Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var innom og snakket med han fyren i stabæk butikken idag, han sa det kommer mye nytt i tiden fremover og i starten av neste sesong, skjerfene som har kommet nå er et lite "forsøksproskjekt" for å se hvor mye som blir solgt osv, som det har vært snakket om her tidligere om nye ting i butikken, men man kan ikke bare ta inn nye ting hvis ingen kjøper det. man må gradvis bygge opp utvalget som butikkfyren så fint sa det, og se hva folk kjøper og hva det går mye av. Og webshopen holder på å bli oppdatert. skjerfene er hvertfall en god start på et nytt utvalg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer likevel på hvordan de klarer å ha 3 måneders ventetid ved kjøp av drakt i størrelse M??? En kamerat av meg skulle kjøpe, men de var utsolgt og de fikk ikke inn nye før om 3 måneder! En fabrikk burde klare å lage og sende de ut i løpet av maks 1 uke. De nye skjerfene er jeg enig er stilige. Bare fortsette med sånne produkter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig den offisielle klubblogoen? Tidligere var den kun blå og hvit, men for noen år siden kom den med gul/gull skrift og kantlinjer, men nå ser det ut til at man satser på ren blå og hvit igjen. Likevel er logoen på drakten fremdeles med gul skrift.... ? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er egentlig den offisielle klubblogoen? Tidligere var den kun blå og hvit, men for noen år siden kom den med gul/gull skrift og kantlinjer, men nå ser det ut til at man satser på ren blå og hvit igjen. Likevel er logoen på drakten fremdeles med gul skrift.... ? :blink:

Når jeg snakket med han i stabæk butikken igår så sa han at de kommer til å eksprimentere litt med logoen nå fremover hvertfall når det gjelder Supporter utsyr og div, men at i fremtiden ser det ut til at den Blaa og hvite kommer til å bli logoen vår, men han visste ikke helt sikkert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg snakket med han i stabæk butikken igår så sa han at de kommer til å eksprimentere litt med logoen nå fremover hvertfall når det gjelder Supporter utsyr og div, men at i fremtiden ser det ut til at den Blaa og hvite kommer til å bli logoen vår, men han visste ikke helt sikkert!

Det er voldsomt hvor mye han eksperimenterer om dagen :huh: ... Det er flott og fint med nye produkter, men en viss rød, eh.. blå tråd bør det jo være så det ikke flyter helt ut. Bør være en enhetlig og gjennomtenkt profil, det er jo tross alt en slags merkevare

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er voldsomt hvor mye han eksperimenterer om dagen :huh: ... Det er flott og fint med nye produkter, men en viss rød, eh.. blå tråd bør det jo være så det ikke flyter helt ut. Bør være en enhetlig og gjennomtenkt profil, det er jo tross alt en slags merkevare

Tror nok det kommer til å bli en logo når vi kommer til fornebu, er jo en merkevare ja, og er helt enig i at man skal holde seg til en logo og ikke trikse rundt med forskjellige! men samtidig bra at det kommer nye produkter:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at man satser på logoen med gult. Den andre er direkte kjedelig (i forhold). :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at man satser på logoen med gult. Den andre er direkte kjedelig (i forhold). :)

Jepp. Og så holder vi det ganske så svensk.. Blått og gult :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00456_2.jpg

Løp og kjøp!

*mjam* liker det stripete skjerfet! ser fantastisk ut!

ang. nye effekter / butikken: at det kommer flere nye ting i löpet av 3-4 maaneder har jeg allerede hört i april og juli 2006...hver eneste gang jeg dro til butikken for aa kjöpe noe nytt var det enten utsolgt eller bare barnestörrelse og XXL...litt synd og frustrerende naar man drar til butikken 5-6 ganger paa rad og faar ikke kjöpt noe :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

er ikke helt sikker på hvor man kunne komme med litt kles forslag jeg... så bare skriver det her, sikkert noen som leser det...

tenkte litt på utvalget av tøy, burde jo vært noen forskjellige kolleksjoner, eks hverdags kolleksjon, ungdom osv...

men hadde noen forslag bare...

burde finnes en joggebukse men stabæk logo på det ene låret og "Bærums Stolthet" i gull på rumpen, eller en T-shorte med stabæk logoen på V-side over hjertet og på ryggen "Bærums Stolthet"!! gjerne i gull...

det er jo det vi er og det vi alltid skal forbli...

Jeg tror i hvertfall den yngere garde hadde kjøpt dette...

eller som jeg så tidligere her type "rike gutter leker best" og spille litt på det at vi er fra bærum og det at alle andre anser oss som Pappagutter og klyser... fordi det er det folk ser på oss som, så da er det vel bare å spille litt ekstra på det...

tror i hvertfall det hadde vært konge kult

Alltid-Uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabækbutikken er sikkert åpne for forslag, men det tar nok en stund før det kommer. Så vidt jeg har hørt har ikke butikken penger til å investere i så mye om gangen, så det blir bare litt og litt som dukker opp. De nye hettegenserne har kommet, og ser egentlig helt greie ut. Det eneste jeg missliker er den nye Stabæk Fotball-logoen, den er rett og slett trykket for dårlig slik at det er hvite kanter rundt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært i butikken i det siste? Tenkte meg en tur dit før kampen i dag..

Jepp, jeg var der i går. Kjøpte to "bil-skjerf" med stor logo. Det første ble hengt i ene bilen, mens det andre havnet rundt halsen på eldste-jenta (3,5 år). Litt kort etter min mening, men helt perfekt ifølge henne :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke helt sikker på hvor man kunne komme med litt kles forslag jeg... så bare skriver det her, sikkert noen som leser det...

tenkte litt på utvalget av tøy, burde jo vært noen forskjellige kolleksjoner, eks hverdags kolleksjon, ungdom osv...

men hadde noen forslag bare...

burde finnes en joggebukse men stabæk logo på det ene låret og "Bærums Stolthet" i gull på rumpen, eller en T-shorte med stabæk logoen på V-side over hjertet og på ryggen "Bærums Stolthet"!! gjerne i gull...

det er jo det vi er og det vi alltid skal forbli...

Jeg tror i hvertfall den yngere garde hadde kjøpt dette...

eller som jeg så tidligere her type "rike gutter leker best" og spille litt på det at vi er fra bærum og det at alle andre anser oss som Pappagutter og klyser... fordi det er det folk ser på oss som, så da er det vel bare å spille litt ekstra på det...

tror i hvertfall det hadde vært konge kult

Alltid-Uansett

Jeg vill kjøpt! :P

Det er bare tøfft når vi overdriver det med klysete pappagutter! xP

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Tror ikke du skal ha umiddelbare forventninger om at web-shopen åpner snart igjen. Skal ikke avvise det, men har ikke hørt noen ting om det og da tviler jeg på et det er noe man jobber med for øyeblikket. Trist for dere som bor langt unna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal ha umiddelbare forventninger om at web-shopen åpner snart igjen. Skal ikke avvise det, men har ikke hørt noen ting om det og da tviler jeg på et det er noe man jobber med for øyeblikket. Trist for dere som bor langt unna.

Skuffende.. Trodde de hadde en person der som kun skulle jobbe med butikken og for at den skulle komme opp igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli lei av alt dette surret med butikken - det går jo ikke ann å klage over at butikken ikke selger nok varer når man for det første nesten ikke har noen produkter å velge i, har korte åpningstider og i tilegg ikke har en web-shop nå i 2007!!

Skjerpings Stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli lei av alt dette surret med butikken - det går jo ikke ann å klage over at butikken ikke selger nok varer når man for det første nesten ikke har noen produkter å velge i, har korte åpningstider og i tilegg ikke har en web-shop nå i 2007!!

Skjerpings Stabæk!!

Støttes. Når til og med andre lags supportere klarer å ha webshop er det imponerende at klubben ikke klarer det.

Virkelig sjakktrekk å ikke ha webshop, eller i det minste jobbe med en, når det nærmer seg julepresangtid.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

var en tur på stabæk butikken i dag... møtte opp klokken 12, da var det allerede kø med 8 andre foran meg.

På døren hang det en lapp at det var årsfest i går så de åpnet ikke før 12..

sto å ventet til 12.40 og ingen hadde enda kommet å åpnet, synes dette er utrolig skuffende av en serriøs butikk.

burde klart å åpnet til tiden, selv om man har årsfest dagen før..

så endel mennesker som hadde tenkt seg på Stabæk butikken som ble møtt med lukket og låst dør, endel ventet i 15-20 min men kom ingen...

Irriterende å dra langveisfra å møte lukkede dører. også det at det ikke er noen kontaktperson på døren man kan ringe eller noe i den duren.

måtte bare få blåst det ut av systemet og Butikken bør klare å ha åpent når det er åpningstid...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækbutikken
  • Opprett ny...