youngboy 894 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Gratulerer med 34-årsdagen! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Gratulerer til Morten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2017 Herlig svar til Nettavisen på spørsmål om hvor han tror Nettavisen plasserer Stabæk på tippetabellen på Facebook. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 15. Mars 2017 Del Skrevet 15. Mars 2017 Altså, vi har Norges feteste kaptein, uten tvil.. sier akkurat d han mener, men med et Glimt i øye. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Mars 2017 Del Skrevet 15. Mars 2017 Konge, Morten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 18. Mars 2017 Del Skrevet 18. Mars 2017 Aftenposten tipper oss på 14 plass. I den anledning har de fått Kongen i tale; http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Stabak-kapteinen--Jeg-er-en-kjedelig-klubbspiller-som-akkurat-er-god-nok-til-a-vare-pa-laget--232212b.html 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 18. Mars 2017 Del Skrevet 18. Mars 2017 Skriver også at Nadderud har kapasitet til 7000 tilskures. Så mye for det tipset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 29. Mars 2017 Del Skrevet 29. Mars 2017 Noen med VG+ som kan legge ut Skjønsberg-artikkelen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mars 2017 VG+ logoUtgaver Søk VG-lupen 2017: Han er blaaest av dem alle Han har gjort alt, fra å være supporter som liten gutt, via Operasjon Dagsverk på Nadderud til juniorfotball, og så til A-laget, kronet med seriegull som kaptein og så de tøffe årene etterpå. AV KNUT ESPEN SVEGAARDEN OG FRODE HANSEN (FOTO) PUBLISERT 29.03.2017 Morten Morisbak Skjønsberg (34) er straks klar for sin 15. sesong som Stabæk-spiller. Spillere på Nadderud kommer og går, men den blåeste av dem alle han består. - Det er her jeg vil være, sier Stabæks ubestridte leder og kaptein I 1995 hadde Stabæk sin første kamp i Tippeligaen mot Vålerenga, etter en drøm av en fremgang i norsk fotball, fra 5. divisjon til Tippeligaen på ni sesonger. Det var stor ståhei, klubben hadde sikret seg Tommy Svindal Larsen og Kjell Roar Kaasa døpt Tommy og Tigern, og det samme navnet hadde Stabæk gitt junior-supporterne sine: «Tommy og Tigern-klubben». Og der, på indre bane på Nadderud i sesongpremieren, mens tribunen med Vålerenga-supportere falt ned, sto 12 år gamle Morten Morisbak Skjønsberg og ropte sine første ord om «Stabæk» - helt til en kamerat av han gikk litt langt: Skjønsberg-kompisen syntes ikke dommer Roy Helge Olsen var all verden og gikk til aksjon. VG-LUPEN 2017 Les mer om Stabæk i VG-lupen 2017. Hver dag presenteres et nytt lag. Disse har blitt presentert hittil: Sarpsborg 08: Den neste salgsvaren Lillestrøm: Tilbake til fremtiden Sogndal: Mesternes mestersønn Sandefjord: Trener-stahet satt i system Tromsø: Tromsøs juveler starter på nytt Strømsgodset: Mesterlaget som forsvant Aalesund: Den lange, brokete veien til topps Vålerenga: Mannen som elsker konflikter Brann: Forlenger karrieren med yoga Haugesund: Superpendler i ny drakt Kristiansund: På historisk grunn Molde: Skal vise at han ikke er en «taper» - I pausen, med ei pølse i hver hånd, gikk kompisen min bort til dommer Olsen og rett og slett sparket han i ræva Det er mulig det var det som gjorde at «Tommy og Tigern» ikke lenger fikk være på indre bane i flere kamper, ler Morten Morisbak Skjønsberg. Men han, som egentlig holdt med Bærum, var solgt. - Jeg holdt med Bærum til Stabæk rykka opp. Da var det ikke lenger tvil, sier Stabæk-kapteinen som gikk på Rykkin skole og vokste opp i Bærums Verk, der han drev med både ishockey, langrenn, litt friidrett og fotball, og som spilte to år på Helset (guttelaget) før læreren hans på SFO, Tomi Markovski (senere trener i Stabæk) sendte han til nettopp Stabæk. Da hadde han, tre år tidligere, fått cupfinalebillett av Ingebrigt Steen Jensen, og som 15-åring så Morten Morisbak Skjønsberg Stabæk slå Rosenborg på Ullevaal. Han var 18 år og første års junior da han kom til Stabæk som spiller. Året etter debuterte han, hjemme mot Molde i Tippeligaen, som 19-årig høyreback. Året var 2002. Siden er det blitt 261 Tippeligakamper til, gjennom 12 sesonger (pluss en sesong i Obos-ligaen). Bare fire spillere som fortsatt er aktive, har flere kamper i eliteserien enn Morten Morisbak Skjønsberg nå. Etter to og en halv sesong i svenske Norrköping, vendte Skjønsberg tilbake til Stabæk sommeren 2014 og var en medvirkende årsak til at klubben klarte seg bra den høsten. - Det var sunt å komme seg vekk en periode, men det var vanskelig og trist å dra. Jeg prøvde aldri å komme meg et annet sted da jeg ville bort fra Norrköping i 2014 jeg ville bare hjem, sier Morten Morisbak Skjønsberg. Han skrev en korttidskontrakt, og gjorde det samme før 2016. - Da fikk jeg med i kontrakten at jeg skulle ha El-bil-lader, forklarer Morisbak Skjønsberg om diskusjonene med Stabæk-leder og tidligere lagkamerat Inge André Olsen. I vinter sikret Morisbak Skjønsberg seg to nye år mye fordi han og nevnte Olsen skulle slutte å møtes så ofte. Og denne gangen sikret Morisbak Skjønsberg seg «målbonus». Fint for en midtstopper som har scoret ett 1 mål på 262 kamper - Men Inge André Olsen sikret seg. Avtalen gjelder motsatt vei hvis jeg scorer selvmål, ler Morten Morisbak Skjønsberg. Han har altså scoret et mål, han kaller det et «fint» mål, i gullsesongen 2008, mot Bodø/Glimt. I tillegg står han aldri over kamper. Morten Morisbak Skjønsberg hadde en leddbåndskade i 2010 det er alt. - En blanding av gener og gode fysioer. Jeg får sende dem et takkekort, sier Skjønsberg. Ikke står han over på grunn av karantener heller. Et rødt kort (hands) og bare 13 gule på 12 sesonger for en midtstopper i en fysisk tøff liga det er slett ikke dårlig. Derfor er Morten Morisbak Skjønsberg Stabæks viktigste spiller. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. April 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. April 2017 (endret) På en dag hvor hele laget spilte meget bra var det en kar som skilte seg ut fra resten.Og det var gamlefar selv. Gjorde ikke en eneste feil i forsvarsspillet, hadde gode avleveringer, kjeftet og smalt på unggutter både i hvitt og i blått.For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet. Dagens Man of the match, Messi.Ingen over, ingen ved siden.EDIT: skriveleif. Endret 9. April 2017 av blaasoldat 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 9. April 2017 Del Skrevet 9. April 2017 For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet. Hva skjedde her? Jeg var meget opptatt med å feire selv på feltet, takke Gud og andre høyere makter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet. Hva skjedde her? Jeg var meget opptatt med å feire selv på feltet, takke Gud og andre høyere makter. Så ut som en alvorlig peptalk for å få de ned på bakken igjen for å unngå tidlig baklengsmål 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 For ikke å nevne den geniale samlingen han innkalte til under feiringen av 1-0 målet. Hva skjedde her? Jeg var meget opptatt med å feire selv på feltet, takke Gud og andre høyere makter. Så ut som en alvorlig peptalk for å få de ned på bakken igjen for å unngå tidlig baklengsmål ingen som fikk denne i tankene? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 Det var det første jeg tenkte. Skjønsberg kom langt bedre ut av det en Gerrard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 Skjønsberg er fet ass! Nordkvelle hylte og bar seg for å få straffe ut i 2. omg. Skjønsberg roper til Nordkvelle: "Hva er det for no? Hva er det for no?!?!?! Hæ???? HYSJ!!!!" 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. April 2017 Klasse da han dro en tofotsfinte i andre omgang, ble så overrasket over at han fikk det til at han falt, fikk frispark på det, og skjøt påfølgende ball i hodet på en Odd-spiller. <3 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 Klasse da han dro en tofotsfinte i andre omgang, ble så overrasket over at han fikk det til at han falt, fikk frispark på det, og skjøt påfølgende ball i hodet på en Odd-spiller. <3Hahahaha. Hvis ikke kollegaene mine trodde jeg var gal fra før, gjør de det garantert nå. Sjeldent jeg ler høyt for meg selv. Takk ? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 Messi forklarer; https://www.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/skjonsberg-tok-tak-i-duellspillet/s/5-55-468384 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 10. April 2017 Del Skrevet 10. April 2017 Morsomt innslag med Morten på Max nå. Fytterakkern så stygg feilpasninga i 6-2-kampen var... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 17. April 2017 Del Skrevet 17. April 2017 For noen taklinger Messi Skjønsberg viser idag. Pur klasse, og meget avgjørende. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 17. April 2017 Del Skrevet 17. April 2017 Angrepet får mye skryt i mediene, men det er virkelig forsvaret vårt som har gjort kanonbra kamper etter Sogndalturen vår. Odd og Sarpsborg kom ikke til mange sjanser 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. April 2017 (endret) Del Skrevet 17. April 2017 (endret) Angrepet får mye skryt i mediene, men det er virkelig forsvaret vårt som har gjort kanonbra kamper etter Sogndalturen vår. Odd og Sarpsborg kom ikke til mange sjanser Sant ... to smultringer mot Odd og S08 er sterkt! Messi har vært sjef bak der sammen med resten av solide Bærumkompisenr Endret 17. April 2017 av Offside 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 17. April 2017 Del Skrevet 17. April 2017 Morten sin takling på 2-0 er helt avgjørende!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 760 Del Skrevet 8. Mai 2017 Del Skrevet 8. Mai 2017 http://www.vgtv.no/#!/video/141025/foppall-144-morten-morisbak-skjoensbergVår fine kaptein er gjest hos Foppall denne uken! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. Mai 2017 Del Skrevet 8. Mai 2017 Morten er en herlig mediefigur. Digger opptredene hans. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Vår kaptein på Østlandssendingen https://radio.nrk.no/serie/distriktsprogram-oestlandssendingen/DKOA01009517/12-05-2017#t=2h24m46s 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 14. Mai 2017 Del Skrevet 14. Mai 2017 Morten var god i går, ryddet opp og sannelig også noen krempasninger. Bedre enn noen gang. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Sto frem i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Sto frem i dag. Hva skjedde egentlig mellom han og Brustad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 20. August 2017 Del Skrevet 20. August 2017 Sto frem i dag. Hva skjedde egentlig mellom han og Brustad? Det lurer jeg også på. Så ut som om han klasket til Brustad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå