Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Over promising and under delivering er meget uheldig måte å markedsføre seg på altså.

Micro$haft har aldri tatt noe særlig skade av det....

Så hadde neppe det å kjøpe kapasitet være noe problem heller, dersom Stabæk var et av de største merkenavnene i verden og hadde tilnærmet monopol på klubbtilhørighet hos nyfødte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over promising and under delivering er meget uheldig måte å markedsføre seg på altså.

Micro$haft har aldri tatt noe særlig skade av det....

Så hadde neppe det å kjøpe kapasitet være noe problem heller, dersom Stabæk var et av de største merkenavnene i verden og hadde tilnærmet monopol på klubbtilhørighet hos nyfødte.

Det er lov å drømme er det ikke :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dunjakken er fet, men kun hvis den kan fåes uten det store norske flagget på ryggen... hva er poenget med "hele norge på kamp"??? Skal stb liksom prøve seg på en rosenborg-jippo og bli "hele norges fotballag"? Hvorfor ikke klistre på et svensk flagg samtidig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dunjakken er fet, men kun hvis den kan fåes uten det store norske flagget på ryggen... hva er poenget med "hele norge på kamp"??? Skal stb liksom prøve seg på en rosenborg-jippo og bli "hele norges fotballag"? Hvorfor ikke klistre på et svensk flagg samtidig?

Jeg tror alle lag har en slik jakke snart. Og da ergrer det meg at Stabæk er trykket på ræva i samme font som de aller første, og svært dårlig designede klærne vi fikk i Stabækbutikken. Cupfinalekolleksjonen er hastverksarbeid, og det er det ikke noe å gjøre med når det er noen uker mellom semi og finale. Hvertfall ikke når det skjer så mye i klubben som det gjør i vår nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror alle lag har en slik jakke snart.

Det irriterer meg litt, at det er en masseprodusert jakke hvor hver klubb får skrevet navnet på klubben bakpå og påsydd logoen foran. Riktignok er vi de eneste med den fargen, men klubb- og supportereffekter burde være mer særegent enn at vi kan finne eksakt lik jakke i Bergen bare rød, med Brannlogo og BRANN bakpå. Eller i Lillestrøm bare gul, med LSK-logo og LSK bakpå. Eller i Trondheim, bare sort, med RBK-logo og ROSENBORG bakpå. osv...

Også til 2000kr a gitt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det forklarer vel flagget...jaja, man får en haug andre jakker til 2000,- som tar seg adskillig bedre ut. De aller fleste, ikke bare stb-fans, har etterhvert utviklet en viss kritisk sans når det kommer til bekledning. Dette er noe butikken snart bør få øynene opp for - spesielt når de blir tilbudt "overkill"-prosjekter som enhver klubb blir tilbudt.

Jaja, skjerf skal jeg i det minste ha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var der jeg endte også.. Nytt skjerf og et flagg, men resten var nok relativt uaktuelt ja..

Ikke glem å holde av 150 kr ekstra, SS kommer med to nye skjerf før cupfinalehelgen. Og jeg vil våge å påstå at de er penere enn de offisielle. (Ja, det er jeg som har tegna dem, så er muligens ikke objektiv.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var der jeg endte også.. Nytt skjerf og et flagg, men resten var nok relativt uaktuelt ja..

Ikke glem å holde av 150 kr ekstra, SS kommer med to nye skjerf før cupfinalehelgen. Og jeg vil våge å påstå at de er penere enn de offisielle. (Ja, det er jeg som har tegna dem, så er muligens ikke objektiv.)

Få se, få se!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja! Litt markedsføring skader ikke.

Jeg skal legge ut bilder og alt når de kommer, ikke bra å legge ut tegningen som KAN avvike fra resultatet :)

Men det er to skjerf. Begge har "S"'en nederst i enden, på begge sider. På det ene er det i tillegg tekst i samme font som Stabæk Support-logoen;

Forside:

Gjennom tap

Bakside:

Fram til seier

Så når det er random skjerf rundt på feltet vil det stå noe sånt som gjennom tap fram til seier gjennom tap fram til seier gjennom tap fram til seier etc. Det andre skjerfet er bare "S"'ene uten noe mer (ikke ulikt stripeskjerfet til Stabæk Fotball. Disse skjerfene har også striper i samme farger, men noe bredere)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det laget skjerf med "Seriemester 2008" ??

Det var "pirater" utenfor stadion og på Bekkestua i går som solgte skjerf med champions 2008 eller noe sånt på.  De er penger å tjene på dansen rundt gullkalven.

Dere vil aldri se meg med et sånt skjerf.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kø utenfor butikken 0730 i morges. Cupfinalebillettene legges ut 1500.

Kø utenfor butikken fra kl 2 i natt. Da var det rundt 30 der i sovepose. Jeg holdt et kjapt foredrag om fordelene ved medlemsskap i Stabæk Support.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kø utenfor butikken 0730 i morges. Cupfinalebillettene legges ut 1500.

Kø utenfor butikken fra kl 2 i natt. Da var det rundt 30 der i sovepose. Jeg holdt et kjapt foredrag om fordelene ved medlemsskap i Stabæk Support.

:lol::lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble slettet... latterlig spør du meg, men overraskende er det ikke.

Det ble vel slettet fordi reklame for en annen supportergrupperings effekter ikke er ønsket på SS-forumet. Som du sier, det bør ikke overraske. Det er ren logikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækbutikken
  • Opprett ny...