Johnny 47 Del Skrevet 20. April 2014 Del Skrevet 20. April 2014 Kan ta frågan her også. Har ikke vært innom brakken på en stund, men forrige gang jeg var der hadde man bare kortermede drakter. Er årets drakter også i langermet variant?Dessverre. Kun kortermet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækbutikken 2 Del Skrevet 3. Mai 2014 Del Skrevet 3. Mai 2014 Spillershortser har kommet! Dette er helblaa Adidas-shortser med striper lik drakten. Pris: 349.- 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 349,- for en shorts? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Får jeg med sokker på kjøpet hvis jeg kjøper drakt+shorts (ca 1000,-spenn)? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Har dere fått inn bokstavtrykk enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Har dere fått inn bokstavtrykk enda? Mangler kun bokstaven M. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. Mai 2014 Del Skrevet 4. Mai 2014 Kjipt, skulle ha M&m's på min drakt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jimjoha 2 Del Skrevet 7. Mai 2014 Del Skrevet 7. Mai 2014 Når får dere inn årets drakt i størrelsen L? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 7. Mai 2014 Del Skrevet 7. Mai 2014 Drakter er bestilt, men fordi draktene er spesiallaget tar det lang tid før de kommer inn! kan dessverre ikke gi deg noen dato! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækbutikken 2 Del Skrevet 7. Mai 2014 Del Skrevet 7. Mai 2014 Vi har nå alle bokstaver inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 7. Mai 2014 Del Skrevet 7. Mai 2014 Når kan man da regne med å få hentet tidligere bestilte drakter som man har ventet på bokstaver? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jimjoha 2 Del Skrevet 14. Mai 2014 Del Skrevet 14. Mai 2014 Har dere fått inn årets hjemmedrakt i Large nå? trenger den før fredag =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Ny webshop ligger nå ute her: http://stabak.tabetalt.no/ Dette domene vil med tiden bli erstattet med det gamle stabakbutikken domene. Kom gjerne med tilbakemeldinger, her eller på PM. Ang. drakter vet jeg det vil bli bestilt opp nye etter at ordren som kom inn for litt siden ble spist levende, men for øyeblikket vil de få som er igjen bli solgt over disk. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Ser bra ut! Eneste må være at frakt på 140 kroner er litt i meste laget, spør du meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 617 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Ser bra ut! Eneste må være at frakt på 140 kroner er litt i meste laget, spør du meg. Det heter vel ikke stabak.tabetalt.no for ingenting... Anywho, førsteinntrykket mitt av butikksidene er veldig bra. Godt jobbet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Frakt er helt klart en ting vi er klar over har en litt drøy pris kontra f.eks prisen på et skjerf. Det jobbes med å finne modeller som samsvarer med trafikk og priser Stabæk og kunde kan leve med. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 8. Juli 2015 Del Skrevet 8. Juli 2015 Er det noen steder å kjøpe supportartikler "live" nå? Og aller helst før treningen i morgen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. Juli 2015 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2015 (endret) Er det noen steder å kjøpe supportartikler "live" nå? Og aller helst før treningen i morgen... Fotballshop, kanskje? Endret 8. Juli 2015 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Jeg pisker videre på min gamle kjepphest, uansett hvor lite liv det er i gampen: Vet noen noe om det blir langermede drakter tilgjengelig neste sesong? Bonusfråga: Jeg så det ble nevnt noe en gang om å trykke opp flere av de lyseblå/hvite retroskjerfene. Blir det noe av? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Om det er grønn arm som må til for å få tilbake lange ermer og krage, så er jeg helt med på grønn arm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Jeg vet ingenting konkret, men langermede drakter er i stor grad på vei ut av fotballverden generelt. For Stabæks vedkommende ser jeg for meg at det er et minimumskrav for antall drakter klubben må bestille fra adidas, og at de velger å bestille kun kortermede, som kanskje er billigere og lettere å omsette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Oktober 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Oktober 2015 Som en del av samarbeidet mellom Stabæk og Anton Sport, skal Stabækbutikken så vidt jeg har forstått snart flytte inn i den nye Anton-butikken på Bekkestua (gamle Meny), der Stabæk får et eget hjørne/egen avdeling for salg av supporterutstyr, treningsutstyr, billetter osv. Stabækbutikken blir vesentlig mer tilgjengelig (tid og sted) og forhåpentlig mer profesjonelt drevet, mens Anton øker sitt kundegrunnlag. Win/win! Som en bonus får Stabæk mulighet til å benytte det ledige arealet i brakka til andre nødvendige formål. Jeg håper det kan gi plass til et lite klubbhus der spillere, supportere, ansatte, foreldre og andre kan møtes over en kopp kaffe eller en næringsrik suppe og en hyggelig prat. Viktig for bygging av klubbkultur, -følelse og -tilhørighet. 40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 258 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Oktober 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Oktober 2015 Meget gode nyheter Christian! Og mingleplass på brakka med stb.guru på storskjermer, en boks med pepperkaker og sladder om klubben hadde vært helt strålende! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Et slags fysisk forum? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Del Skrevet 6. Oktober 2015 Hæ? Finnes det et liv utenfor dette forumet? Skremmende. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 7. Oktober 2015 Del Skrevet 7. Oktober 2015 Nye Anton / Stabækbutikken skal etter sigende åpne neste torsdag (15.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 9. Oktober 2015 Del Skrevet 9. Oktober 2015 Som en del av samarbeidet mellom Stabæk og Anton Sport, skal Stabækbutikken så vidt jeg har forstått snart flytte inn i den nye Anton-butikken på Bekkestua (gamle Meny), der Stabæk får et eget hjørne/egen avdeling for salg av supporterutstyr, treningsutstyr, billetter osv. Stabækbutikken blir vesentlig mer tilgjengelig (tid og sted) og forhåpentlig mer profesjonelt drevet, mens Anton øker sitt kundegrunnlag. Win/win! Som en bonus får Stabæk mulighet til å benytte det ledige arealet i brakka til andre nødvendige formål. Jeg håper det kan gi plass til et lite klubbhus der spillere, supportere, ansatte, foreldre og andre kan møtes over en kopp kaffe eller en næringsrik suppe og en hyggelig prat. Viktig for bygging av klubbkultur, -følelse og -tilhørighet. 15. oktober kl. 15:00 er det bare å møte opp på Bekkestua, alle blaa! Da er det åpning av butikken! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 14. Oktober 2015 Del Skrevet 14. Oktober 2015 Sjekk deilig bilde fra nye Stabækbutikken på #stabak_akademi eller på 'Stabæk Fotball Akademi G01' på FB. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 15. Oktober 2015 Del Skrevet 15. Oktober 2015 Er årets tredjedrakt til salgs i den nye butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 15. Oktober 2015 Del Skrevet 15. Oktober 2015 Vil det være mulig å bestille via nett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå