Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok meg den friheten å lage en side på msn der alle som vil kan legge ut bilder av alt vi driver med i forbindelse med laget vi elsker! For å legge ut bilder må man melde seg inn, med det er gratis! Og finner man noen bilder man vil ha fjernet er det bare å sende en mail eller legge inn en kommentar på siden! Bildegalleriet finner dere her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg den friheten å lage en side på msn der alle som vil kan legge ut bilder av alt vi driver med i forbindelse med laget vi elsker! For å legge ut bilder må man melde seg inn, med det er gratis! Og finner man noen bilder man vil ha fjernet er det bare å sende en mail eller legge inn en kommentar på siden! Bildegalleriet finner dere  her!

36418[/snapback]

Veldig bra jobba!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok meg den friheten å lage en side på msn der alle som vil kan legge ut bilder av alt vi driver med i forbindelse med laget vi elsker! For å legge ut bilder må man melde seg inn, med det er gratis! Og finner man noen bilder man vil ha fjernet er det bare å sende en mail eller legge inn en kommentar på siden! Bildegalleriet finner dere  her!

36418[/snapback]

Veldig bra jobba!

36419[/snapback]

var skikkelig slitsomt, tok minst 2 minutter å ordne det!!! bare legg ut bilder hvis du har, tror dessverre ikke man kan legge ut filmsnutter eller lyd der, noe som er litt dumt siden jeg har noe av det også... får man evt lagt ut det på siden din?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var skikkelig slitsomt, tok minst 2 minutter å ordne det!!! bare legg ut bilder hvis du har, tror dessverre ikke man kan legge ut filmsnutter eller lyd der, noe som er litt dumt siden jeg har noe av det også... får man evt lagt ut det på siden din?

36420[/snapback]

Har ikke du laget en slik løsning som kan brukes til dette, Markus?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff - jo - husker ikke adressen på serven min

36423[/snapback]

hadde vel nesten vært det beste å hatt en server å legge det ut på... har masse rart fra tidligere år som også kunne vært artig å legge ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant den...

Problemet er at jeg må gjennomføre en operasjon mellom opplastning og fremvisning, samt at serveren min har dårlig CPU 350mhz (tror jeg) og langt fra noen topp bånnbredde. Dette vil medføre at smurfing pr bilde tar lang tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36423[/snapback]

hadde vel nesten vært det beste å hatt en server å legge det ut på... har masse rart fra tidligere år som også kunne vært artig å legge ut!

36424[/snapback]

Hadde vært kjempefint å ha en felles server for dette, slik at man kan bygge opp et stort arkiv etterhvert.

Her er serveren til Markus:

Stabæk Supports fotoalbum

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36423[/snapback]

36424[/snapback]

Hadde vært kjempefint å ha en felles server for dette, slik at man kan bygge opp et stort arkiv etterhvert.

Her er serveren til Markus:

Stabæk Supports fotoalbum

36427[/snapback]

da kan jeg begynne å legge ut bilder der neste uke, hvis det er av interesse for andre? Mulig jeg trenger hjelp til å få forklart ftp igjen, altfor mange år siden sist....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36418[/snapback]

Veldig bra jobba!

36419[/snapback]

36420[/snapback]

hvor store er film"snuttene"?, mitt billedgalleri støtter video, registrer deg på www.norpixel.com/newpics, og last opp. Dette er NATURLIGVIS GRATIS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36418[/snapback]

Veldig bra jobba!

36419[/snapback]

36420[/snapback]

hvor store er film"snuttene"?, mitt billedgalleri støtter video, registrer deg på www.norpixel.com/newpics, og last opp. Dette er NATURLIGVIS GRATIS

36529[/snapback]

er ikke større en ett par tre mg... korte snutter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Supporterbilder
  • Opprett ny...