pauligirl 236 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 *mjam* gleder meg til en STOR handletur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Å det var godt!Endelig kan jeg drikke fra en Stabæk tåteflaske Smukker, finnes de??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Er det offisielle navnet Stabækbutikken? Var det ikke en navnekonkurranse for en god stund siden? Må vel ha kommet opp noen sprekere navn enn det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Er det offisielle navnet Stabækbutikken? Var det ikke en navnekonkurranse for en god stund siden? Må vel ha kommet opp noen sprekere navn enn det... Alt kler den 'smukke' butikken!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Er det offisielle navnet Stabækbutikken? Var det ikke en navnekonkurranse for en god stund siden? Må vel ha kommet opp noen sprekere navn enn det... Her i Stabæk kaller vi en spade for en spade, og en butikk for en butikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Uff... Du får mye stæsj på sjappa til enga. http://vpn.enovaprofile.com/Index.aspx Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Det er mye vertikale Stabæklogoer her i gården! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Hehe, må jeg si! Ser ikke ut som de har tatt med selve "Stabæk logoen" på noen av klærene, det er jo litt trist jaja, ser jo kule ut selv uten logo'n da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 bra bilde finnes det også jentestørrelser? har ikke lyst til å løpe rundt med en xxl genser eller t-skjorte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Va'kke mye mandig den leggen nei!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Jeg må innrømme at jeg har en naturlig fobi mot joggebukser, men jakka var tøff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 He he he. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Savner Stabæk kaffekopp, vise hvem som er sjef ved kaffemaskinen! Hadde det for et par år siden, må få det tilbake! Gjerne whiskeyglass også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Ikke glem ølglass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueboy 0 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 drit bra at den endelig er åpen igjen! digger de nye "army" kjedene! jeg synes at den blaa-boutique er det beste forslaget! er positiv til t-skjorter med et blaat budskap på brystet! BlueBoy Jeg foreslår "Tante Blaa"! Noe mykt under juletreet, gå til Tante Blaa! Noe godt for strupen, gå til Onkel Blaa! Håper jeg var først med den. den var konge! håper den vinner! det var klang i det "kamp ropet"! BlueBoy Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Apropos kaffekopp, via VG's fotoservice kan du jo printe hvilket som helst bilde på en hvit kopp! Koster ca 200. Har en slik kopp, laget til dama, var veldig godt fornøyd med resultatet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 1. Desember 2005 (endret) Del Skrevet 1. Desember 2005 (endret) bra bilde finnes det også jentestørrelser? har ikke lyst til å løpe rundt med en xxl genser eller t-skjorte... De har jente str også.. joggebuksa passer til både gutter og jenter. Det er en veldig kul T-skjorte der med et tøft bilde av morten på som er "lyseblå" og til jenter. En hvit langermet genser med Stabæk i bue og comic sans (fler enn meg som er litt lei den skriften? men den funker.. ) er også å få tak i.. Joggebuksa er også i to varianter, en som Posse har med Stabæk nedover, og med Stabæk i , nok en gang, comic sans i bue over den ene siden bak på rumpa... TA EN TITT!! Endret 1. Desember 2005 av pondus87 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Akkurat det med font'er har de ikke vært så veldig kreative med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Jeg kan absolutt anbefale en tur innom Stabæk Butikken. Følte meg litt som en alkis på polet - hadde lyst på alt. Herregud - jeg hater å oppholde meg utendørs når det er kaldt, og jeg kjøpte til og med lue. Tulling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 294 Del Skrevet 1. Desember 2005 Del Skrevet 1. Desember 2005 Måtte virkelig telle på knappene idag...rekke jobb kl 12.00? eller ta en tur innom butikken? Selvfølgelig valgte jeg å være en feig faen, og dro på jobb. Bildene fra butikken så riktig så bra ut!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 2. Desember 2005 Del Skrevet 2. Desember 2005 Måtte virkelig telle på knappene idag...rekke jobb kl 12.00? eller ta en tur innom butikken? Selvfølgelig valgte jeg å være en feig faen, og dro på jobb.Bildene fra butikken så riktig så bra ut!!! Bra butikk, men magler smukker og sengetøy!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Desember 2005 Del Skrevet 2. Desember 2005 Var innom igår, endte opp med mørkeblaa hettejakke, lue og sist men ikke minst, det utrolig harry dødsmerket med Stabæklogo og alltid uansett. Og så drakk jeg tom kaffemaskinen som Jenny måtte fylle på. Anbefaler alle å ta turen innom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 2. Desember 2005 Del Skrevet 2. Desember 2005 Og drikke opp kaffen til Jenny Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Holder butikken juleåpent med litt ekstra åpningstider før jul?? Kanskje en søndag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Er smukkene kommet Og burde ikke topic'en bytte navn??!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Holder butikken juleåpent med litt ekstra åpningstider før jul?? Kanskje en søndag?? Butikken har vel allerede kveldsåpent på torsdager til 1900, og lørdagsåpent 1100-1400. Burde ikke det holde da? Stabækbutikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Og drikke opp kaffen til Jenny Jennie!! Stor forskjell dere! Hun er nemmelig halvt amerikansk! derfor trykk på Jennie IKKE Jenny uten trykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Og drikke opp kaffen til Jenny Jennie!! Stor forskjell dere! Hun er nemmelig halvt amerikansk! derfor trykk på Jennie IKKE Jenny uten trykk Men hun skal dessverre slutte til sommeren grunnet studier. Både Markus og jeg prøvde å forklare at utdanning ikke er så viktig, men hun ville ikke høre på oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Husk at forslagene må mailes til jennie@stabak.no for å bli med i kåringen da. Ja det må vi huske, men det er greit og skrive det her så folk kan se på hva forslagene blir!!!! Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. Desember 2005 Del Skrevet 6. Desember 2005 Husk at forslagene må mailes til jennie@stabak.no for å bli med i kåringen da. Ja det må vi huske, men det er greit og skrive det her så folk kan se på hva forslagene blir!!!! Thomas Tror du kan glemme denne kåringen. Den er fra tidlig i sommer. Butikken har vel fått et navn nå: Stabæk Butikken ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå