Slum 12 842 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Endelig drakter i Stabækbutikken. Det er også mulig å bestille gulldrakta som legges ut for salg 15. september 15.000 drakter? Vi får virkelig håpe at vi kommer til cupfinalen slik at dere får solgt en del av disse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Endelig drakter i Stabækbutikken. Det er også mulig å bestille gulldrakta som legges ut for salg 15. september 15.000 drakter? Vi får virkelig håpe at vi kommer til cupfinalen slik at dere får solgt en del av disse. En liten leif 1500 skal det være Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Er det kortermete drakter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Endelig drakter i Stabækbutikken. Det er også mulig å bestille gulldrakta som legges ut for salg 15. september Da er det kanskje på tide å fornye drakta fra 2004. Begynner å bli rimelig slitt nå, men jeg skulle gjerne hatt med meg den grønne armen videre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Endelig drakter i Stabækbutikken. Det er også mulig å bestille gulldrakta som legges ut for salg 15. september Da er det kanskje på tide å fornye drakta fra 2004. Begynner å bli rimelig slitt nå, men jeg skulle gjerne hatt med meg den grønne armen videre! Mot fair donasjon syr Tifosi 1912 den grønne armen fast på den nye drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 FY FAEN! 7-800 kr for en drakt? GALSKAP! Har faktisk lyst til å kjøpe begge disse draktene, men dette er rett og slett for ille. Hvordan kan man rettferdiggjøre en slik sum egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 Ikke så mye med draktene å gjøre dette, men er det noen som vet når smokkene kommer tilbake? Nevøen min venter SÆRDELES utålmodig.. Jeg håper forresten at de i den nye filialen får en sånn presse sånn at vi slipper å sende inn draktene til trykking av nummer og navn. Chelseas supportershop (uten sammenligning forøvrig) hadde MANGE, da bør vi i alle fall klare å ha én? evt. kan vi vel ansette en gammel bestemor med strykejern Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 vi har vel presse på nadderud filialen nå. Jeg har i hvertfall trykket 2 drakter der...o og reklame, og navn på en.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 kommer gull drakten i barne størrelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 4. September 2008 Del Skrevet 4. September 2008 vi har vel presse på nadderud filialen nå.Jeg har i hvertfall trykket 2 drakter der...o og reklame, og navn på en.. Åkei, da har jeg bare ikke fulgt med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Hva er tlf nr til stabæk butikken ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Hva er tlf nr til stabæk butikken ? 94 800 400 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Er det noen logisk forklaring på at jeg ikke har fått brekreftelse på forhåndsbestillingen av gulldrakt? Litt nervøs for mailengreia mi er så ødelagt. MAsse sendte mail som aldri kommer frem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Bestilt 2 stk nå, var vel på tide å oppgradere drakten fra 04... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Er det noen logisk forklaring på at jeg ikke har fått brekreftelse på forhåndsbestillingen av gulldrakt? Litt nervøs for mailengreia mi er så ødelagt. MAsse sendte mail som aldri kommer frem. Jeg var nervøs for det jeg også men fikk respons fra Daniel nå .. Blir hærlig med gulldrakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Er det noen logisk forklaring på at jeg ikke har fått brekreftelse på forhåndsbestillingen av gulldrakt? Litt nervøs for mailengreia mi er så ødelagt. MAsse sendte mail som aldri kommer frem. Jeg var nervøs for det jeg også men fikk respons fra Daniel nå .. Blir hærlig med gulldrakt Står fortsatt uten bekreftelse, så begynner å knirke i knoklene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 Er det noen logisk forklaring på at jeg ikke har fått brekreftelse på forhåndsbestillingen av gulldrakt? Litt nervøs for mailengreia mi er så ødelagt. MAsse sendte mail som aldri kommer frem. Jeg var nervøs for det jeg også men fikk respons fra Daniel nå .. Blir hærlig med gulldrakt Står fortsatt uten bekreftelse, så begynner å knirke i knoklene... Hvis jeg husker riktig er du en jente på 17 år, så hvis det knirker allerede er det kanskje på tide å snakke med en fysioterapeut og ikke bruke penger på drakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 men er et liv med smurte knokler verdt det, om det er istedenfor Stabæks vakre drakter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 5. September 2008 Del Skrevet 5. September 2008 men er et liv med smurte knokler verdt det, om det er istedenfor Stabæks vakre drakter? Hmm, stive Jahn Teigen-fingre KAN jo brukes til å taste bankkort-koden på terminalen i Stabækbutikken. "Klapp"-effekten på ståplass kan kanskje også bli bedre av litt knasing. Sorry, offtopic. Jeg ønsker meg en gulldrakt, men om jeg skal skaffe tusen spenn for å kausjonere ut en må jeg prostituere meg når jeg kommer med toget halv seks i ettermiddag og fram til kveldsmaten, og det er liksom ikke happy hours! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 noe som vet hva som skjer med New era capsene?? gleder meg som en unge til de kommer;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 22. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2008 (endret) Hva skjer med nettbutikken ? Den skulle jo komme opp til høsten igjen .. Nå er det jo snart middag Endret 22. Oktober 2008 av matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Hva skjer med nettbutikken ? Den skulle jo komme opp til høsten igjen .. Nå er det jo snart middag Jeg har gitt opp å spørre Stabækbutikken.. De lover og lover, og holder det aldri. Amatørmessig er bare fornavnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Like amatørmessig som den cupfinalekolleksjonen en eller annen klovn har "designet" fram... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Hva skjer med nettbutikken ? Den skulle jo komme opp til høsten igjen .. Nå er det jo snart middag Jeg har gitt opp å spørre Stabækbutikken.. De lover og lover, og holder det aldri. Amatørmessig er bare fornavnet. kapasitet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Hva skjer med nettbutikken ? Den skulle jo komme opp til høsten igjen .. Nå er det jo snart middag Jeg har gitt opp å spørre Stabækbutikken.. De lover og lover, og holder det aldri. Amatørmessig er bare fornavnet. kapasitet Streit nok at man ikke har kapasitet, men da bør man også opplyse om det i stedet for å love ting man ikke greier å holde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Hva skjer med nettbutikken ? Den skulle jo komme opp til høsten igjen .. Nå er det jo snart middag Jeg har gitt opp å spørre Stabækbutikken.. De lover og lover, og holder det aldri. Amatørmessig er bare fornavnet. Jeg tror de har jævlig mye å gjøre, spesielt nå før cupfinalen. I tillegg skal de åpne ny butikk på Bekkestua Torg innen kort tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Over promising and under delivering er meget uheldig måte å markedsføre seg på altså. Har aldri selv hatt noe problem med dem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Synes ikke kolleksjonen er så gal jeg. Ikke alt er like vakkert kanskje men mye av det ser bra ut. Savner Tippeliga mestere 2008 kolleksjonen. Brann økte vel omsetningen med noen 100 % etter gullet i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Over promising and under delivering er meget uheldig måte å markedsføre seg på altså. Har aldri selv hatt noe problem med dem... Så flink student a gitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Over promising and under delivering er meget uheldig måte å markedsføre seg på altså. Micro$haft har aldri tatt noe særlig skade av det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå