Posse 21 256 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Ser det har kommet PC-bag nå,... "vi kan trykke på et variert utvalg av trykk for deg. " Hva er utvalget ? :S Alle typer trykk som er på andre ting. Du ser det på hettegensere feks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Dritkul den PC-bagen. Skal kjøpe den på mandag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Ja skal ha en sånn selv, spørsmålet er om den passer .. hvor mange " er den laget for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Ja skal ha en sånn selv, spørsmålet er om den passer .. hvor mange " er den laget for? Har sendt mail, skal si fra med en gang jeg får svar! Håper på 13,3" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Jeg digger de nye (er de det?) T-skjortene! Må ta turen bort og kjøpe ett par. Kult at stabæk kommer med litt uortodokse supporter-effekter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider?? er det ikke 700 da? + 50 for trykk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Stabæk Support lanserer også nye T-skjorter innen meget kort tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaafar 18 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider?? er det ikke 700 da? + 50 for trykk... det er vel vanlig pris... altså ikke noe tilbud på drakter til uka?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Ring eller dra og hør Pent på ny $$-t-skjorte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Ja skal ha en sånn selv, spørsmålet er om den passer .. hvor mange " er den laget for? Jeg tror jeg ville fått min 15" (eller 14,4") nedi ganske lett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Del Skrevet 29. August 2009 (endret) har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider?? er det ikke 700 da? + 50 for trykk... det er vel vanlig pris... altså ikke noe tilbud på drakter til uka?? Det er tilbud på gulldraktene såvidt jeg vet, 300,- stk. (Billig kontorpynt) Endret 29. August 2009 av matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider?? er det ikke 700 da? + 50 for trykk... det er vel vanlig pris... altså ikke noe tilbud på drakter til uka?? Det er tilbud på gulldraktene såvidt jeg vet, 300,- stk. (Billig kontorpynt) Jepp lagersalg nede på TA! fra mandag til onsdag. Mange gode tilbud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Noen som har vært på TA? Bra utvalg, eller er det meste borte allerede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Noen som har vært på TA?Bra utvalg, eller er det meste borte allerede? Ja, det er en del ting der. De har en del jakker, t-skjorter, skjerf, gulldrakt osv Alt som er der er på tilbud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Dette er vel $$ produkt, og ikke Stabæk, men er det mulig å få tak i en "Syng med for faen" tskjorte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Dette er vel $$ produkt, og ikke Stabæk, men er det mulig å få tak i en "Syng med for faen" tskjorte? Hvis det ikke er flere igjen, er det jo bare å lage det på internett for en hundrings. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2009 (endret) Dette er vel $$ produkt, og ikke Stabæk, men er det mulig å få tak i en "Syng med for faen" tskjorte? Hvis det ikke er flere igjen, er det jo bare å lage det på internett for en hundrings. Synes en hundrings for en tskjorte er altfor mye.. Hvis $$ gikk inn og subsidierte dette slik at de kostet 30-50 kroner hadde det antakelig ført til at flere gikk med "syng med for faen"-tskjorte, og dermed at flere sang. Edit: Og hvis det koster å subsidiere, så kan de eventuelt sette opp prisen på medlemsskap til 1000 kroner i året (i tillegg til sesongkort, selvfølgelig). Endret 12. Oktober 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Dette er vel $$ produkt, og ikke Stabæk, men er det mulig å få tak i en "Syng med for faen" tskjorte? Hvis det ikke er flere igjen, er det jo bare å lage det på internett for en hundrings. Synes en hundrings for en tskjorte er altfor mye.. Hvis $$ gikk inn og subsidierte dette slik at de kostet 30-50 kroner hadde det antakelig ført til at flere gikk med "syng med for faen"-tskjorte, og dermed at flere sang. Edit: Og hvis det koster å subsidiere, så kan de eventuelt sette opp prisen på medlemsskap til 1000 kroner i året (i tillegg til sesongkort, selvfølgelig). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Er det flere igjen av de barnedraktene typ replica? Er jo snart jul nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Er det flere igjen av de barnedraktene typ replica? Er jo snart jul nå. Mange, men de ligger ikke i sortimentet. Hvis du ringer først kan noen sikkert gå ned på lageret og hente rett størrelse når det er tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Gull. Mye ligger de på nå ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Gull. Mye ligger de på nå ? Det må du nesten bare forhandle deg fram til, siden de i utgangspunktet utgår Sikkert en hyggelig pris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Gull. Mye ligger de på nå ? Det må du nesten bare forhandle deg fram til, siden de i utgangspunktet utgår Sikkert en hyggelig pris. Ingen på jobb idag? Ringer og ringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 5. November 2009 Del Skrevet 5. November 2009 Gull. Mye ligger de på nå ? Det må du nesten bare forhandle deg fram til, siden de i utgangspunktet utgår Sikkert en hyggelig pris. Ingen på jobb idag? Ringer og ringer. Det kan ta litt tid før de svarer noen ganger.. Dersom de har en kunde i kassen, så svarer de ikke på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 4. Desember 2009 Del Skrevet 4. Desember 2009 Er det noe end of season-salg i butikken nå? Eller kommer det i januar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 9. Desember 2009 Del Skrevet 9. Desember 2009 Mye koster det for det fancy håndkle ? Står ikke noen pris på web. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 9. Desember 2009 Del Skrevet 9. Desember 2009 Mye koster det for det fancy håndkle ? Står ikke noen pris på web. Nå skal jeg si én setning, og stille ett spørsmål. De kommer til å forklare hverandre. 1. Jeg er webansvarlig for Stabakbutikken.no. 2. Hæ, har vi håndkle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Desember 2009 Del Skrevet 9. Desember 2009 Hvordan går det egentlig med butikken rent økonomisk? Tjener Stabæk nok på den til å forsvare lokaler midt på Bekkestua? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 9. Desember 2009 Del Skrevet 9. Desember 2009 Mye koster det for det fancy håndkle ? Står ikke noen pris på web. Nå skal jeg si én setning, og stille ett spørsmål. De kommer til å forklare hverandre. 1. Jeg er webansvarlig for Stabakbutikken.no. 2. Hæ, har vi håndkle? Ja dere har håndkle, http://www.stabak.no/butikk/article7861.ece .. 3 nederst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå