OEO 72 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 "Den Blaa Lagune"? Noen som har sett filmen? 36409[/snapback] Eller "Electra Blue". Noen som har sett filmene (grise gutter). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2005 (endret) BlaaShop. (Kanskje dette er tråden som gjør folk oppmerksom på at jeg ikke heter Blatter...) Endret 2. Juni 2005 av Blaatter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2005 (endret) BLAATT TIL LYST Endret 2. Juni 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 BLAATT TIL LYST 36443[/snapback] Veldig godt forslag, men dessverre for deg har noen funnet på dette før: Kanskje butikken burde hete:Blaatt til lyst ... for det er jo lystbetont å handle Stabæk-effekter. Er det ikke? 36341[/snapback] Men, dessverre for Giz hadde jeg også funnet på dette før, og sendt mail til Jennie, 2 timer før forslaget dukket opp her..... ...... og til de som lurer, jeg har selvfølgelig ikke rappa noen forslag fra noen....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 OK. Trekker det tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 BLAATT TIL LYST 36443[/snapback] Veldig godt forslag, men dessverre for deg har noen funnet på dette før: Kanskje butikken burde hete:Blaatt til lyst ... for det er jo lystbetont å handle Stabæk-effekter. Er det ikke? 36341[/snapback] Men, dessverre for Giz hadde jeg også funnet på dette før, og sendt mail til Jennie, 2 timer før forslaget dukket opp her..... ...... og til de som lurer, jeg har selvfølgelig ikke rappa noen forslag fra noen....... 36444[/snapback] Men slo du meg? Jeg sendte også dette forslaget, Blaatt til lyst, til Jennie, nesten med en gang..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Men slo du meg? Jeg sendte også dette forslaget, Blaatt til lyst, til Jennie, nesten med en gang..... 36446[/snapback] Jeg sender det på nytt nå. Siste målet vinner, vettu...;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Men slo du meg? Jeg sendte også dette forslaget, Blaatt til lyst, til Jennie, nesten med en gang..... 36446[/snapback] Ja, det vil tiden vise....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Men slo du meg? Jeg sendte også dette forslaget, Blaatt til lyst, til Jennie, nesten med en gang..... 36446[/snapback] Jeg sender det på nytt nå. Siste målet vinner, vettu...;-) 36453[/snapback] Jeg sender det inn en fem, seks ganger til! Den som får flest mål vinner, vettu...!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Bra - stå på folkens! Tipper Jennie blir så driiitlei "Blaat til lyst" at det definitvt ikke vinner.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Da blir Jennie drittlei, og jeg vinner.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Jeg syns Blaakors var jævlig bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 har ikke blåkors en tilknyttning til vif? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 har ikke blåkors en tilknyttning til vif? 36495[/snapback] [/quote Mange pensjonister på Bekkestua, så hva med "Blaat haar"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. Juni 2005 Del Skrevet 2. Juni 2005 Blaa Klær og Sko Blaa Mandag (dersom den kun er oppe på Mandager, naturlighvis) BlaaKLÆÆDER ...ellers synes jeg Rich er inne på noe med Boutique i motsetning til SCHJAPPA 36350[/snapback] Blue-tique? 36356[/snapback] I såfall vil vel "Bleu-tique" være korrekt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 2. Juni 2005 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2005 (endret) Blaa Klær og Sko Blaa Mandag (dersom den kun er oppe på Mandager, naturlighvis) BlaaKLÆÆDER ...ellers synes jeg Rich er inne på noe med Boutique i motsetning til SCHJAPPA 36350[/snapback] Blue-tique? 36356[/snapback] I såfall vil vel "Bleu-tique" være korrekt? 36514[/snapback] Hva med "Blaat blod"? (and royalties) Endret 2. Juni 2005 av sveinjhag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Juni 2005 Del Skrevet 3. Juni 2005 Blaa Klær og Sko...ellers synes jeg Rich er inne på noe med Boutique i motsetning til SCHJAPPA 36350[/snapback] Men ettersom butikken er i Bærum, ville korrekt navn på butikken vært Sjappen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. Juni 2005 Del Skrevet 3. Juni 2005 Blaa Klær og Sko...ellers synes jeg Rich er inne på noe med Boutique i motsetning til SCHJAPPA 36350[/snapback] Men ettersom butikken er i Bærum, ville korrekt navn på butikken vært Sjappen. 36548[/snapback] Sjappen høres ut som noe de ville brukt i Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Juni 2005 Del Skrevet 3. Juni 2005 Sjappen eller Schappa eller liknende er forferdelig uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 3. Juni 2005 Del Skrevet 3. Juni 2005 Flems landhandleri? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Hva med "Kjøpt og Betalt"..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Hva med "Kjøpt og Betalt"..... 36788[/snapback] Ja heller det en 'Stjel og røm', som vålerengen-butikken burde hete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Kjøpt og Betalt var jævlig bra. Flem's Finans. Flem's Finstas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 6. Juni 2005 Del Skrevet 6. Juni 2005 Kjøpt og Betalt var jævlig bra. Flem's Finans. Flem's Finstas. 36793[/snapback] Flems Finstads Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JørgenT 0 Del Skrevet 10. Juni 2005 Del Skrevet 10. Juni 2005 Noen som vet når butikken skal åpne? Blir spennende å se om et av forslagene i denne tråden vinner.. selv holder jeg en knapp på Stabæk Gaardsutsalg med egen FK hylle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Juni 2005 Del Skrevet 11. Juni 2005 "Blaa - Drakt og skjerf" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
General Madness 147 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Jeg foreslår "Tante Blaa"! Noe mykt under juletreet, gå til Tante Blaa! Noe godt for strupen, gå til Onkel Blaa! Håper jeg var først med den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Juni 2005 Del Skrevet 16. Juni 2005 Jeg foreslår "Tante Blaa"! Noe mykt under juletreet, gå til Tante Blaa! Noe godt for strupen, gå til Onkel Blaa! Håper jeg var først med den. 38292[/snapback] Send det til Jennie - best så langt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
General Madness 147 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 Jeg foreslår "Tante Blaa"! Noe mykt under juletreet, gå til Tante Blaa! Noe godt for strupen, gå til Onkel Blaa! Håper jeg var først med den. Send det til Jennie - best så langt Takk, den ble sendt i går. Håper jeg ikke var for sent ute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 17. Juni 2005 Del Skrevet 17. Juni 2005 Jeg foreslår "Tante Blaa"! Noe mykt under juletreet, gå til Tante Blaa! Noe godt for strupen, gå til Onkel Blaa! Håper jeg var først med den. 38292[/snapback] Var ikke det Barne TV for mange år siden? Tante Brun, Tante Grønn og Tante Blaa..Mener det assa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå