elvis 2 587 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Bra at Hareide vilte MMS i gjørmen på Ullevold i går. Med det kampprogrammet Stabæk har om dagen kan man ikke kaste bort kreftene på kjedelige lanskamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Mye tyder på at Morten hadde spilt dersom Jon Inge ikke hadde vært ute med skade. Hareide sier at han vil utnytte gode relasjoner fra klubblag, derfor kalte han inn Høgli da det kom noen forfall, og lot han og Reginiussen starte. Forsto jeg han rett vil han benytte enten Høgli og Reginiussen eller Høiland og Skjønsberg. Noe som kanskje ikke lover så godt for verken Morten eller Jon Inge ettersom det later til at Reginiussen er andrevalg på stopperplass uansett og Høgli vel presterte ganske brukbart som back. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 morten tatt ut på landslaget igjen! tupp ut reginiussen og få inn morten, utfyller hangeland bedre skulle jeg mene grattis iallefall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Vi vet jo ikke om han får spille, men det er uansett en et honørtegn til en av våre mest trofaste, stabile spillere som har jobbet seg bedre og bedre. Grattis MMS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Her er det bare å henge seg på i gratulasjonen. Håper det blir en andreomgang med litt større verdi en gjørmebrytinga mot Irland, og at Morten får sjansen i 10-15 minutter mot slutten av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spence 0 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 Får håpe han får et kvarter da Reginiussen blir sliten. MMS er ihvertfall å foretrekke framfor Atle Roar Håland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 P4 melder at MMS er helt ny i troppen. Det er jo litt feil, men hyggelig at det nevnes spesielt at han er med. Noen som vet om Håland er med som backup på back eller stopperplass (eller begge)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. August 2008 Del Skrevet 26. August 2008 P4 melder at MMS er helt ny i troppen. Det er jo litt feil, men hyggelig at det nevnes spesielt at han er med. Noen som vet om Håland er med som backup på back eller stopperplass (eller begge)? Håland er nok kun med som stopper. Tror jeg ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 11. September 2008 Del Skrevet 11. September 2008 Morten i nettprat på Budstikka i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Morten i nettprat på Budstikka i morgen. Mange kloke ord fra Morten, deriblant Jeg går aldri til Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johan Stub 0 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Kan dette åpne for MMS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. September 2008 Del Skrevet 13. September 2008 Kan dette åpne for MMS? Det er nesten så jeg håper det ikke blir landslagsspill på Morten, han har viktigere kamper å spille enn de der man lar seg pisse på av motstander etter motstander (og endog risikere skade midt oppi viktige gullkamper). For alt jeg bryr meg kan gjerne landslagene legges ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 15. September 2008 Del Skrevet 15. September 2008 Kan dette åpne for MMS? kan se slik ut ja - http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2218255.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. September 2008 Del Skrevet 15. September 2008 Kan dette åpne for MMS? kan se slik ut ja - http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2218255.ece Det kan vel også åpne døra for Høiland og SuperJon også, det er jo som kjent viktig med klubbrelasjoner under Åges ledelse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Geiern 0 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 Stem frem MMS på VGs meningsmåling om hvem som bør erstatte Reginiussen på landslaget! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=516578 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 Stem frem MMS på VGs meningsmåling om hvem som bør erstatte Reginiussen på landslaget!http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=516578 Ser helst at Skjønsberg har 100% fokus på Stabæk i tiden som kommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Geiern 0 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 Stem frem MMS på VGs meningsmåling om hvem som bør erstatte Reginiussen på landslaget!http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=516578 Ser helst at Skjønsberg har 100% fokus på Stabæk i tiden som kommer Serien er vel sikret på dette tidspunktet vil jeg tro, og forhåpentligvis kun en Cupfinalen gjenstår. Det at MMS får tillit i troppen mot Skottland tror jeg faktisk Stabæk vil nyte godt av, og gjøre at MMS bidrar til å ta hjem the double for oss i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 nei til Stabækspillere på landslaget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. September 2008 Del Skrevet 16. September 2008 Nei til VGs meningsmåling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 17. September 2008 Del Skrevet 17. September 2008 Aftenposten Morgen rangerer MMS på tredjeplass blant kandidatene til å bli Hanglestads makker på landslaget. 2. Vadim Demidov 1. Vidar Riseth (!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. September 2008 Del Skrevet 17. September 2008 Aftenposten Morgen rangerer MMS på tredjeplass blant kandidatene til å bli Hanglestads makker på landslaget.2. Vadim Demidov 1. Vidar Riseth (!) Rekkefølgen kan seff diskuteres, men man kan vel være ganske enig i ankepunktene til aftenposten. Han er ikke spesielt kjapp (men kan kompensere det med å være "lur", som de skriver). I tillegg er han så godt som blottet for internasjonal erfaring. Det vil derfor være et lite sjansespill å la hans to første landskamper være borte mot Skottland og hjemme mot Nederland. Men at det er noe mindre sjansespill med Demidov eller Riseth klarer jeg ikke helt å se... Vinner stabæk de neste fire kampene (semi'n + 3 x serie), vil nok medgangssupporter Hareide kaste seg på og hanke inn både Høiland, Knudsen og MMS i startelleveren, med Tom, Henning, Vegar, Tommy, Ola, Bjørnar, Torstein og Jan på benken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Kan noen som er sikre bekrefte for meg at vi ikke risikerer mer enn èn kamps karantene på MMS? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Er mulig å klage så han slipper straff? Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 I sånne tilfeller som dette, kan karantene utebli? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Burde jo kunne det, Terry fikk jo for eksempel spille mot United i dag selv om han opprinnelig fikk rødt forrige kamp. Her i Norge slapp jo han VIF-spilleren å stå over etter "albuen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Burde jo kunne det, Terry fikk jo for eksempel spille mot United i dag selv om han opprinnelig fikk rødt forrige kamp. Her i Norge slapp jo han VIF-spilleren å stå over etter "albuen" Da må det jo gå ann å få omgjort det her også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Burde jo kunne det, Terry fikk jo for eksempel spille mot United i dag selv om han opprinnelig fikk rødt forrige kamp. Her i Norge slapp jo han VIF-spilleren å stå over etter "albuen" Zajic gjorde ikke noe galt etter regelverket i den situasjonen med "skallingen", mens her dømmer Hauge rett etter boka. Så jeg tviler sterkt på at vi får noen MMS i neste TL. Hauge ble like mye hetset etter CL finalen for noen år siden, men han hadde rett etter boka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 21. September 2008 Del Skrevet 21. September 2008 Får håpe Nff faktisk gjør noe riktig da, blir isåfall første gang... Gleder meg til Hauge stiller til intervju jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Angående utvisningen i går synes jeg Morten skal ha skryt. Allerede før sjokket har lagt seg er han relativt rolig på vei ut av banen. En liten utblåsning ut i lufta i det han krysser sidelinja skulle jo bare mangle, etter en slik hårreisende dommeravgjørelse. I tillegg skal Knudsen ha skryt, han berger garantert Keller unna et kort i den situasjonen som oppstår rundt dommeren etterpå. Alt i alt veldig bra av gutta å ikke pådra seg masse gule kort, det ville vært høyst forståelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. September 2008 Del Skrevet 22. September 2008 Blir nok karantene på Morten, ja. La oss bare håpe at Terje Hauge lider samme skjebne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå