Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 hvilken størrelse er det denne kommer i og hvor kan jeg kjøpe? 1. Fra 3 til 15 mnd 2. Hvor tror du? Vif-sjappa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. April 2008 Del Skrevet 15. April 2008 hvilken størrelse er det denne kommer i og hvor kan jeg kjøpe? 1. Fra 3 til 15 mnd 2. Hvor tror du? Vif-sjappa? Var innom der og spurte nå... De bare så dumt på meg. Sikker på at det er der Noen som vet pris, det står ikke inne på sidene til butikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 fikk forresten en ide for noen uker sida, og kan likesågodt skrive den når den tråden her har kommet opp igjen. Hvor kult hadde det ikke vært med en lignende New Era cap i Stabæk logo og farger? Slike klovnecaper er for feite amerikanere med hiphop-bukser og basketballdrakter, ikke Stabækgutter. Skal det komme noen nye cap'er bør vi kjøre diskrete logoer og stilfull design. Jeg velger da å si meg totalt uenig med deg. Hvis du ser på supporterene våre nå så er det en betydelig andel som er unge nok til å synes sånne cap'er er kule, deriblant meg selv. Hadde Stabæk fått ut en New Era cap hadde jeg kjøpt en omgående! Andreas: hva må til tror du for å få det til??? Da er det i ferd med å skje, det vil si at prosessen er godt i gang, og første vareprøve er ferdigstilt. Forhåpentligvis er de første utgavene i salg hos Jens i løpet av en 2 til 3 måneder. Kan si så mye som at Premier Leauge er i forhandlinger med New Era, men såvidt meg bekjent er dette første capen som har blitt gjort for fotballag i Europa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Jeg kommer absolutt til å kjøpe en slik cap! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Konge da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Fett! Jeg kjøper en med en gang den kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 15. Mai 2008 Del Skrevet 15. Mai 2008 Pleier ikke gå med cap, men denne gangen er det verdt et forsøk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Snakker vi om 200 kr? Uansett kjøper jeg ass Den høress sykt morosam ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Snakker vi om 200 kr? Uansett kjøper jeg ass Den høress sykt morosam ut! New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr For oss som motemessig henger så langt etter at vi ikke engang har fått med oss at brunkrem er kult; Hva er en new era caps? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr For oss som motemessig henger så langt etter at vi ikke engang har fått med oss at brunkrem er kult; Hva er en new era caps? Søk på "New Era Cap" i bilderegisteret på Google;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr For oss som motemessig henger så langt etter at vi ikke engang har fått med oss at brunkrem er kult; Hva er en new era caps? Søk på "New Era Cap" i bilderegisteret på Google;) Jeg må si jeg føler meg litt som en QPRsupporter. Det var jo ikke akkurat noen revolusjon... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr For oss som motemessig henger så langt etter at vi ikke engang har fått med oss at brunkrem er kult; Hva er en new era caps? Jeg pleide selv å kalle det for en "50cent-caps" før, helt til jeg ble dissa for det, og måtte finne ut hva det egentlig het. Men allikevel så gir vel en "50cent-caps" et ganske greit bilde;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 Snakker vi om 200 kr? Uansett kjøper jeg ass Den høress sykt morosam ut! New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr Det stemmer nok, Takk for den gode informasjonen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 17. Mai 2008 Del Skrevet 17. Mai 2008 For å si det sånn, dette er jævlig kred til Stabæk... Blir heller ingen andre klubber i Norge som vil få lov til å få sin egen New Era cap, exclusive for Stabæk (når dette kommer ut vil det bli mange klubber & klubbsjapper som blir lange i masken, hehe)... Det at Stabæk er først ute i Fotball Europa er jo også rimelig coolt... Go Go Stabæk..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 19. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 19. Mai 2008 (endret) superblaa kan du helt sikkert bekrefte at vi får New Era cap? Also, skal ha ny drakt snart, noen som vet om de har drakter inne på lager nå? Endret 19. Mai 2008 av Dancin' Devil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 New Era capser ligger vel på 399kr eller 499kr For oss som motemessig henger så langt etter at vi ikke engang har fått med oss at brunkrem er kult; Hva er en new era caps? Søk på "New Era Cap" i bilderegisteret på Google;) Jeg må si jeg føler meg litt som en QPRsupporter. Det var jo ikke akkurat noen revolusjon... er nok ingen revulusjon, men det er de som lager de offisielle capene til MLB baseball i USA.. Så tok 50 cent og gangsta vennene hans over og flatet ut bremmen... For mer info kan du dra til BI nydalen, der har så og si 95% new era yankees cap.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Aldri. Jeg har mast mye etter den, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å spørre når jeg er der. Svaret er alltid at det ble akkurat laget nok drakter til laget, og det vil ikke bli produsert fler. Bittert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Aldri. Jeg har mast mye etter den, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å spørre når jeg er der. Svaret er alltid at det ble akkurat laget nok drakter til laget, og det vil ikke bli produsert fler. Bittert... åh faen, hva med å kontakte puma? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Aldri. Jeg har mast mye etter den, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å spørre når jeg er der. Svaret er alltid at det ble akkurat laget nok drakter til laget, og det vil ikke bli produsert fler. Bittert... åh faen, hva med å kontakte puma? Få de til å produsere et par drakter... Høres dyrt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Aldri. Jeg har mast mye etter den, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å spørre når jeg er der. Svaret er alltid at det ble akkurat laget nok drakter til laget, og det vil ikke bli produsert fler. Bittert... åh faen, hva med å kontakte puma? Få de til å produsere et par drakter... Høres dyrt ut. Det samme problemet har de i Lyn og Tromsø også. Det som er med våre og deres drakter er at de er spesialdesignet og er ikke i en kolleksjon. Disse blir produsert i Øst-Europa og der trykkes visstnok også sponsorene. Det andre er nummerene som det bare er 2 trykkerier i Norge som har tilgang til. Sist jeg hørte med noen ang. drakter skulle de komme i slutten av Mai.. Får håpe dette bedrer seg neste år for det må jo være tap for Stabæk og ikke kunne selge drakter til fansen..En annen ting jeg undres over er hvorfor ikke vi har navn på draktene...Vi solgte visst mye mer da vi var i adecco med navn bakpå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 19. Mai 2008 Del Skrevet 19. Mai 2008 Bare slapp av, etter sesongen vil vi kunne bli tilbudt så mye vi vil i gull farger, eller hur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 21. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2008 (endret) Jeg var innom og kjøpte mine første Stabækk effekter i dag! Kjøpte to skjerf og en lue med striper Drakter var de desverre utsolgt for Spurte han som jobbet der litt om New Era Capsen og han kunne bekrefte at Jens var ute å så på prøver nå, og de håpet på å få det inn før sommeren. La oss håpe det! Vet at kanskje at de som er litt "eldre" på forumet ikke ser det store i denne capsen, men er en del ungdommer som bruker slike capser i dag. Hvis vi blir den første klubben i Norge som får en slik caps vil det være en liten sensasjon og jeg tror vi vil se en del Stabæk capser rundt omkring. Har en følelse av at det kan bli en liten hit i Bærum, og andre klubber vil definitivt følge etter! (Ihvertfall de større) Endret 21. Mai 2008 av Dancin' Devil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2008 (endret) Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Aldri. Jeg har mast mye etter den, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å spørre når jeg er der. Svaret er alltid at det ble akkurat laget nok drakter til laget, og det vil ikke bli produsert fler. Bittert... åh faen, hva med å kontakte puma? Få de til å produsere et par drakter... Høres dyrt ut. Zenit hadde de samme Puma gull draktene på seg under feiring av UEFA Cup seieren forige uke. Endret 21. Mai 2008 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Hadde vært fett med noen andre capser og. Jeg er ikke helt på New Era-"bølgen". Nå er det riktignok en stund siden jeg har vært i Stabæk-butikken, men kan ikke huske å ha sett noen andre capser enn de veldig "smale" med altfor liten brem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 De andre vil ikke få New Era da dette er eksklusiv for Stabæk i Norge, så mange som vil bli lange i masken der Garantert en hit... Er jo også laget i limiterte opplag så vil bli rift om disse capene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Er jo de feteste capene du kan få, du må jo ikke gå med rett brem & sidelengs etc... Bøyer du den til så er den jo helt topp for eldre gangstere også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Noen som vet når vi får kjøpt gull drakta i stabæk sjappa? Aldri. Jeg har mast mye etter den, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt gidder å spørre når jeg er der. Svaret er alltid at det ble akkurat laget nok drakter til laget, og det vil ikke bli produsert fler. Bittert... åh faen, hva med å kontakte puma? Få de til å produsere et par drakter... Høres dyrt ut. Zenit hadde de samme Puma gull draktene på seg under feiring av UEFA Cup seieren forige uke. Laget som jeg spiller på har hatt de samme gulldraktene, med HP som sponsor siden en av fedrene på laget jobbet i HP. Akkurat samme drakt, bare sponsorene som er forskjellige, så jeg regner med at noen fra ledelsen så oss spille og tenkte at "sånne drakter må vi ha også"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 De andre vil ikke få New Era da dette er eksklusiv for Stabæk i Norge, så mange som vil bli lange i masken der Garantert en hit... Er jo også laget i limiterte opplag så vil bli rift om disse capene... Jeg vet at jeg skal sikre meg et eksemplar eller to Regner med at de kommer til å ta inn slike "one size fits all", bare håper den passer meg... New Era Cap størrelser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå