Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hører det er mange i Stabækbutikken som er ute etter sesongkort hos oss allerede.

Flott, da blir presset mot Stabæk enda større om vi får til stopp av sesongkortsalget ikveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan lage en folder de kan dele ut i stabækbutikken med info til de som ikke har fått med seg alt, og spør etter sesongkort.

Gjør det, det er sikkert mange som ikke helt vet hva som skjer her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører det er mange i Stabækbutikken som er ute etter sesongkort hos oss allerede.

Flott, da blir presset mot Stabæk enda større om vi får til stopp av sesongkortsalget ikveld.

Tipper folk trigget på SS-kort da de forstod at det var mulig å få kjøpt billige sitteplasser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir seter skal vel disse uansett låses i oppreist posisjon og ikke mulig å ta ned.

Tror ikke det er gitt, av en eller annen grunn. Men hvis noen kjøper sesongkort av oss for å sitte billig blir de nok skuffet når vi ordner ståfelt i siste liten. Da må de sitte i trappa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må det da være mulig å mobbe folk til vett? Hvis de er så kjiipe at de kjøper seg sesongkort på $$-feltet for å få billige sitteplasser, kan de vel få rimelig klar beskjed om hva resten av dere som står på dette feltet synes om det? Har ikke dere også en liten kontroll på hvem dere selger til? Når de kjøper sesongkort kan dere bare påminne om at det ikke bare forventes, men forlanges, at man står.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må det da være mulig å mobbe folk til vett? Hvis de er så kjiipe at de kjøper seg sesongkort på $-feltet for å få billige sitteplasser, kan de vel få rimelig klar beskjed om hva resten av dere som står på dette feltet synes om det? Har ikke dere også en liten kontroll på hvem dere selger til? Når de kjøper sesongkort kan dere bare påminne om at det ikke bare forventes, men forlanges, at man står.

Alle som kjøper sesongkort av Stabæk Support signerer på at de har skjønt at det er sesongkort til unummererte ståplasser uavhengig om det er seter der eller ikke, og at man som stående supporter støtter laget med sang og rop etter beste evne både i med- og motgang.

Kjøper du sesongkort har du med andre ord skrevet under på at du skal stå og synge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

igjen stiller jeg spørsmål ved prisene på de draktene. her bør noen virkelig ta tak i en boikott før prisene settes drastisk ned. hvordan i helvete kan man ta 700,- for drakt og 800,- for sennepsgul pumadrakt (den er jo ikke med klubblogo engang)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

igjen stiller jeg spørsmål ved prisene på de draktene. her bør noen virkelig ta tak i en boikott før prisene settes drastisk ned. hvordan i helvete kan man ta 700,- for drakt og 800,- for sennepsgul pumadrakt (den er jo ikke med klubblogo engang)?

Gulldrakten er jo magisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo relativt vanlige priser for drakter?

Hvis ikke kan du sikkert få en 8 år gammel gutt fra kina til å sy en som er nesten lik, men tviler på at det er samme kvaliteten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke kan du sikkert få en 8 år gammel gutt fra kina til å sy en som er nesten lik, men tviler på at det er samme kvaliteten.

...og hva får deg til å tro at disse IKKE er sydd av en 8 år gammel gutt fra kina?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig pris? En kjapp titt på RBK, Brann og Moldes nettbutikk viser priser på 498,-,499,- og 600,-

Syns det er direkte frekt å melke fansen så til de grader med å selge drakter i den prisklassen stabækbutikken gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig pris? En kjapp titt på RBK, Brann og Moldes nettbutikk viser priser på 498,-,499,- og 600,-

Syns det er direkte frekt å melke fansen så til de grader med å selge drakter i den prisklassen stabækbutikken gjør.

Synes det er flott jeg, for mesteparten av fansen du snakker om har jo drakt allerede. De nye som måtte komme til fortjener å føle at de investerer så mye i en drakt at de har lyst til å bruke den hver dag og gå på hver kamp for å få valuta for pengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Puma :rolleyes:

Puma har visstnok en avtale med Unicef (eller noe) som (jeg kan ikke skjønne noe annet enn at alle selskaper har...) forplikter dem til å ikke bruke barnearbeid :)

Edit: Dette var en kommentar til gutten på 8 år fra Kina...jeg så ikke postingen senere..

Endret av mortinhjata
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk for SMS nå!

Den reddet julen... (Har ikke fått kjøpt no særlig med julegaver i år, men nå kan jeg ordne alt på en gang :D)

For dere som ikke får SMS fra Stabæk :wacko:

Hei! Vi har søndagsåpent i Stabækbutikken i dag kl 14 - 18. Her finner du garantert mange fine blaa gaver til store og smaa Stabækfans. Sesong-DVD, sesongkort, kalender 2009 og boka til Ingebrigt. Vi sees!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækbutikken
  • Opprett ny...