Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Puma > Nike på komfor og design   B)

Skulle vi ha byttet burde det blitt til kappa, men er igjen et merke som er mye dyrere enn Puma.

Jøss, der er jeg faktisk helt uenig. Synes Nike går Puma en høy gang når det gjelder komfort og bruk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puma overgår ikke Nike på komfort og design. Det er en grunn til at Nike er de som selger mest jogge og fritidssko. Når Nike først bestemmer seg for å satse i et segment, så gjør de utelukkende med det mål om å bli best. Fotball begynte de vel å satse på til VM i 94, hvor USA og Brasil spilte med Nike. Etter det har i tur og orden de beste lagene og spillerne i verden kommet under Nike paraplyen. Det eneste reele konkurrenten de har når det kommer til å sponse de beste spillerne og klubbene, er Adidas.

Produktkatalogene til Nike er større enn Pumas, og jeg antar at Nike er overlegne Puma på R&D kostnader. En kan like Nike så lite en bare vil, men de er den flinkeste gutten i klassen.

Når det er sagt, så er ikke Puma noe dårlig alternativ. Mye bedre enn Umbro eller Kappa for den saks skyld. Forhåpentligvis blir utvalget til Stabæk bedre ved at en jobber i samme hus som Puma Norge, men jeg har forstått at det tidligere ikke har vært helt enkelt å få tak i mye av de beste produktene til Stabæk-butikken.

At Stabæk kommer til å spille med noe annet enn Puma de i overskuelig fremtid, tviler jeg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når åpner butikken? Samtidig som Fornebu Arena?

44810[/snapback]

Nei. Fornebu Arena skal åpne 2 timer før kamp, mens butikken skal åpne hver dag kl. 10.

Haha artig å svare på gamle innlegg. Men svaret er korrekt butikken på Fornebu åpner 2. timer før kamp(Utrolig at Atleten visste det. Han har den sjette sans!). Og det andre er også korrekt butikken på bekkestua åpner kl. 10 hver dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dårlig stil å humre litt av at tre av vårens seks nyheter er luer?

Hehe, Det er flere (bl.a. noen skjerf og en stilig jakke) som blir lagt ut imorgen eller senere ikveld, hvis det er noen trøst kan jeg endre det til at det vises 9 produkter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

hvem er det som designer disse produktene? Makan! Det ser seriøst helt jævlig ut...

Husker ikke prisen. Men jeg var og hørte om den for et halvt års tid siden. Da fikk jeg beskjed om at den trillen foreløbig var en utstillingsmodell, og at de ikke var klare i produksjon ennå....

Tror de produseres i Asia et sted.

Barnebodyene er kjempesøte og i fin kvalitet, om enn litt pussig fasong.

Pysjene er laget for veldig tykke, korte barn.;) Man har liksom plass til bleier langt oppå skuldrene i dem...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Hmmm takk for det, Stabækjakke og stickers på bilen er liksom ikke nok i trøndelag :rolleyes:

Endret av daglish7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når åpner butikken? Samtidig som Fornebu Arena?

44810[/snapback]

Nei. Fornebu Arena skal åpne 2 timer før kamp, mens butikken skal åpne hver dag kl. 10.

Haha artig å svare på gamle innlegg. Men svaret er korrekt butikken på Fornebu åpner 2. timer før kamp(Utrolig at Atleten visste det. Han har den sjette sans!). Og det andre er også korrekt butikken på bekkestua åpner kl. 10 hver dag.

Kjenpeartig..... <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Kommer det noen gang til å bli mulighet til å betale med kort på stabakbutikken.no, eller er det for dyrt?

200 kr i oppkravsgebyr minsker mulighetene for noen impulskjøp synes jeg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør være ganske enkelt å integrere Paypal med Virtuemart... Mads, kan ikke du se på det? Du har vel fortsatt tilgang til å endre på siden?

Paypal er veldig lett å integrere, men jeg må sjekke det med Lars først. Jeg tror det ville økt omsetningen på nett!

Lars du ser vel dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen gang til å bli mulighet til å betale med kort på stabakbutikken.no, eller er det for dyrt?

200 kr i oppkravsgebyr minsker mulighetene for noen impulskjøp synes jeg :)

Det kommer en helt ny nettside med nytt system for varebeholdning og kjøp på nett. Blir sikkert bedre tider når den tid kommer :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg gikk en runde rundt stadion sist og lurer derfor; når forsvant Stabækbutikken avd. TA?

I vinter. Hørte at det var snakk om at en skulle selge supporterutstyr i pølsebodene inne på stadion...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I vinter. Hørte at det var snakk om at en skulle selge supporterutstyr i pølsebodene inne på stadion...

Kjempeide! mye mer fornuftig og det vil sikkert dramatisk øke andelen "impuls-kjøp" i området 100 -200 kr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringsvis et ulønnsomt valg.

#edit: uten å gå inn mer på hvorfor, så vil det å ha stands ved inngangene til hovedtribunene og SS (der folkemengden er mest kompakt og man er mest synlig) være noe som kan booste salget ganske mye.

Endret av Villpuma
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeide! mye mer fornuftig og det vil sikkert dramatisk øke andelen "impuls-kjøp" i området 100 -200 kr.

Det eneste du får i Stabæk-butikken til 100-200 kroner er nøkkelknippe og isskrape.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

I disse Stabæk-trenger-penger-tider: Jeg har lenge siklet etter årets keeperdrakt (den lyseblaa) er denne til salgs i Stabækbutikken?

(Kommer meg ikke så lett innom Bekkestua i åpningstiden, og får desverre ikke sett selv)

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækbutikken
  • Opprett ny...