Petter 5 884 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Jeg synes Morten generelt har gjort mye bra hittil i år, og i dag er han jo helt konge. Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Kunne vel gjort ting litt annerledes før 2-3 scoringen. Forøvrig er jeg nervøs hvergang denne mannen har ballen i bena! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Nordens Puyol! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Kunne vel gjort ting litt annerledes før 2-3 scoringen. Det kunne saktens Hedenstad også... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 ...og Palmi, Farnerud, Hammer og Larsen, så da kan vi like greit kalle det godt utført av Start og gratulere MMS med årsbeste. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Må si jeg undret litt under kampen i går. Jeg kom tilbake til sofaen etter å ha hentet en boks med litt duggfriskt i og så til min store forskrekkelse at en Stabækforsvarer tok igjen en av Starts spisser og passerte ham med god margin? Et øyeblikk trodde jeg at det måtte vært foretatt et bytte og en hurtig(?) forsvarsspiller hadde kommet på banen... Men det var løpsduel mellom Årst og MMS - tror aldri jeg har sett MMS fremstå som et hurtigtog før? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Må si jeg undret litt under kampen i går. Jeg kom tilbake til sofaen etter å ha hentet en boks med litt duggfriskt i og så til min store forskrekkelse at en Stabækforsvarer tok igjen en av Starts spisser og passerte ham med god margin? Et øyeblikk trodde jeg at det måtte vært foretatt et bytte og en hurtig(?) forsvarsspiller hadde kommet på banen... Men det var løpsduel mellom Årst og MMS - tror aldri jeg har sett MMS fremstå som et hurtigtog før? Når var det Årst ble rask? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 30. Mai 2011 Del Skrevet 30. Mai 2011 Må si jeg undret litt under kampen i går. Jeg kom tilbake til sofaen etter å ha hentet en boks med litt duggfriskt i og så til min store forskrekkelse at en Stabækforsvarer tok igjen en av Starts spisser og passerte ham med god margin? Et øyeblikk trodde jeg at det måtte vært foretatt et bytte og en hurtig(?) forsvarsspiller hadde kommet på banen... Men det var løpsduel mellom Årst og MMS - tror aldri jeg har sett MMS fremstå som et hurtigtog før? Når var det Årst ble rask? Samma det vell! Poenget er at MMS gjorde en god jobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 24. Juni 2011 Del Skrevet 24. Juni 2011 Man håpte han ville finne tilbake til formen fra 08, og jeg tror det blir varmere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 26. Juni 2011 Del Skrevet 26. Juni 2011 Konge av MMS i dag! Deilig å se ham i toppform igjen! Messi Skjønsberg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 26. Juni 2011 Del Skrevet 26. Juni 2011 Banens beste i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 26. Juni 2011 Del Skrevet 26. Juni 2011 Rett og slett utrolig bra kamp av Messi Skjønsberg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 27. Juni 2011 Del Skrevet 27. Juni 2011 Overraskende god i år. Er det sånn at hvert år når MMS sin kontrakt går ut så leverer han en kjempesesong? Isåfall vil jeg anbefale ettårskontrakter på denne karen framover... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Juni 2011 Del Skrevet 27. Juni 2011 MMS var hovedgrunnen til at vi kun slapp inn et spillemål i går! Han har vært meget god de siste ukene! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 For en kamp og for noen taklinger av Morten! For en gangs skyld er jeg enig med SMS-flertallet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Messi Skjønsberg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Messi Skjønsberg! Nei. Men god match av Morten i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Messi er da ikke god nok, Argentina er jo ute av det derre EM-et sitt. Morisbak var herlig god i dag, og har vært det ved mange anledninger. Flott gest å bruke et av flaggene våre etter kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
big jesus 5 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Gi han ny kontrakt, nå ! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 f.o.m Startkampen (mener jeg) har Morten bare blitt bedre og bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Hyll, Hyll!! Ikke noe er bedre enn å se en lokal, trofaste spillere reise seg fra en down-periode og stå fram som det Morten har gjort i år. Han gir alt og spiller med MYE hår på brystet 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Nydelig gjennomført idag, Morten! Fortsett slik! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. Juli 2011 Del Skrevet 17. Juli 2011 Hyll! Hyll! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Juli 2011 Del Skrevet 18. Juli 2011 Jævlig kult at en så allright fyr som Morten er av de viktigste for Stabæk. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 18. Juli 2011 Del Skrevet 18. Juli 2011 Vi begynner å se 08-nivået igjen nå. Morten spiller tydeligvis best når kontrakten hans er i ferd med å gå ut, så vi bør definitivt gi ham ettårskontrakter framover. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 18. Juli 2011 Del Skrevet 18. Juli 2011 Vi begynner å se 08-nivået igjen nå. Morten spiller tydeligvis best når kontrakten hans er i ferd med å gå ut, så vi bør definitivt gi ham ettårskontrakter framover. Morten og Palmi bør kanskje bare ha det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 18. Juli 2011 Del Skrevet 18. Juli 2011 Lennartsson hyller "ny" bauta 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. September 2011 Del Skrevet 1. September 2011 Morten har lekt seg med kamera og redigeringsverktøy, og gir dere herved: Stabækfinalen i bordtennis. JOHAN vs PONTUS PS: Videoen innholder sterke dusjscener med Hr Andersson 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 1. September 2011 Del Skrevet 1. September 2011 Morten har lekt seg med kamera og redigeringsverktøy, og gir dere herved: Stabækfinalen i bordtennis. JOHAN vs PONTUS PS: Videoen innholder sterke dusjscener med Hr Andersson Ble nesten litt redd jeg, da jeg så det var aktivitet i denne tråden rett etter overgangsvinduet var stengt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. September 2011 Del Skrevet 1. September 2011 Skal vel noe til for at noen overbyr lønna MMS har... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå