Håvard 3 327 Del Skrevet 27. November 2017 Del Skrevet 27. November 2017 Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser. Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også. Diatta stakk av m årets nykommerLitt pussig, når han kun spiller 14 kamper. Slik sett har vel Vetlesen hatt et større gjennombrudd, gitt forventninger før sesong og spilletid 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 27. November 2017 Del Skrevet 27. November 2017 Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser. Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også. Diatta stakk av m årets nykommerLitt pussig, når han kun spiller 14 kamper. Slik sett har vel Vetlesen hatt et større gjennombrudd, gitt forventninger før sesong og spilletid Var vel årets gjennombrudd han vant foran Hugo, Hancke og en annen særping? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 27. November 2017 Del Skrevet 27. November 2017 Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser. Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også. Diatta stakk av m årets nykommerLitt pussig, når han kun spiller 14 kamper. Slik sett har vel Vetlesen hatt et større gjennombrudd, gitt forventninger før sesong og spilletid Helt enig! Diatta ble spådd å være viktig for s08 før sesongen, Vetlesen ble ikke spådd en så viktig rolle som han fikk. På grensen til skandale selvom jeg riktignok tror Diatta kommer til å bli solgt for en gigantsum i vinter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 27. November 2017 Del Skrevet 27. November 2017 Programmet var utrolig kjipt. Men litt artig at Morten fikk en liten hyllest. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. November 2017 Del Skrevet 27. November 2017 Hyggelig med mange nominasjoner, men ingen priser? Fikk ikke sett hele programmet, men utifra det jeg leser her, så fikk vi ingen priser. Skulle vært en kategori for årets nykommer. Den hadde gått til Lumanza, eller vent Bendtner hadde vel stukket av med den også. Diatta stakk av m årets nykommerLitt pussig, når han kun spiller 14 kamper. Slik sett har vel Vetlesen hatt et større gjennombrudd, gitt forventninger før sesong og spilletid Var vel årets gjennombrudd han vant foran Hugo, Hancke og en annen særping?Har bare sett overskrifter, så tror jeg er unnskyldt Hanche hadde vel sitt gjennombrudd i fjor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 27. November 2017 Del Skrevet 27. November 2017 Ble positivt overrasket over selve showet, det er jo en norsk produksjon. Diattas målpoeng veide nok tungt inn på den prisen. Sporty av unggutta våre å kjøre triksing mens de ble intervjuet. Hancke lot aldri ballen treffe gulvet og sa at Messi er den beste norske spilleren, for øyeblikket. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 28. November 2017 Del Skrevet 28. November 2017 Ble positivt overrasket over selve showet, det er jo en norsk produksjon. Diattas målpoeng veide nok tungt inn på den prisen. Sporty av unggutta våre å kjøre triksing mens de ble intervjuet. Hancke lot aldri ballen treffe gulvet og sa at Messi er den beste norske spilleren, for øyeblikket. Ja Hanche med bedre touch en Hugo. Så ikke den komme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Ser på insta at det ble vist en film om Morten på sesong avslutningen til klubben igår! Blir den tilgjengelig for oss å? Så litt ut som posse productions, kan det stemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 2. Desember 2017 Del Skrevet 2. Desember 2017 Ser på insta at det ble vist en film om Morten på sesong avslutningen til klubben igår! Blir den tilgjengelig for oss å? Så litt ut som posse productions, kan det stemme? Stemmer. Den blir helt sikkert lagt ut senere :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Desember 2017 Limer inn 2 nylige videoer her: 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 12. Februar 2018 Del Skrevet 12. Februar 2018 Hva er MMS nye rolle i organisasjonen - er det marked sammen med JIH? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. Februar 2018 Del Skrevet 12. Februar 2018 Gratulerer med dagen Morten! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 6. Mars 2018 Del Skrevet 6. Mars 2018 Jeg blir sikkert slaktet og spikret opp på veggen til spot og spe! Random endte jeg opp med en sang på Spotify, og tenkte med en gang på at Morten aldri fikk en sang, og denne kunne fort endres til en Morten hyllest. Slik som Bob fikk når han kom. https://m.youtube.com/watch?v=lCg6v23buLU Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 6. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2018 (endret) Jeg blir sikkert slaktet og spikret opp på veggen til spot og spe! Random endte jeg opp med en sang på Spotify, og tenkte med en gang på at Morten aldri fikk en sang, og denne kunne fort endres til en Morten hyllest. Slik som Bob fikk når han kom. Eller så kan jo luguber og enda en jævla islending gå i studio Endret 6. Mars 2018 av fyR 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Mars 2018 Del Skrevet 6. Mars 2018 Eller så kan jo luguber og enda en jævla islending gå i studio Altså... Om det er bred allmenn konsensus om dette, noe som ikke hadde overrasket meg, kan det la seg gjøre. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mars 2018 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2018 (endret) Glemmer aldri rimet telt - helt (skal ikke gå nærmere innpå den lettere erotiske koblingen for de som ikke har hørt den) Det er lenge siden vi har hatt en poll her inne.... Endret 6. Mars 2018 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 6. Mars 2018 Del Skrevet 6. Mars 2018 All honør til Messi. La oss hylle han igjen når vi feirer 10-årsjubileumet for seriegullet. Frem til det.. Tja? Spør du legenden selv tror jeg han er helt enig i at en hyllest til vår nye kaptein er mer på sin plass. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 14. Juni 2018 Del Skrevet 14. Juni 2018 Messi er ekspertkommentator for NRK radio under VM. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Februar 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Februar 2019 Gratulerer med dagen, evig legende! 36 år ung. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Februar 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Februar 2019 Noen som kjenner til dette prosjektet?: https://footballheart.bigcartel.com/products Syntes denne her var riktig stilig i hvert fall. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 14. Februar 2019 Del Skrevet 14. Februar 2019 57 minutter siden skrev Forza: Noen som kjenner til dette prosjektet?: https://footballheart.bigcartel.com/products Syntes denne her var riktig stilig i hvert fall. Burde kopieres opp og henges på blaa hvis mulig 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 14. Februar 2019 Del Skrevet 14. Februar 2019 Kompis har kjøpt det. Skal se om jeg finner link. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 14. Februar 2019 Del Skrevet 14. Februar 2019 https://footballheart.bigcartel.com/product/evig-blaa 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 14. Februar 2019 Del Skrevet 14. Februar 2019 Morten hadde også comeback for Stabæk i dag, i Gjønneshallen , mot VIVIL Gøy at de eldre fortsatt stiller opp. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 14. Februar 2019 Del Skrevet 14. Februar 2019 11 minutter siden skrev SAU: Morten hadde også comeback for Stabæk i dag, i Gjønneshallen , mot VIVIL Gøy at de eldre fortsatt stiller opp. Var det ikke debut for VIVIL? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 14. Februar 2019 Del Skrevet 14. Februar 2019 Åjajaj, jeg er en stolt STOLT eier av denne hyllesten av Morten. Tips til folk som er hole, må forte deg, det er kun 30 eksemplarer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 15. Februar 2019 Del Skrevet 15. Februar 2019 sjæl, gleder meg til å få den i posten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 6. Mars 2019 Del Skrevet 6. Mars 2019 Vel verdt å søke opp siste episode av "Ja Vi Elsker Fotball". En fin omgang med Morten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 6. Mars 2019 Del Skrevet 6. Mars 2019 1 time siden skrev elaang: Vel verdt å søke opp siste episode av "Ja Vi Elsker Fotball". En fin omgang med Morten. Den er fin ja! Episoden med Sokolowski fra i høst er også verdt å sjekke ut - mange godord om tiden i Stabæk og en litt spesiell type ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 6. Mars 2019 Del Skrevet 6. Mars 2019 1 time siden skrev elaang: Vel verdt å søke opp siste episode av "Ja Vi Elsker Fotball". En fin omgang med Morten. også verdt et gjenhør da han var på besøk hos toppfotball-podcasten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå