hdaniels 2 362 Del Skrevet 31. August 2011 Del Skrevet 31. August 2011 Kanskje greit å føye til det med mandager i allerede i overskriften din. Takk og lov for at jeg er ung og har et sterkt hjerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 31. August 2011 Del Skrevet 31. August 2011 Kanskje greit å føye til det med mandager i allerede i overskriften din. Takk og lov for at jeg er ung og har et sterkt hjerte. He He Jeg vurderte å gjøre som ekte journalister, krisemaksimer og bare skrive at den stenger, men jeg regnet med at mange vile få hjerteflimmer i det minste dersom jeg ikke skrev lenger ned at de holder stengt på mandager. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 18. November 2011 Del Skrevet 18. November 2011 Hva er grunnen til at draktene er 200 kroner nå? Er det nytt draktsett på gang neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 18. November 2011 Del Skrevet 18. November 2011 butikken skal vel legges ned..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Bestilte 200kronersdrakta + noen andre småting forrige uke, men har enda ikke mottatt noen hentelapp? Eller bekreftelse på sendt. Noen som jobber der eller har noe med butikken å gjøre, som vet grunnen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 15. Mai 2012 Del Skrevet 15. Mai 2012 Er det mulig å få inn dette skjerfet med den hvite logoen igjen? Ser noen på feltet har det. Gjerne i en litt lengre variant enn standardlengden også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 28. Mai 2012 Del Skrevet 28. Mai 2012 Nå som nettbutikken har sommerstengt, vet noen når butikken får inn M og L på hjemmedrakten igjen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 17. Desember 2012 Del Skrevet 17. Desember 2012 Stabækbutikken vil i denne tråden slippe nyheter, info om sesongkort, salg, og annet. Det er også muligheter å komme med ønsker til nye produkter eller diskutere gamle som nye. Vi trenger deres synspunkter for å kunne gi dere det dere ønsker. Først starter vi med å oppfordre alle til å handle inn fyrverkeriet deres hos oss. Salget er fra 27.12 til 31.12. Det er begrenset med lagringsmuligheter, så kom gjerne tidlig i perioden, slik at vi er sikre på å ha de feteste batteriene på lager. Dersom alle skal handle de to siste dagene vil vi kanskje slite med å få tak i nytt, og STB tjener mindre penger. Husk også at jo mer det smeller klokken tolv, jo mer penger har STB i 2013 Minner om at skjortene våre er satt ned til 50 kroner stykk, et must for alle som er medlem av dette forumet! Jeg ønsker dere alle velkommen til en hyggelig handel i fremtiden! Hilsen Johan Ny daglig leder i Stabækbutikken og medlem av Stabæk Support! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 17. Desember 2012 Del Skrevet 17. Desember 2012 Bruk denne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Stabæk butikken flytter til Nadderud. http://www.stabak.no/news/article/1xu222x7zldm61iv55sqrwfs2d/title/stabaek-fotball-flytter-hele-virksomheten Noen som kjenner til hva som skjer med de som jobber i butikken i dag? Hva blir åpningstidene? Hvor stort blir det nye butikklokalet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Utfra det jeg har blitt fortalt om kostnadsnivået ved å drive på Bekkestua høres dette ut som en riktig beslutning. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Klubben har fått ganske rimelig leie, men alt tatt i betraktning nå er det nok mest naturlig å samle alt på Nadderud. Satser på at det blir hvertfall én egen brakke til butikken. Og at vi får male den. Hører du det Johan? Cramo vil i utgangspunktet leie oss brakker rimelig mot at den grå fargen beholdes, de må overbevises om at det er fetere i blaa striper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Klubben har fått ganske rimelig leie, men alt tatt i betraktning nå er det nok mest naturlig å samle alt på Nadderud. Satser på at det blir hvertfall én egen brakke til butikken. Og at vi får male den. Hører du det Johan? Cramo vil i utgangspunktet leie oss brakker rimelig mot at den grå fargen beholdes, de må overbevises om at det er fetere i blaa striper! Trodde du holdt mantraet "det er lettere å få tilgivelse enn tilatelse" hellig jeg Posse-boy 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Jeg vet det. Men så spurte jeg Knutebjørn om jeg ville få tilgivelse om jeg malte brakkene uten å spørre, og det ville jeg ikke få. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Høres mer ut som et spørsmål om tillatelse. Tilgivelse vet du ikke om du får før du har gjort det. Derfor: Gjør det, gjør det, gjennomfør det! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Synes det var riktig av Posse å spørre om han ville få tilgivelse dersom man malte brakkene i striper. Vil jo tydeligvis koste klubben mer dersom de blir malt, og det er en kjip ting å få i fleisen når vi allerede sliter økonomisk. Jeg stiller med kost om Cramo gir grønt lys for maling, men inntil da: ikke gjør det, ikke gjør det, ikke gjennomfør det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Kan ikke du bare male dem grå igjen når de skal leveres tilbaks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. Mars 2013 Del Skrevet 6. Mars 2013 Støtter forslaget til msp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Mars 2013 Del Skrevet 7. Mars 2013 Det som Norris skrev Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Mars 2013 Del Skrevet 7. Mars 2013 Her må jeg si meg helt enig med StabækLars. Forresten synes jeg bildet Posse la ut av seg selv må være fra en svært uheldig vinkel, med mindre han har endret seg mye i vinter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 3. November 2013 Del Skrevet 3. November 2013 Noen som vet om det eksisterer noe for babyer i Butikken?Sparkebukse eller liknende, finner ikke noe på nettsiden desverre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 3. November 2013 Del Skrevet 3. November 2013 Noen som vet om det eksisterer noe for babyer i Butikken? Sparkebukse eller liknende, finner ikke noe på nettsiden desverre. I second this! Leter etter ting til alderen 0-2 år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 4. November 2013 Del Skrevet 4. November 2013 jeg har kjøpt body der (vi har krabbet, nå skal vi opp og stå, eller noe står det) har også sett noen tskjorter til barn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 4. November 2013 Del Skrevet 4. November 2013 Ja de har litt forskjellig til babyer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 14. April 2014 Del Skrevet 14. April 2014 Føler at denne tråden har havnet litt for langt nede. Ta gjerne alt dere lurer på om Stabækbutikken, stabakbutikken.no og varene i butikken her, så skal jeg svare så godt og kjapt jeg kan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 15. April 2014 Del Skrevet 15. April 2014 Får man Mail om når man kan hente drakter man har bestilt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 15. April 2014 Del Skrevet 15. April 2014 Får man Mail om når man kan hente drakter man har bestilt?Ja. Vi holder åpent på onsdag. Ellers er det påskestengt. Vi venter på trykk fra Asker Profil, så litt avhengig av hva du skal ha på drakten, så er den nok snart klar for henting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 15. April 2014 Del Skrevet 15. April 2014 Takk Johnny da får vi se om jentenes drakter er klare til bodøkampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 20. April 2014 Del Skrevet 20. April 2014 Kan ta frågan her også. Har ikke vært innom brakken på en stund, men forrige gang jeg var der hadde man bare kortermede drakter. Er årets drakter også i langermet variant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå