hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 Hva heter den stabæk sangen morten synger ? Edsvorne menn Hvor er det Morten synger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Juni 2008 Del Skrevet 18. Juni 2008 Hele sangen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. Juli 2008 Del Skrevet 1. Juli 2008 Gi mannen ny kontrakt før han plutselig stikker gratis til en annen klubb etter sesongen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mads82 0 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Mål i dag!! Hyll hyll! Fortjener bedre enn side 5. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Blir bare mer og mer glad i denne mannen, deilig å se han score i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Trodde aldri jeg skulle se Morten score i serien. Når han kan gjøre det virker ingenting umulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Mad crec Morten... Det varmet å se deg putte... (igjen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Mad crec Morten...Det varmet å se deg putte... (igjen) Du var altså på cupkampen på Fossum i 2005? Han har vel også puttet på en treningskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Morten puttet i treningskampen mot IFK i Göteborg 6. mars i år. Forøvrig etter en corner tatt av Daniel (fra høyre). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 treningskamper teller ikke da... det sier seg jo selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 Gi mannen ny kontrakt før han plutselig stikker gratis til en annen klubb etter sesongen !!! Ja... Jeg venter fortsatt på en signering av Morten! Kom an Lars, du har fått mange bra signeringer i sommer, - hva med en til?!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. August 2008 Del Skrevet 3. August 2008 treningskamper teller ikke da... det sier seg jo selv... Vel, oss nerder som er opptatt av banehopper'n er ikke helt enig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. August 2008 (endret) Del Skrevet 3. August 2008 (endret) Gi mannen ny kontrakt før han plutselig stikker gratis til en annen klubb etter sesongen !!! Ja... Jeg venter fortsatt på en signering av Morten! Kom an Lars, du har fått mange bra signeringer i sommer, - hva med en til?!!! Mine ører hører at Morten ikke var fornøyd med kontraksforslaget han ble gitt og takket nei. Synd, og vi skal derfor ikke glemme TV2Sporten fra i fjor hvor Morten(?) slo ett slag for kontinuitetsbærerne og deres verdi i klubbene. I forhold til spillere som skifter klubber annent hvert år er de lønnstapere. Endret 3. August 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 treningskamper teller ikke da... det sier seg jo selv... Vel, oss nerder som er opptatt av banehopper'n er ikke helt enig... Da treningskamper ikke teller som offisielle kamper for spillerne, mener nå jeg at de heller ikke burde telle som kamper til banehoppern... men det er kanskje bare meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Mine ører hører at Morten ikke var fornøyd med kontraksforslaget han ble gitt og takket nei. Synd, og vi skal derfor ikke glemme TV2Sporten fra i fjor hvor Morten(?) slo ett slag for kontinuitetsbærerne og deres verdi i klubbene. I forhold til spillere som skifter klubber annent hvert år er de lønnstapere. Har han gjort dette nå i det siste? Eller var det også i fjor? Er det derfor med tanke på at Morten forsvinner, og selvsagt i tillegg til at Pontus S. er ute, at de har hentet Niklas Sandberg? Paranoide tanker... Jeg håper i hvert fall at Morten får et bedre tilbud og at vi leder serien, har fått flere gode forsterkninger på plass og at Fornebu arena er rett rundt svingen, til sammen er nok til at Morten blir hos oss mye lenger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Jeg håper virkelig vi tilbyr Morten det han er verdt! Han virker som en fornuftig kar og jeg regner derfor ikke med at han har helt ville krav, men man vet jo aldri... Vi får håpe at han og Bjørnar signerer nye kontrakter og blir hos oss, vi har i hvert fall mye å lokke med nå (ny arena, mulig TL-gull og CL deltagelse), kan ikke være andre klubber i Norge som kan slå oss på så mye annet enn lønnslippen nå - men det er klart den har også stor betydning for de fleste! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 Kontraktsforhandlinger i dag, ifølge en bisettning i enten aftenposten, vg eller dagbladet, husker ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 4. August 2008 Del Skrevet 4. August 2008 da kan man vel trygt kalle det god timing med scoringen igår er over hodet ikke bekymret for at Morten ikke signerer ny og forbedret kontrakt. den gutten er blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. August 2008 Del Skrevet 6. August 2008 jisus...at jeg ikke har lagt merke til dette før...snakk om dobbeltgjenger! mms og "Erik" http://www.budstikka.no/multimedia/archive...RIK_140858f.jpg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. August 2008 (endret) Del Skrevet 8. August 2008 (endret) Ny kontrakt..Jævlig digg! http://www.stabak.no/content/view/2882/2/ Endret 8. August 2008 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Ny kontrakt..Jævlig digg! http://www.stabak.no/content/view/2882/2/ Denne var viktig, så er det bare Bjørnar igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SS KE 0 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Ny kontrakt..Jævlig digg! http://www.stabak.no/content/view/2882/2/ Deilig:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Bravo!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Gull på rull! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 JESS!!! Dette har jeg ventet på! Dette ER en blaa sesong! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Fett, ingen ting er så najs som en local lad på banen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Godt å se :-)) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 En skikkelig gladnyhet, dette. Ikke bare har han blitt en meget viktig spiller, men skal Stabæk vokse publikumsmessig kan det også være viktig med lokale gutter. Interesse fra Sverige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Knallviktig!! Herlig stopperpar sammen med Pontus eller Sandberg hvis han imponerer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 8. August 2008 Del Skrevet 8. August 2008 Good shit!!!! Er lenge siden jeg ble så glad for en Stabæk scoring som når MMS banka den inn på halv volley mot glimt. En viktig kar for klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå