Lycke 2 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Er jo de feteste capene du kan få, du må jo ikke gå med rett brem & sidelengs etc... Bøyer du den til så er den jo helt topp for eldre gangstere også Nå er ikke jeg så fryktelig gammel ennå men kunne aldri sett meg selv gå med New Era cap . Smaken er som baken, sies det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Lurer på hvordan designet vil bli... Selvfølgelig sort og blå, ser for meg at hele capsen er blå med detaljer i sort. Hadde vært fett om $$ logoen var intergrert i designet og selvfølelig en liten diskre Stabæk logo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Lurer på hvordan designet vil bli... Selvfølgelig sort og blå, ser for meg at hele capsen er blå med detaljer i sort. Hadde vært fett om $$ logoen var intergrert i designet og selvfølelig en liten diskre Stabæk logo. Når ble sort en Stabækfarge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Det har jeg også lurt på. Har også hørt flere medier som har nevnt oss som de blå/svarte fra bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Ja, capene kommer. Jeg tror disse capene kan apelere til mange, og noe av tanken var at New Era har et så sterkt image og varemerke, at det kan være en slags brobygger mot personer som kanskje ikke ville tatt på seg et Stabæk-produkt ellers. Det handler om en litt annen måte å fremme Stabæk på, hvor det også har blitt tenkt å muligens selge produktet i spesialforetninger (Stress, e.l.). I tillegg er det selvfølgelig et produkt for Stabæk supportere, som forhåpentligvis blir tatt godt i mot. Noen revolusjon er det ikke (verken capen eller ideen), men jeg mener det er friskt og kanskje litt uortodokst i forhold til normen for supporterutstyr. I tillegg er New Era så bra på produksjon, at produktet i seg selv vil oppleves mer solid og gjennomført enn den gjengse supportercapen (så kan en selvfølglige drite langt i akkurat slikt, men dog...). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 Veldig bra superblaa! Gleder meg til å tre capen godt ned på skolten og la den sitte på hele dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. Mai 2008 Del Skrevet 21. Mai 2008 I dette øyeblikk sitter jeg med en rød NewEra-cap på toppen av kransekaka. Den bør byttes ut så fort som overhode mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Ja, capene kommer. Jeg tror disse capene kan apelere til mange, og noe av tanken var at New Era har et så sterkt image og varemerke, at det kan være en slags brobygger mot personer som kanskje ikke ville tatt på seg et Stabæk-produkt ellers. Det handler om en litt annen måte å fremme Stabæk på, hvor det også har blitt tenkt å muligens selge produktet i spesialforetninger (Stress, e.l.). I tillegg er det selvfølgelig et produkt for Stabæk supportere, som forhåpentligvis blir tatt godt i mot. Noen revolusjon er det ikke (verken capen eller ideen), men jeg mener det er friskt og kanskje litt uortodokst i forhold til normen for supporterutstyr. I tillegg er New Era så bra på produksjon, at produktet i seg selv vil oppleves mer solid og gjennomført enn den gjengse supportercapen (så kan en selvfølglige drite langt i akkurat slikt, men dog...). Vet du om det blir cap m.strikk, altså "one size fits all" eller om det blir en true-fitted modell?? Det siste alternativet er 100 ganger bedre, for med det første ser så og si alle ut som bønder med en kallott med brem på huet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Lurer på hvordan designet vil bli... Selvfølgelig sort og blå, ser for meg at hele capsen er blå med detaljer i sort. Hadde vært fett om $ logoen var intergrert i designet og selvfølelig en liten diskre Stabæk logo. Når ble sort en Stabækfarge? blå og mørkeblå da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Lurer på hvordan designet vil bli... Selvfølgelig sort og blå, ser for meg at hele capsen er blå med detaljer i sort. Hadde vært fett om $$ logoen var intergrert i designet og selvfølelig en liten diskre Stabæk logo. Kan sikkert hende at superblaa forklarer deg hvordan designen er hvis du spør pent, hvis ikke er du nok nødt til å sitte på hendene til the real deal arrives=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Capen er sized (ikke one size..)... The original shit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Hvilke størrelser tar vi inn da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Ja, det blir flere str. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men de kommer helt sikkert i pakker som inneholder flere størrelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Hvordan vil de se ut? Når kommer de? Aldri likt disse caps'ene, men kan gjøre en helomvending nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Mai 2008 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2008 (endret) Som tidligere nevnt, så er det kommet to vareprøver, men det tar nok en 2-3 måneder før de er i butikk. De første som kommer, vil være veldig enkle og subtile. Forhåpentligvis kommer de til å bli godt mottatt, og så lenge de selger, så kommer det nok flere utgaver på sikt. Vil ikke poste noe bilde så lenge de ikke er satt i produksjon, men kanskje det kommer noe etterhvert Endret 22. Mai 2008 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Hvordan vil de se ut? Når kommer de? Aldri likt disse caps'ene, men kan gjøre en helomvending nå. Noe sånt, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Gjesp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Gjesp! Fordi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Fordi alle vet da vel at det er sånne caper som er kult!: kan inneholde et visst snev av ironi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Hvordan vil de se ut? Når kommer de? Aldri likt disse caps'ene, men kan gjøre en helomvending nå. Noe sånt, kanskje? DEN var fet!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Hvordan vil de se ut? Når kommer de? Aldri likt disse caps'ene, men kan gjøre en helomvending nå. Noe sånt, kanskje? DEN var fet!! Hadde vært fetere uten de hvite stripene og den nettingen på siden, kun blå og logo. Etter min mening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Gjesp! Denne derimot, er litt sånn gøyal og morsom... Hyggelig at du engasjerer deg Tonje, men ettersom du ikke har sett produktet, så må jeg si at det var et lite konstruktivt innspill. Dette initiativet ble tatt fordi det tydelig fantes en etterspørsel blant supporterne, og ettersom vi har gode kontakter i bransjen, så fant vi det for godt å presentere ideen for Stabæk. Det er lagt ned en del frivillig arbeid, og det er kun Stabæk dette gagner. Sånn sett så finner jeg det litt trist at en representant for styret i supperterklubben kommer med en såpass intetsigende kommentar, som ikke akkurat gjør at en får lyst til å ta tilsvarende initiativ senere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Det var vel nettopp fordi den ligner på alle andre cap'er at gjespet kom, jeg syntes heller ikke den virket så spennende. Litt sånn Your Logo Here-cap. Men flott initiativ, regner med det ikke er den typen cap det var snakk om..? Men den med stor, flat gang*aaaa-brem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Gjesp! Denne derimot, er litt sånn gøyal og morsom... Hyggelig at du engasjerer deg Tonje, men ettersom du ikke har sett produktet, så må jeg si at det var et lite konstruktivt innspill. Dette initiativet ble tatt fordi det tydelig fantes en etterspørsel blant supporterne, og ettersom vi har gode kontakter i bransjen, så fant vi det for godt å presentere ideen for Stabæk. Det er lagt ned en del frivillig arbeid, og det er kun Stabæk dette gagner. Sånn sett så finner jeg det litt trist at en representant for styret i supperterklubben kommer med en såpass intetsigende kommentar, som ikke akkurat gjør at en får lyst til å ta tilsvarende initiativ senere. Fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Fordi alle vet da vel at det er sånne caper som er kult!: kan inneholde et visst snev av ironi Det er kun hvis du veier 150 kilo og heier på FFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Det var vel nettopp fordi den ligner på alle andre cap'er at gjespet kom, jeg syntes heller ikke den virket så spennende. Litt sånn Your Logo Here-cap. Men flott initiativ, regner med det ikke er den typen cap det var snakk om..? Men den med stor, flat gang*aaaa-brem. De fleste cap'er ligner vel strengt tatt på hverandre. Det ligger liksom i caps natur å ligne på en cap. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Gjesp! Denne derimot, er litt sånn gøyal og morsom... Hyggelig at du engasjerer deg Tonje, men ettersom du ikke har sett produktet, så må jeg si at det var et lite konstruktivt innspill. Dette initiativet ble tatt fordi det tydelig fantes en etterspørsel blant supporterne, og ettersom vi har gode kontakter i bransjen, så fant vi det for godt å presentere ideen for Stabæk. Det er lagt ned en del frivillig arbeid, og det er kun Stabæk dette gagner. Sånn sett så finner jeg det litt trist at en representant for styret i supperterklubben kommer med en såpass intetsigende kommentar, som ikke akkurat gjør at en får lyst til å ta tilsvarende initiativ senere. Fint Beklager at du tok det ille opp. Capen blir sikkert fint, men debatten har kanskje blitt litt kjedelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Capen blir sikkert fint, men debatten har kanskje blitt litt kjedelig. Ikke bare kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Capen blir sikkert fint, men debatten har kanskje blitt litt kjedelig. Ikke bare kanskje. Godt noen tar ansvar og bidrar da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. Mai 2008 Del Skrevet 22. Mai 2008 Beklager at du tok det ille opp. Capen blir sikkert fint, men debatten har kanskje blitt litt kjedelig. Ingen skade gjort, case closed. Tipper det blir mange fornøyde supportere, og om det blir en suksess så kanskje det kommer andre produkter i kjølvannet av dette. At debatten er kjedelig kan godt tenkes, det hadde vært kjedeligere om det ikke kom noen respons i det hele tatt Heia Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå