Gå til innhold

Stabækbutikken

Del

Anbefalte innlegg

Nå har vi (StabækButikken) endelig fått inn drakter (kun voksenstørrelser). Så de som trenger noen, eller de som har spurt, nå kan dere endelig kjøpe en. Barnestørrelsene kommer inn forhåpentligvis neste uke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Er det noen som kan forklare hvor det ble av Puma draktene???? Hvis jeg ser riktig på bildet er barnedraktene helt anneledes enn Stabæk draktene, både drakt, shorts og strømper...! Er det bare meg :angry: , eller ser det ut som ett draktsett kjøpt på Europris?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er da helt like? Bare at du ikke ser Pumalogoen fordi gutta holder armen over? Såklart er ikke strømpene like, det er mer som sokker.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke pumadrakter. Puma klarer ikke levere nok i forhold til etterspørselen så Stabæk har fått tillatelse til å lage kopier inn til videre.

Endret av Martin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Når kommer det nye drakter med "TELENOR" reklame? :)

Går det an å førbestille dem noe sted? -_-

Blir det bestilt Gulldrakter til når vi tar dobbellen i november? :D

Kan vi få gulltall på drakter fra butikken? B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kommer det nye drakter med "TELENOR" reklame? :)

Går det an å førbestille dem noe sted? -_-

Blir det bestilt Gulldrakter til når vi tar dobbellen i november? :D

Kan vi få gulltall på drakter fra butikken? B)

De nye draktene kommer når vi skal ut i UEFA.

Gulldraktene kommer aldri til å bli solgt på normal måte, det er snakk om at noen skal auksjoneres bort etter sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Mistet Stabæk-klistremerke sammen med bakrute og bakdør etter en påkjørsel på fredag, så nå må jeg ha nytt!

Noen som vet om butikken har fått inn klistremerker med logotrykk på limsiden slik at merket kan klistres på innsiden av vinduet?

Hadde bare web-sjappa hatt normale åpningstider kunne jeg selvfølgelig ha sjekket selv, men når den bare er åpen annenhvert år blir det litt vanskelig :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistet Stabæk-klistremerke sammen med bakrute og bakdør etter en påkjørsel på fredag, så nå må jeg ha nytt!

Noen som vet om butikken har fått inn klistremerker med logotrykk på limsiden slik at merket kan klistres på innsiden av vinduet?

Hadde bare web-sjappa hatt normale åpningstider kunne jeg selvfølgelig ha sjekket selv, men når den bare er åpen annenhvert år blir det litt vanskelig :-)

Har lenge etterspurt "innside klistremerker" selv. Venter fortsatt på nye capser som jeg synes det er på tide å få inn. Hørte at en kompis kjøpte drakt for langt over en måned siden, venter fortsatt på at den skal bli trykket opp. I tillegg er som du nevner butikken på nett stengt igjen. Litt skuffet over dette, spesielt ettersom inntrykket var veldigh bra i starten av sesongen med mange kule nye effekter.

Da Brann vant i fjor økte vel salget deres med flere mill, lurer på om noen har tatt høyde for økt salg i Stabæk Butikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker også ett slikt "innside klistremerke". Helt ærlig så holder Stabækbutikken (generellt?) og på web middels Acecco-kvalitet spør du meg..

Det er kanskje blitt litt at man venter med å fikse det som ikke funker så bra til man er i nye lokaler?

Når er det tenkt at den nye stabækbutikken skal åpne? Og da mener jeg omtrentlig dato, ikke "når den er ferdig" e.l.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker også ett slikt "innside klistremerke". Helt ærlig så holder Stabækbutikken (generellt?) og på web middels Acecco-kvalitet spør du meg..

De hadde sånn innside-klistremerke sist jeg var der i hvert fall. Noen uker siden nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg løpe å kjøpe i alle fall. Mener at butikken i utgangspunktet er veldig bra, men virker som om det hangler litt for tiden. Sikkert pga nyåpning etterhvert, men jeg mener at det må virkelig taes høyde for en markant økning av produktsalg de neste månedene alikevel.

Ønsker meg forøvrig også veldig sterkt en kul jakke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg løpe å kjøpe i alle fall. Mener at butikken i utgangspunktet er veldig bra, men virker som om det hangler litt for tiden. Sikkert pga nyåpning etterhvert, men jeg mener at det må virkelig taes høyde for en markant økning av produktsalg de neste månedene alikevel.

Ønsker meg forøvrig også veldig sterkt en kul jakke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer Stabæk-butikken til å flytte til Fornebu fra neste sesong av, eller kommer det til å være en "filial" på Nadderud fortsatt?

Det kommer jo til å være ganske øde på Fornebu noen år fremover (bortsett fra når vi spiller kamp!), så Bekkestua vil vel være mer sentralt med tanke på å stikke innom for litt stæsj eller en billett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo alfa og omega. Fornebu er igrunn veldig utilgjengelig, spesielt hvis man sammenligner med bekkestua.

I 2008 er også en fungerende webshop noe mange anser som alfa og omega. Det koster mindre penger og når et større publikum, men det viser seg jo stadig vekk at det er vanskelig å få til.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I 2008 er også en fungerende webshop noe mange anser som alfa og omega. Det koster mindre penger og når et større publikum, men det viser seg jo stadig vekk at det er vanskelig å få til.

Det kommmer!

Fungerende webshop...som fungerer mer enn i noen måneder?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
  • Opprett ny...