Den originale logoen er med gult. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Jeg har sett ham; en hyggelig kar. Han har forøvrig en dialekt du vil nikke gjenkjennede til... Hvem er det? En som er her inne? Har Markus gitt seg helt i butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Dette med logo har vært diskutert tidligere et sted. Let selv, men jeg mener konklusjonen var at logoen med gult kom av at man hadde laget den med gull, men at det ble vanskelig. Logogen med gull hadde sitt utspring fra orginalen i blått og hvitt. Kun Stabæk fotball og bandy har benyttet den trefargede logoen tror jeg. Eksempel på den "nye" gamle som Stabæk Fotball relanserer ser du godt på årets Stabækkalender (Se her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Dere har sikekrt også sett at STabæk nå går bort fra logoen med det gule i og tilbake til den orginale i blått og hvitt. Den er plasert på blå bakgrunn og med undertekst Stabæk Fotball. Dette er slik jeg oppfatter det en del av ny design og helhet i Stabæk og det er vel dette som vil prege nye produkter. Synes den relanserte rene logoen er mye finere enn den med gultm så det er bra at den dukker opp på flere og flere produkter. Kanskje kommer nettsider (den nedlastbare logoen på stabak.no er med gult) , drakter osv. etterhvert også med "ren" logo? Det jeg synes er litt dumt er at supportereffekter har underteksten Stabæk Fotball. Jeg mener klubben vi støtter er Stabæk IF. At Stabæk Fotball er et eget ASA skyldes tilpasninger til NFF og økonomiske årsaker som at hele SIF ikke skal bli rammet om ASA'et en gang i framtiden tvinges til konkurs e.l. Ser ingen grunn til at bandy, håndball og fotball skal ha hver sine supporter-effekter, for SÅ store er vi ikke i antall. Vi burde heller ha en felles supporterbutikk for alle underbruk av Stabæk IF, litt a-la VIF-sjappa (tvii). Ut i fra vif.no og http://sjappa.butikkenmin.no er det ingen produkter bortsett fra drakter som uttrykker støtte til fotball, hockey, innebandy etc. Kun VIF. Med andre ord; ja til nygammel logo, nei til undertekst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Den trefargede er allright spør du meg, den "rene" er nok kanskje penest...den "nye" med stabæk fotball under er ikke særlig vellykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 Heia den med gull! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Juni 2007 Del Skrevet 15. Juni 2007 den med gul(l) er penest i mine øyne.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 16. Juli 2007 (endret) 16. juli er vel ca 15.juli? Eller er butikken stengt på mandager uansett om det er ny eller gammel drakt? EDIT: Svarer på meg selv her. Stengt i dag, og åpner i morgen klokka 12(altså "butikken" i 2. etasje). Endret 16. Juli 2007 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 401 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Noen som har vært en tur innom butikken å sjekke hva nytt som er kommet? Var der for et par dager siden og kjøpte nytt skjerf, men det var nokså tomt der inne.. Er det nye StabækSupport tskjortene til salgs i stabæk butikken? Hvis ikke hvordan skaffer man en slik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå