sahest 576 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Trist som faen. Glad for at han skal fortsette i klubben, iallfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2017 Må innrømme at jeg er litt glad også.. Morten har vært en legende, og det hadde vært trist om han avsluttet med en haltende sesong, totalt ødelagt kne og syndebukk for tapte kamper. Nå har han, med noen veldig få unntak, levert gode kamper gjennom hele sesongen, og vært den bautaen i midtforsvaret som vi er vant til å se ham. Hyll, hyll, og Hall of Fame bør vurderes! Kanskje vente ett år eller to, i tilfelle han snører på seg støvlene noen kamper neste år - ser ikke bort fra at han gjør det om vi plutselig skulle få en total krise i forsvar. Kriser håper jeg dog alltid Stabæk unngår, uansett! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Snakk om flott fyr. Du vil bli savnet, Morten?. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Kanskje det nå blir mer tid til jobben som Blaanøtt-general? Søndagens match kommer til å bli spesiell. Jeg grugleder meg, men må si at jeg er superglad for at Morten fortsetter i klubben. Jeg har en følelse av at han har mye å bidra med utover harde taklinger. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. November 2017 (endret) Del Skrevet 17. November 2017 (endret) Min helt på alle mulige vis, som spiller, kaptein og person. Takk! Endret 17. November 2017 av smart 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Håper det blir fullsatt på Nadderud på søndag. Slik at vi kan hylle en ekte hedersmann. Legend. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Fy faen så trist. Da er det oppmøteplikt på søndag! Jeg oppfordrer også til å gjøre en ad hoc-løsning på ølkassa. Den må gå til Morten nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Kjøp to kasser? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Morten er mye mer enn sesongens viktigste spiller. Det er jo egentlig han som er Mr Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Hall of fame er en selvfølge. Finner ikke blaaere spiller enn Morten. Takk for innsatsen Morten 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Det er jo egentlig han som er Mr Stabæk. Han fortjener all heder og ære, men den kommentaren synes jeg er historieløs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2017 Takk! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Dette var en veldig klok beslutning. Nå gir han seg i nærheten av toppen istedenfor å slite gjennom en 2018 sesong. Meget klok beslutning og alle ære til bidragene hans opp gjennom årene. Hadde han blitt med ned og opp igjen ville det vært en klar Hall of Fame kandidat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Nei nei nei! Sånt skal jo ikke kunne skje! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 17. November 2017 (endret) Del Skrevet 17. November 2017 (endret) Dette var en veldig klok beslutning. Nå gir han seg i nærheten av toppen istedenfor å slite gjennom en 2018 sesong. Meget klok beslutning og alle ære til bidragene hans opp gjennom årene. Hadde han blitt med ned og opp igjen ville det vært en klar Hall of Fame kandidat. Var ikke mye av grunnen til at han dro til Sverige at Stabæk ikke hadde råd til å re-signere ham (han ble jo varslet sagt opp på slutten av kontrakten). Husker det som at begge parter var enige om at det var riktig at han dro (Stabæk måtte spare penger), så jeg synes ikke det er noe minus i margen. Kommer til å savne Morten, det tror jeg vi supportere, de andre spillerne, journalistene m.fl. også vil gjøre, men smart å legge opp nå. Hyll hyll! edit: husket litt feil rundt oppsigelser, men fortsatt gode grunner til at han dro, og sannsynligvis greit for Stabæks økonomi på daværende tidspunkt. Endret 17. November 2017 av blaamann 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Det er jo egentlig han som er Mr Stabæk. Han fortjener all heder og ære, men den kommentaren synes jeg er historieløs Den tror jeg den andre Mr Stabæk lever helt godt med 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Philip 105 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Takk for all morroa, Morten.Får vi i stand noen markering på søndag? F.eks tifo/banner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Det gjør han nok, men det var ikke ingo jeg tenkte på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Morten har vært med ned og opp, han. Det gikk jo greit i dass i '04 og så gikk vi rett opp etter '05. Han spilte massevis av matcher begge år, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Oi! Den siste gullhelten. Kontinuitetsbæreren. Kapteinen. Det burde ikke kommet som en overraskelse... Men det kom som et sjokk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Morten vil gjerne ta avskjed med oss supportere. Han kommer derfor på Onkel Blaa på søndag etter Sogndal-kampen. La oss sørge for å gi han en verdig avskjed. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2017 Hall of Fame er jo ikke vits å diskutere en gang. Å spørre om han skal inn der er som å spørre om vi blir glade når Stabæk scorer. Noen ting sier bare seg selv. Takk for en fantastisk innsats i blaatt, Morten! MESSI SKJØNSBERG!!!! 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 HYLL! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Hode. Hjerte. Holdning. Bra navn. Bra mann! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 I siste serierunde borte mot Viking, når Ohi allerede har sikret toppscorertittelen etter fire mål mot Sogndal og vi får straffe i siste spilleminutt, håper jeg Morten får ta den. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 494 Del Skrevet 17. November 2017 Del Skrevet 17. November 2017 Faktisk ett av mine eldste Nadderud minner involver Morten Skjønberg! Var cup kamp mot Aalesund i 2003, alt jeg husker var at vi tapte kampen 4-2! hvem som scorte, hvordan kampen i helhet var, det husker jeg ingenting av! Men det var en hendelse i kampen jeg husker godt der Morten begynte å kjefte på en av ball guttene pga de brukte så jævlig lang tid på å hente ballen, hovedtribunen syntes kjeftinga var litt moro. Var en del som begynte å le. Han spiller faen meg enda for Stabæk!! Gratulerer med en bunnsolid Stabæk karriere! Lokal, Kaptein, 290 kamper, seriemester, landslaget. Mer trenger jeg ikke å si! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 18. November 2017 Del Skrevet 18. November 2017 Jeg synes det er ufattelig trist å tenke på å aldri se han ikle seg den vakre blaa drakten etter sesongen. Han har liksom "alltid" vært der, og gitt en slags trygghet, gjenkjenbarhet og sjel til klubben. De beste minnene mine med Skjønsberg er selvfølgelig de 2 gangene han har scoret i eliteserien, men også de få gangene han har glimtet til med en uventet finte. Derav kallenavnet Messi Skjønsberg. Husker godt i 2005 da Alanzinho nettopp kom innpå og dribla en hel del mann( tror det var hjemme mot Hønefoss), så kunne ikke Skjønsberg være noe dårligere og slo plutselig til med en perfekt Zidane- finte. Og selvfølgelig alle de beinharde taklingene. For en mann. Det er ikke tvil om at han fortjener Hall of Fame. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 18. November 2017 Del Skrevet 18. November 2017 Tidenes Stabæk-spiller i min bok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 18. November 2017 Del Skrevet 18. November 2017 Vi mekker en verdig hyllest til Morten på Sandvika VGS fra kl 13. Vi trenger flere hender som vil være med. Meld ifra til +4795143753 om du kommer. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 18. November 2017 Del Skrevet 18. November 2017 Sikkert tilfeldig, men vakkert at samme dag Morten varsler at han legger opp, vinner morgendagens helter NM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå