Rich 599 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 så dere hadde fått inn burka, kanskje på tide å fullføre. hva med stabæk rørbombe eller smuggle lommer til bluss i jakker osv. jeg er litt for en selvmordsbombe drakt Selvmordsbomer kan blir en genial tifo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. April 2009 Del Skrevet 28. April 2009 Prisen på Stabæk-belte har blitt slized. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 28. April 2009 (endret) Del Skrevet 28. April 2009 (endret) så dere hadde fått inn burka, kanskje på tide å fullføre. hva med stabæk rørbombe eller smuggle lommer til bluss i jakker osv. jeg er litt for en selvmordsbombe drakt Selvmordsbomer kan blir en genial tifo Kanskje det ville inspirert til litt eksplosiv gjennombruddskraft på banen. Endret 28. April 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 28. April 2009 Del Skrevet 28. April 2009 Prisen på Stabæk-belte har blitt slized. hadde vært greit ¨å vite hvordan størrelse man skal velge da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 28. April 2009 Del Skrevet 28. April 2009 Prisen på Stabæk-belte har blitt slized. hadde vært greit ¨å vite hvordan størrelse man skal velge da.. http://www.beltespenner.com/oscommerce/bel...c-85_22_37.html XL(120cm) Large(102cm) Medium(92cm) Small(82cm) Målene er fra ende til ende på beltet uten beltespenne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. April 2009 Del Skrevet 29. April 2009 hva skjer med stabæk butikken på arenaen? Hørte noen rykter tidligere i vinter om at den skulle åpne rundt 1 mai? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Mulig å kjøpe bortedrakten noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 28. Mai 2009 Del Skrevet 28. Mai 2009 Mulig å kjøpe bortedrakten noe sted? StabækButikken på Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Mulig å kjøpe bortedrakten noe sted? StabækButikken på Bekkestua. Ok, noen grunn til at man ikke kan kjøpe den i nettbutikken? Eventuelt, kommer den for salg der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Mulig å kjøpe bortedrakten noe sted? StabækButikken på Bekkestua. Ok, noen grunn til at man ikke kan kjøpe den i nettbutikken? Eventuelt, kommer den for salg der? Det har mer med at noen i butikken kanskje ikke er kyndige nok til å legge nye artikler til i nettbutikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Er det mulig å få jentenes navnetrykk på drakten nå, Eller må det spesialbestilles? dama lurer på en Stange-drakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Er det mulig å få jentenes navnetrykk på drakten nå, Eller må det spesialbestilles? dama lurer på en Stange-drakt Om vi må bestille det kan du sikkert få det for 50 spenn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Er det mulig å få jentenes navnetrykk på drakten nå, Eller må det spesialbestilles? dama lurer på en Stange-drakt Hmm...tipper det er du som lurer på å kle opp støkket ditt i Stange-drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 Jeg hadde et gavekort i Stabækbutikken som jeg har klart å rote bort. Jeg fikk gavekortet i byttet mot Ingo sin "Alltid Uansett!" bok fordi jeg bok 2 eksemplarer av den til jul. Da jeg leverte inn boken i retur ble det skrevet ned navn og hva jeg hadde returnert +++ i en bok. Er gavekortet tapt for min del, eller er det mulig å fikse det? Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 20. Juni 2009 Del Skrevet 20. Juni 2009 Jeg hadde et gavekort i Stabækbutikken som jeg har klart å rote bort. Jeg fikk gavekortet i byttet mot Ingo sin "Alltid Uansett!" bok fordi jeg bok 2 eksemplarer av den til jul. Da jeg leverte inn boken i retur ble det skrevet ned navn og hva jeg hadde returnert +++ i en bok. Er gavekortet tapt for min del, eller er det mulig å fikse det? Noen som vet? Det står i en bok vi har i kassa, så kom med navnet gavekortet stod i, ca dato så ordner vi det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Hur vore det att utöka sortimentet lite i butikken? Samt ta fram lite snyggare produkter som anstår en stabaek supporter (delvis skämt) =) Gärna med diskreta stabaek logos på, blir liksom coolare då =) Samt ha bilder på det ni säljer online. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. Juli 2009 Del Skrevet 31. Juli 2009 Apropos ingenting. Ruslet forbi butikken her om dagen og ble påminnet om billotteriet av en plakat i vinduet. Følte meg heldig og snill et stakket øyeblikk - og gikk inn for å kjøpe et lodd. Nei - dette hadde de ikke hørt noe om. Jeg henviste til plakaten - hvorpå vedkommende ringte en eller annen som fortalte ham at dette var noe Stabæk Fotball Kvinner holdt på med. Men bevares - de beklaget det hele på en særs hyggelig og sivilisert måte. Godt at det kan bestilles på nett, men det hele var litt spesielt må jeg innrømme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 31. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 31. Juli 2009 (endret) Edit: hmmf klarer vel å søke litt før jeg spør dumt ^^ Endret 31. Juli 2009 av VicViper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Jeg har en datter på vei rett rundt hjørnet (håper Segers sin kommer først), og er litt skuffet over utvalget i butikken. Det er kun fire produkter for barn/baby (og egentlig kun to for baby). Poenget er å få kledd opp arvingen med riktig farger/logo kjapt - 7 måneder er lenge å vente på at minste størrelse (på nett, hvertfall) skal passe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Har slitt litt med det samme selv, har en nevø boende midt i engaland som må reddes. Ga han et gullsesongskjerf i dåpsgave (døpt på cupfinaledagen) og en sånn draktbody, men før han var stor nok til den var det litt vanskelig. Nå skal han få barnedrakt å vokse i Skjønner at det er litt begrenset hva man kan finne på å ta inn og hva leverandører kan levere, men kanskje det hadde vært noe med babypledd og/eller sengetøy i barnestørrelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 14. August 2009 Del Skrevet 14. August 2009 Helt klart. Skal ta det videre med de som bestiller, når ting kommer litt på plass til høsten. Skal også fikse opp nettbutikken så den er oppdatert med bilder og alle produkter på sikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Hvordan står det til med drakter i barnestørrelser i butikken nå, er alle størrelser på lager? Tenkte meg en tur i morgen for å kjøpe en bursdagsgave, men er litt langt å kjøre fra Lillehammer om det skulle vise seg at de ikke har riktig størrelse inne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. August 2009 Del Skrevet 20. August 2009 Hvordan står det til med drakter i barnestørrelser i butikken nå, er alle størrelser på lager? Tenkte meg en tur i morgen for å kjøpe en bursdagsgave, men er litt langt å kjøre fra Lillehammer om det skulle vise seg at de ikke har riktig størrelse inne Ring 94800400 imorgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 21. August 2009 Del Skrevet 21. August 2009 Hvordan står det til med drakter i barnestørrelser i butikken nå, er alle størrelser på lager? Tenkte meg en tur i morgen for å kjøpe en bursdagsgave, men er litt langt å kjøre fra Lillehammer om det skulle vise seg at de ikke har riktig størrelse inne Ring 94800400 imorgen Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Er det mulig å få kjøpt Europa-drakten til Stabæk? Den med telenor-logo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Er det mulig å få kjøpt Europa-drakten til Stabæk? Den med telenor-logo? Ja, hvis du skriver inn at du vil ha telenorreklamen og ikke Fornebu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Stabækbutikken med stort lagersalg i Telenor Arena: http://www.stabak.no/incoming/article3078.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Reiser ikke til TA fra Sandefjord når de ikke kan legge ut alt de har... Dårlig reklame om de vil selge mest mulig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Reiser ikke til TA fra Sandefjord når de ikke kan legge ut alt de har... Dårlig reklame om de vil selge mest mulig! Regn med at de faktisk selger alt de har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Ser det har kommet PC-bag nå,... "vi kan trykke på et variert utvalg av trykk for deg. " Hva er utvalget ? :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå